SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
![]()
tuurlijk, ik ben toch een vrouwquote:
Je mic staat dicht dus ik hoor haar niet zingenquote:
Ik had haar geleerd hoe ze de mic kon bedienen, ze zong net met Rita Ora Feat. Tiny Tempah - RIP meequote:Op zondag 9 oktober 2016 15:54 schreef just me het volgende:
[..]
Je mic staat dicht dus ik hoor haar niet zingen
quote:Op zondag 9 oktober 2016 15:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik had haar geleerd hoe ze de mic kon bedienen, ze zong net met Rita Ora Feat. Tiny Tempah - RIP mee
waar gaat dit naar toequote:Op zondag 9 oktober 2016 16:02 schreef knokkels het volgende:
en eentje die al eerder had moeten komen, alleen wegens wat redenen niet eerder kon
knokkels is met een vrouw aan het draaien en volgens mij worden er geheime boodschappen verzonden, maar dat is een aannamequote:
ze draaien wel zwoele liedjes voor elkaarquote:Op zondag 9 oktober 2016 16:12 schreef just me het volgende:
[..]
knokkels is met een vrouw aan het draaien en volgens mij worden er geheime boodschappen verzonden, maar dat is een aanname
het wachten is "trouw niet voor je 40 bent "quote:Op zondag 9 oktober 2016 16:13 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
ze draaien wel zwoele liedjes voor elkaar
Hoelang duurt dat nog? Ik voel een feestje opkomenquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2016 16:13 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
ze draaien wel zwoele liedjes voor elkaar
ik ben al aan het terug tellenquote:Op zondag 9 oktober 2016 16:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hoelang duurt dat nog? Ik voel een feestje opkomen
quote:
Dat is het juist, het is een opnamequote:
Ja, ik zal even in de tijdmachine stappen om de mic uit te zettenquote:
quote:
Voor altijd begraven zal knap lastig worden.......quote:Op zondag 9 oktober 2016 16:34 schreef knokkels het volgende:
Twee opties: Zal ik de track een beetje oppoetsen, of zal ik hem voor ALTIJD begraven
Oppoetsen net zoals de roestige ballen van Symphquote:Op zondag 9 oktober 2016 16:34 schreef knokkels het volgende:
Twee opties: Zal ik de track een beetje oppoetsen, of zal ik hem voor ALTIJD begraven
Dit is nog niets, wacht maar tot het eindequote:Op zondag 9 oktober 2016 16:34 schreef Elfletterig het volgende:
Geweldige uitvoering hoor...![]()
Die "Oh no, stop" aan het begin zou een geweldige jingle kunnen zijn.
quote:Op zondag 9 oktober 2016 16:37 schreef Elfletterig het volgende:
Je sprak net nog over begravenGewoon, voor de zekerheid, even voorkomen
quote:Op zondag 9 oktober 2016 16:37 schreef Elfletterig het volgende:
Knokkels & productieleidster, bedankt weer
Alstuquote:Op zondag 9 oktober 2016 16:37 schreef Elfletterig het volgende:
Knokkels & productieleidster, bedankt weer
Wie is kenneth nou weer?quote:Op zondag 9 oktober 2016 16:40 schreef just me het volgende:
* just me gaat even snel boodschappen doen, kenneth
Alstuquote:
Muziek sorteren, teeeeeeeeediousquote:Op zondag 9 oktober 2016 16:49 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig gaat een achterstandje in het luisteren van nieuwe muziek (vooral het sorteren ervan) wegwerken
Ja. Playlist maken (Spotify, maar ook met het oog op komende R49-shows) en ook de longlist eens een keertje opruimen. Staan meer dan 1.100 nummers op...quote:
Ahh, beetje mijn map Unsorted dusquote:Op zondag 9 oktober 2016 17:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja. Playlist maken (Spotify, maar ook met het oog op komende R49-shows) en ook de longlist eens een keertje opruimen. Staan meer dan 1.100 nummers op...
dat ga ik nog niet vertellenquote:
quote:
impressivequote:Op zondag 9 oktober 2016 17:20 schreef knokkels het volgende:
* knokkels gaat de beginselen van het Luganda even bekijken
Ik luister wekelijks diverse new music-playlisten af. Wat ik leuk vind, knikker ik in een map. Dat luister ik dan nog wat grondiger en zo selecteer ik nummers voor playlisten. Soms dingen nog eens naluisteren kan geen kwaad, trouwens. Ik heb pas nog een nummer gedraaid (score 8,5) dat ik eerst driekwart punt lager had gewaardeerd, ten onrechte. Nummer gaat gewoon in de Top 20-30 in mijn jaarlijst eindigen...quote:
Ik heb het woord voor mooi al geleerd. Helaas was dat voordat ik koffie in mijn systeem had, dus is het niet blijven hangenquote:
Alleen de was droogt niet zo heel erg hard vandaagquote:
ow ja was, moet ik ook nog ophangen, doe ik binnen welquote:Op zondag 9 oktober 2016 17:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Alleen de was droogt niet zo heel erg hard vandaag
ja je was zien drogen is leukerquote:Op zondag 9 oktober 2016 18:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn was was weer fijn natgeregend vanmiddag toen ik even bij jeu de boules ging kijken
Weet je nog, 3 weken geleden toen je was droog was binnen 20 minuten? #goeieouwetijdquote:
Met zijn roestige ballen?quote:
jeetje, nu pas?quote:Op zondag 9 oktober 2016 18:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Met zijn roestige ballen?
Ik snap de referentie eindelijk
1 gewonnen en een berengoede partij gespeeld tegen de clubkampioenquote:
dat is ook het leuke aan een familietoernooi...quote:Op zondag 9 oktober 2016 19:02 schreef Doedezemaar het volgende:
De tweede partij vormde hij een team samen met een 8jarig meisje. Grappig wijsneusje, heerlijk om voor een uurtje of wat om je heen te hebben. Ze verkondigde meteen: ik kom om te winnen hoor, ik ga niet zonder beker naar huis.
quote:Op zondag 9 oktober 2016 18:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
1 gewonnen en een berengoede partij gespeeld tegen de clubkampioen
Nipt verloren, maar dat boeit me nooit zo, ik heb lekker gespeeld en daar gaat het om
quote:Op zondag 9 oktober 2016 19:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
20:00 - 22:00 DJ PP - Sunday Reggae Show
quote:Op zondag 9 oktober 2016 19:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
20:00 - 22:00 DJ PP - Sunday Reggae Show
quote:
Ja, dat wel. 3-0 achter, toch weer gelijk op het eind.quote:Op zondag 9 oktober 2016 19:40 schreef just me het volgende:
[..]Mad, was spannend gisteren begreep ik ?
Ik heb zoveel mogelijk teruggelezen vanmorgen over de wedstrijdquote:Op zondag 9 oktober 2016 19:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat wel. 3-0 achter, toch weer gelijk op het eind.
En dan pats, laatste bal van de wedstrijd.
Vandaag eens ouderwets bij vrienden op visite geweest. Agenda was ineens leeg...
In de USA zijn de beslissende wedstrijden begonnen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 19:45 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb zoveel mogelijk teruggelezen vanmorgen over de wedstrijd![]()
Ja, even geen honkbal meer
oh dan heb je nog evenquote:Op zondag 9 oktober 2016 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de USA zijn de beslissende wedstrijden begonnen.
Begin november is het dus pas echt afgelopen...
Ook weer waar, 's nachts moet geslapen worden !quote:Op zondag 9 oktober 2016 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is meestal 's nachts hier, dus echt meemaken doe ik het niet...
Meestal live op Fox hieroquote:Op zondag 9 oktober 2016 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is meestal 's nachts hier, dus echt meemaken doe ik het niet...
Ik heb wel een leven, dus dat zie ik niet vaak...quote:
Doe ik in de ochtend.quote:Op zondag 9 oktober 2016 20:22 schreef just me het volgende:
[..]
Ook weer waar, 's nachts moet geslapen worden !
Tja, dan moet ik werkenquote:
Oh jaquote:Op zondag 9 oktober 2016 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb wel een leven, dus dat zie ik niet vaak...
Ik zie het de volgende morgen wel via de 'At Bat' app...
Dat mag ookquote:Op zondag 9 oktober 2016 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon thuis op de bank met een bak koffie er bij...
quote:
Ik krijg tegenwoordig nog maar weinig rentequote:
Deels, maar wat just me zegt, het zet tegenwoordig weinig zoden aan de dijk.quote:
Op de bank heb ik niet zoveel staan.quote:Op zondag 9 oktober 2016 20:48 schreef just me het volgende:
[..]
Ik krijg tegenwoordig nog maar weinig rente
nee maar je hebt vast wel wat in een oude sokquote:Op zondag 9 oktober 2016 20:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op de bank heb ik niet zoveel staan.
Altijd handig een stapel cash.quote:Op zondag 9 oktober 2016 20:52 schreef just me het volgende:
[..]
nee maar je hebt vast wel wat in een oude sok
Je weet maar nooit wat je onderweg tegenkomtquote:
jep we gaan van fire naar een trein die tegengehouden moet wordenquote:
Ze lenen ook overal tunes.quote:Op zondag 9 oktober 2016 21:12 schreef just me het volgende:
[..]
jep we gaan van fire naar een trein die tegengehouden moet worden
Ik was even bezig Piet, maar bedankt voor het draaien !!quote:
Sommigen leven hoofdzakelijk overdag en anderen 's nachts.quote:Op zondag 9 oktober 2016 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb wel een leven, dus dat zie ik niet vaak...
Ik zie het de volgende morgen wel via de 'At Bat' app...
quote:Op maandag 10 oktober 2016 07:18 schreef just me het volgende:
mogguh
* just me doet het licht aan en de duisternis buiten gaat langzaam maar zeker weg
quote:Op maandag 10 oktober 2016 09:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Mogguh. Inmiddels lekker zonnetje erbij
Hier in het zuiden ook volop zon.quote:Op maandag 10 oktober 2016 09:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Mogguh. Inmiddels lekker zonnetje erbij
En die ga je ons laten zien ?quote:Op maandag 10 oktober 2016 11:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Actiefoto van Symph met z'n roestige ballen van gisteren gevonden
quote:Op maandag 10 oktober 2016 11:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)9987/?type=3&theater
ik wel. Dat oranje jack is zijn 8jarige maatje van die partij.quote:Op maandag 10 oktober 2016 11:22 schreef just me het volgende:
[..]ik zie heul geen roestige ballen!
quote:Op maandag 10 oktober 2016 11:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik wel. Dat oranje jack is zijn 8jarige maatje van die partij.
Zit ook in het assortimentquote:
keuze tussen normaal, groene mintthee en groene thee met mandarijnquote:Op maandag 10 oktober 2016 13:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Dan wil ik graag een pot vol, dan kan ik even vooruit
groene mintthee klinkt erg goedquote:Op maandag 10 oktober 2016 13:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
keuze tussen normaal, groene mintthee en groene thee met mandarijn
die ga ik binnenkort proberenquote:Op maandag 10 oktober 2016 13:33 schreef just me het volgende:
http://www.cookloveshare.(...)tent=&utm_term=a_854
doet het bij mij niet.. Is dat die van eitje koken, en over de tafel, het bord of whatever rollen zodat de schaal er makkelijk vanaf gaat?quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:33 schreef just me het volgende:
http://www.cookloveshare.(...)tent=&utm_term=a_854
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |