juistquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 23:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
Pissen en poepen moeten we allemaal.
Daar heb ik schijtpapier vanquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 23:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
Pissen en poepen moeten we allemaal.
shit!quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 23:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb je pleepapier met tekst erop?
altijdquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 23:53 schreef Bluezz het volgende:
Hoiii
Iemand hier een camembert hapje uit de oven?![]()
Hey Bloes... Laat ik net al wat kaasstukjes achter de kiezen hebben , maar voorruit 1 moet kunnenquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 23:53 schreef Bluezz het volgende:
Hoiii
Iemand hier een camembert hapje uit de oven?![]()
Wel je neus dichthouden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Hey Bloes... Laat ik net al wat kaasstukjes achter de kiezen hebben , maar voorruit 1 moet kunnen
*Gooitquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Hey Bloes... Laat ik net al wat kaasstukjes achter de kiezen hebben , maar voorruit 1 moet kunnen
mijn keukenkastjes reiken tot aan het plafond, zodat je de nutteloze apparaten kan verstoppen achter een deurtjequote:Op zondag 9 oktober 2016 00:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het staat vol met zinloze apparaten bovenop de keukenkastjes.
die gebruik is het meestquote:Op zondag 9 oktober 2016 00:20 schreef sacha het volgende:
het enige apparaat wat ik nooit gebruik is de blender
handkarren?quote:Op zondag 9 oktober 2016 00:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Magnetron en broodrooster is in gebruik, verder alles met de hand.
Oh das de Franse inzending voor de Oscar dacht ik .. Ja Verhoeven .. Nederlnads sex ...quote:Op zondag 9 oktober 2016 00:22 schreef FANN het volgende:
Beetje pervers ... maar niet slecht![]()
https://www.filmtotaal.nl/recensie/12102
was wel aardig, maar beetje vreemd ....quote:Op zondag 9 oktober 2016 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh das de Franse inzending voor de Oscar dacht ik .. Ja Verhoeven .. Nederlnads sex ...
snijbonenmolenquote:Op zondag 9 oktober 2016 00:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Deze wordt ook regelmatig gebruikt.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 oktober 2016 00:28 schreef sacha het volgende:
[..]
ik durf bijna niet staafmixer te typen, begin jij...
gatver, scheermessenquote:Op zondag 9 oktober 2016 00:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Deze wordt ook regelmatig gebruikt.
[ afbeelding ]
ik koop altijd zo'n zakkie, ik heb daar geen zin in om dat zelf te doen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 00:34 schreef sacha het volgende:
snijbonen zijn geen eten, snijbonen zijn een marteling, een kwelling, sadistisch, snijbonen moeten op het erfgoed van vervlogen groente
Heb nooit begrepen waarom die dingen zo populair zijn?quote:Op zondag 9 oktober 2016 00:51 schreef FANN het volgende:
[..]
ik wil deze
https://www.devegetarisch(...)sch-frikandelbroodje
Ze lijken groter dan in werkelijkheidquote:Op zondag 9 oktober 2016 00:39 schreef FANN het volgende:
Ze hebben weer iets nieuws![]()
Little Willies![]()
https://www.devegetarisch(...)-over/little-willies
ga ik proberen
frikandellen?quote:Op zondag 9 oktober 2016 00:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb nooit begrepen waarom die dingen zo populair zijn?
Hier nog nooit geprobeerd zelfs.. Vegatarisch of normaalquote:Op zondag 9 oktober 2016 00:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik mischien 2x in mijn levenquote:Op zondag 9 oktober 2016 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier nog nooit geprobeerd zelfs.. Vegatarisch of normaal
6 stuks = 160 gram .. Kan nooit veel zijnquote:Op zondag 9 oktober 2016 00:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb jij ze al gegeten dan?of gezien?
![]()
of bedoel je je eigen kleine Willie
ah... zover had ik nog niet eens gekekenquote:Op zondag 9 oktober 2016 00:56 schreef chufi het volgende:
[..]
6 stuks = 160 gram .. Kan nooit veel zijn
Ach zo maken we de SC sneller , alleen maar goedquote:Op zondag 9 oktober 2016 00:59 schreef FANN het volgende:
Had makkelijk in één post gekund , ja ja had gekund...
Je hebt toch ook broodje swarma en broodjes kroket?quote:Op zondag 9 oktober 2016 00:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik snap dat brood niet, friet en veul saus hoort erbij.
is ook waarquote:Op zondag 9 oktober 2016 00:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach zo maken we de SC sneller , alleen maar goed
Iedereen zn eigen ding Pietquote:Op zondag 9 oktober 2016 00:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik snap dat brood niet, friet en veul saus hoort erbij.
Omdat ze smerig zijn, zelfs met vlees. Worstenbroodjes zijn wel lekker.quote:Op zondag 9 oktober 2016 00:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met jou kun je praten.quote:Op zondag 9 oktober 2016 01:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat ze smerig zijn, zelfs met vlees. Worstenbroodjes zijn wel lekker.
Ossenhaas saté was vanavond ook er lekker
Bereid je maar voor op een vreemde filmquote:Op zondag 9 oktober 2016 01:02 schreef chufi het volgende:
Eens kijken wat die Verhoeven in elkaar geregiseerd heeft...
Bengint met een schele katquote:Op zondag 9 oktober 2016 01:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Bereid je maar voor op een vreemde film
Kijk je film en fok tegelijkquote:
Nou soms wel ja.. Maar ik wou ff checken of ie op de streams was.. want 130min is met iets teveel nu.. En met NL subtitles..quote:
Download ook vandaag, alleen dvd. Daar doe ik niet aanquote:Op zondag 9 oktober 2016 01:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou soms wel ja.. Maar ik wou ff checken of ie op de streams was.. want 130min is met iets teveel nu.. En met NL subtitles..
de trailer is al vreselijkquote:Op zondag 9 oktober 2016 01:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Had ik deze al doorgegeven? Die is![]()
Landmine Goes Click Trailer - IMDb
Ook ff toegevoegd wie weetquote:Op zondag 9 oktober 2016 01:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Had ik deze al doorgegeven? Die is![]()
Landmine Goes Click Trailer - IMDb
Niet veel bijzonders gezien, paar Deense films Jagten was top en een paar series.quote:
Waarom rijden die op zo'n 'rare' tijd?quote:Op zondag 9 oktober 2016 05:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zit te wachten op zinloze sport die autoracen heet met wat muziek erbij.
Ja ik snap er ook niets van en dan ook nog eens zonder dat de wekker is afgegaanquote:Op zondag 9 oktober 2016 05:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waarom rijden die op zo'n 'rare' tijd?
Japan.quote:Op zondag 9 oktober 2016 05:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waarom rijden die op zo'n 'rare' tijd?
Dat verklaart, die lopen een uur of wat, 9 uur?, voor op ons.quote:
Ja daar komt de zon altijd opquote:Op zondag 9 oktober 2016 05:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat verklaart, die lopen een uur of wat, 9 uur?, voor op ons.
Echt voorlopen niet meer, wel betrouwbaar.quote:Op zondag 9 oktober 2016 05:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat verklaart, die lopen een uur of wat, 9 uur?, voor op ons.
Veel te veel kleffe kouwe rijstquote:Op zondag 9 oktober 2016 05:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
Alhoewel ze die Sushi shit daar mogen houden.
Joh, dat is overrated, da's 'hip', maar ondertussen is het niet meer dan een stukkie visstick opgerold in wat rijst en een of ander blad groen spul.quote:Op zondag 9 oktober 2016 05:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
Alhoewel ze die Sushi shit daar mogen houden.
Ja dat is smakelijkerquote:Op zondag 9 oktober 2016 05:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ga liever langs Toko en Surinamer.
Met extra mosterd.quote:Op zondag 9 oktober 2016 05:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Doe me maar liever een broodje kroket.
Een goede saté gaat er bij mij ook altijd in, met een broodje, friet of rijst.quote:
Gebakken eieren met spek.quote:Op zondag 9 oktober 2016 05:53 schreef chufi het volgende:
Maar even eens bedenken wat ik zo zal gaan ontbijten ....
Kaas is ook een optie.quote:Op zondag 9 oktober 2016 05:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zoiets zat ik te denken, heb alleen geen spek..
Spek met ei op brood, zo eenvoudig, maar zo goddelijk lekker, maar mensen vinden dat te gewoon, te Nederlands.quote:
2 spiegeleieren en dan soppen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 05:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Spek met ei op brood, zo eenvoudig, maar zo goddelijk lekker, maar mensen vinden dat te gewoon, te Nederlands.![]()
En dan te bedenken dat ons land is opgebouwd door mensen die spek met ei aten, daar is geen sushi aan te pas gekomen, denk daar maar eens over na.
Ja, moest wel, ik ben van thuis uit ook de doodgewone 'Hollandse pot' gewend, verder dan de Chinees kwamen we niet in de 60' s en 70's.quote:
Herkenbaar op de zondag zekerquote:Op zondag 9 oktober 2016 06:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, moest wel, ik ben van thuis uit ook de doodgewone 'Hollandse pot' gewend, verder dan de Chinees kwamen we niet in de 60' s en 70's.
Wij waren heel gewoon typisch Nederlands, nuchter en 'zuinig'.quote:
Mijn moeder kon niet koken.quote:Op zondag 9 oktober 2016 06:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wij waren heel gewoon typisch Nederlands, nuchter en 'zuinig'.
Denk dat ik niet veel veranderd ben.
In mijn buurt veel 'pinda's, die jongens waren allemaal oke, dat waren de jongens die vaak gitaar speelden in die tijd, Indo-rock, en de jongens die niet vies waren van een blowtje.quote:Op zondag 9 oktober 2016 06:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
In Tilburg woonde er al vroeg veel Surinamers.
Mijne wel, haar moeder is Duitse, en daarbij eiste mijn vader eten dat met zorg bereid was.quote:
Molukkers woonde met zijn allen in 1 hofje.quote:Op zondag 9 oktober 2016 06:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In mijn buurt veel 'pinda's, die jongens waren allemaal oke, dat waren de jongens die vaak gitaar speelden in die tijd, Indo-rock, en de jongens die niet vies waren van een blowtje.
Ik kwam bij ze thuis en kreeg van hun moeders van allerhande te eten.
En in de buurt was vaker een Pasar Malam enzo, de ex van mijn broer is een Indo en hij heeft daar 4 zonen mee.
Indo's en Molukkers zijn nagenoeg hetzelfde, maar daar had ik alleen op de middelbare school veel contact mee, die kwamen met de trein uit Sittard en Geleen hier naar school, dat was ten tijde van de treinkapingen, rare tijd.quote:Op zondag 9 oktober 2016 06:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Molukkers woonde met zijn allen in 1 hofje.
Die zijn er nog steeds mee bezig .. met de RMS en zoquote:Op zondag 9 oktober 2016 06:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zou ik niet zeggen in die kringen, denken ze zelf nogal anders over.
De eerste moslims kwamen begin 70er jaren bij me om de hoek wonen, in die straat kwam onze brandgang uit, 2 st. waren het, een Turk en een Marokkaan, die Marokkaan had het al snel verbruid bij ons, die Turk was wel oke.quote:Op zondag 9 oktober 2016 06:20 schreef chufi het volgende:
Geen suri en molukkers bij ons, wel de eerste Turkse kinderen die altijd heel hard tackelden met voetbal....
Weet ik, maar voor mij waren ze in de omgang gelijk en allebei oke.quote:Op zondag 9 oktober 2016 06:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zou ik niet zeggen in die kringen, denken ze zelf nogal anders over.
Samen met Paco kaapte we auto vol stuff van net teruggekeerde.quote:Op zondag 9 oktober 2016 06:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De eerste moslims kwamen begin 70er jaren bij me om de hoek wonen, in die straat kwam onze brandgang uit, 2 st. waren het, een Turk en een Marokkaan, die Marokkaan had het al snel verbruid bij ons, die Turk was wel oke.
Het is heel gek maar ik had nooit problemen daarmee, vraag me niet hoe, maar ik had altijd te roken.quote:Op zondag 9 oktober 2016 06:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Samen met Paco kaapte we auto vol stuff van net teruggekeerde.
Ik was beetje crimineel vroeger.quote:Op zondag 9 oktober 2016 06:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is heel gek maar ik had nooit problemen daarmee, vraag me niet hoe, maar ik had altijd te roken.
En leverde dat toen wat op?quote:Op zondag 9 oktober 2016 06:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Samen met Paco kaapte we auto vol stuff van net teruggekeerde.
Oh ja vertel of lezen we dat in het boek van sigquote:Op zondag 9 oktober 2016 06:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik was beetje crimineel vroeger.
Ik niet, was en ben vrij netjes en beschaafd, maar ik rookte/rook wel, had/heb gewoon de juiste contacten, kwam op de juiste plekken, en kan me overal inpassen als het moet.quote:Op zondag 9 oktober 2016 06:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik was beetje crimineel vroeger.
Sig is al aardig ver maar er komt maar geen einde aan.quote:Op zondag 9 oktober 2016 06:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja vertel of lezen we dat in het boek van sig
Ligt eraan, een plaatje hasj kostte destijds rond de 1000 - 3000 gulden, afhankelijk van de kwaltiteit.quote:
Gewoon een eind aan breien danquote:Op zondag 9 oktober 2016 06:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sig is al aardig ver maar er komt maar geen einde aan.
Tsja in die tijd ging het om 100 Kg plakjes.quote:Op zondag 9 oktober 2016 06:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ligt eraan, een plaatje hasj kostte destijds rond de 1000 - 3000 gulden, afhankelijk van de kwaltiteit.
Dat zijn 'een aantal' plaatjes.quote:Op zondag 9 oktober 2016 06:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tsja in die tijd ging het om 100 Kg plakjes.
Ik hoop dat je je niet vertild hebtquote:Op zondag 9 oktober 2016 06:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tsja in die tijd ging het om 100 Kg plakjes.
Voor mij valt dat spul in de categorie groene thee, koffie en tabak, ik heb al die heisa nooit begrepen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 06:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De hydraulische vering van Citroën was ideaal dan.
Ik ook, alleen was ik toen 29.quote:Op zondag 9 oktober 2016 06:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ben braaf geworden toen ik besefte dat ik vader was.
Je herkent hem niet?quote:Op zondag 9 oktober 2016 06:47 schreef chufi het volgende:
[..]
En dit is een algemeen bekend apparaat?
Aan de hand van de naam van het plaatje vermoedde ik al zoiets.. Maar nee anders zou ik het niet herkennenquote:Op zondag 9 oktober 2016 06:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je herkent hem niet?
In die trommel gaan de toppen, dat is een filter die het goede van het slechte scheidt.![]()
Denk aan een wasdroger zonder hitte.
Is puur natuur.quote:Op zondag 9 oktober 2016 06:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Aan de hand van de naam van het plaatje vermoedde ik al zoiets.. Maar nee anders zou ik het niet herkennen
Alles is natuurquote:Op zondag 9 oktober 2016 06:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is puur natuur.
Je kunt hooguit iets verzieken met bestrijdingsmiddelen tijdens de groei.
Ik denk dat ze in een of ander fabriek ook wel zoiets hebben om bijv. oregano geschikt te maken om het in een potje te krijgen.quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2016 06:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De hydraulische vering van Citroën was ideaal dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Aangemeld voor CrossFit...
andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Is dat een andere manier om te zeggen dat je met alle winden mee kan waaien?quote:Op zondag 9 oktober 2016 06:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik niet, was en ben vrij netjes en beschaafd, maar ik rookte/rook wel, had/heb gewoon de juiste contacten, kwam op de juiste plekken, en kan me overal inpassen als het moet.
Als dat uurtje je maar niet terugpakt danquote:Op zondag 9 oktober 2016 10:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Mag ook.. net nog even een uurtje gepakt
Ja leuk die snapchattende Hamilton bij de start en dan boos zijn dat ie Max niet voorbij komt op het eindequote:
Een betaalde klus hoop ik dan welquote:Op zondag 9 oktober 2016 10:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Als dat uurtje je maar niet terugpakt dan![]()
Hoe moet jij ooit weer wennen aan en ''normaal'' dag en nachtritme?![]()
Dat wordt nog een klus Chuf
Gewoon 4 wekkers zettenquote:Op zondag 9 oktober 2016 10:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Een betaalde klus hoop ik dan wel![]()
Ja we gaan het zien wanneer het zover komt
Wat ben je weer lekker positief.quote:Op zondag 9 oktober 2016 10:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Is dat een andere manier om te zeggen dat je met alle winden mee kan waaien?
Wat ben jij lekker ''gewoon'' gebleven?
Fann is altijd positief. Dat is het mooie aan haarquote:Op zondag 9 oktober 2016 11:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat ben je weer lekker positief.
Maar ach, het is zoals het is, en meer niet.![]()
Ja ik heb er weer eens vlakbij gewerktquote:Op zondag 9 oktober 2016 13:54 schreef sacha het volgende:
een vergismoord![]()
http://www.nu.nl/binnenla(...)-in-onderwereld.html
als ik dat woord maar niet normaal ga vinden
Even Apeldoorn bellen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:54 schreef sacha het volgende:
een vergismoord![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik heb er weer eens vlakbij gewerkt
Denk dat Shoef ook liever niet meer met een dekentje op balkon gaat zitten.quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:13 schreef sacha het volgende:
[..]
jammer dat zo'n commercial de reclame code commissie niet doorkomt
Oei, ik had vroeger een vriendinnetje met dezelfde achternaamquote:Op zondag 9 oktober 2016 13:54 schreef sacha het volgende:
een vergismoord![]()
Ik rook niet meer dus ik ga niet meer buiten zitten met een dekentje, bovendien hebben ze die weg afgezet met paaltjes dus er kunnne geen normale autos meer langsquote:Op zondag 9 oktober 2016 14:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Denk dat Shoef ook liever niet meer met een dekentje op balkon gaat zitten.
Bizar, dat zoiets ogenschijnlijk doodgewoons zo gevaarlijk kan zijn.
godverdommequote:Op zondag 9 oktober 2016 13:54 schreef sacha het volgende:
een vergismoord![]()
Ik vermoed dat het wel familie is ...quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oei, ik had vroeger een vriendinnetje met dezelfde achternaam![]()
Nou ga ik er vanuit dat het niet haar kind is (haar broer was nog jonger, dus dat zou nog vreemder zijn), maar het zal je maar gebeuren
Niet áltijd Chuf, niet áltijdquote:Op zondag 9 oktober 2016 12:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Fann is altijd positief. Dat is het mooie aan haar
soms is het gewoon zoals het isquote:
Ken er maar één en daar hou ik van.quote:
Ik had Barneveld ook al gezien, maar ik kende haar vroeger, lagere school tijd, en die was niet in de regio Barneveld.quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het wel familie is ...![]()
http://www.elsevier.nl/ne(...)ge-amsterdam-377475/
Shoef gaat nergens heen, hooguit naar de supermarkt op een steenworp afstand.quote:Op zondag 9 oktober 2016 15:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Die schijnt altijd als je weer eens vertrekt
ik moet ook nogquote:Op zondag 9 oktober 2016 15:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Shoef gaat nergens heen, hooguit naar de supermarkt op een steenworp afstand.
En dat ga ik zo ook maar eens doen....![]()
Ik sla vandaag overquote:Op zondag 9 oktober 2016 15:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En dat ga ik zo ook maar eens doen....![]()
Dat wéét jij helemaal niet....quote:Op zondag 9 oktober 2016 15:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
hebben we goed gedaanquote:Op zondag 9 oktober 2016 15:34 schreef FANN het volgende:
We hebben een topic vermoord![]()
![]()
R&P / Wat te doen met vermoeden ziekte van Alzheimer?
Alle oudjes tezamenquote:Op zondag 9 oktober 2016 15:34 schreef FANN het volgende:
We hebben een topic vermoord![]()
![]()
R&P / Wat te doen met vermoeden ziekte van Alzheimer?
ja, de rest mag je gewoon skippenquote:
ik heb ook niet gelezenquote:Op zondag 9 oktober 2016 15:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan stond daar vast een hoop bagger...
Ik stond op het punt om het je uitgebreid uit te leggen, maar dan nietquote:Op zondag 9 oktober 2016 15:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Fann en Dees vast wel ... maar ik wil het niet weten
quote:Op zondag 9 oktober 2016 16:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zo, weer gepiept, even bijkomen van die barre tocht.
Een paar boodschappen, vers brood en belegen en wat kleinigheden.quote:
ik moet zo ook nog maar snel op de fiets naar de winkelquote:Op zondag 9 oktober 2016 16:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een paar boodschappen, vers brood en belegen en wat kleinigheden.
Ben erg content met 'onze' nieuwe Jumbo, te voet heen en weer incl. winkelen kost me hooguit 15 tot 20 minuten.quote:Op zondag 9 oktober 2016 16:03 schreef just me het volgende:
[..]
ik moet zo ook nog maar snel op de fiets naar de winkel
ik zou ook kunnen lopen naar de jumbo maar ik heb een luie buiquote:Op zondag 9 oktober 2016 16:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben erg content met 'onze' nieuwe Jumbo, te voet heen en weer incl. winkelen kost me hooguit 15 tot 20 minuten.
Gelukkig maaarquote:Op zondag 9 oktober 2016 15:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik stond op het punt om het je uitgebreid uit te leggen, maar dan niet
Als ik van hieruit naar de Jumbo ga fietsen ben ik langer bezig dan te voet, ik kan binnendoor via de parkeerplaats gaan, en dan hoef ik alleen maar de straat over te steken.quote:Op zondag 9 oktober 2016 16:05 schreef just me het volgende:
[..]
ik zou ook kunnen lopen naar de jumbo maar ik heb een luie bui
Vorige week was ik voor het eerst in de J bij mij in de buurt op 1.5 km of zo. Ziet er wel goed uit, maar of ik daar speciaal naar toe ga weet ik nog niet.. Hier heb ik er 2 binnen 100 meterquote:Op zondag 9 oktober 2016 16:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben erg content met 'onze' nieuwe Jumbo, te voet heen en weer incl. winkelen kost me hooguit 15 tot 20 minuten.
Ik heb gisteren te lang op hoge hakken proberen te wandelen dus ik spaar mijn voetenquote:Op zondag 9 oktober 2016 16:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik van hieruit naar de Jumbo ga fietsen ben ik langer bezig dan te voet, ik kan binnendoor via de parkeerplaats gaan, en dan hoef ik alleen maar de straat over te steken.
Kom momenteel maar bij 3 supermarkten en het belangrijkste vind ik dat ik de indeling goed ken, dat scheelt een hoop zoeken, ik loop doelgericht een route via wat ik op dat moment nodig heb.quote:Op zondag 9 oktober 2016 16:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Vorige week was ik voor het eerst in de J bij mij in de buurt op 1.5 km of zo. Ziet er wel goed uit, maar of ik daar speciaal naar toe ga weet ik nog niet.. Hier heb ik er 2 binnen 100 meter
Neuh, een joggingbroek en een sweater of fleecegeval.quote:
Ah lIk ook,m aar dan met een polo en zonder sokkenquote:Op zondag 9 oktober 2016 16:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neuh, een joggingbroek en een sweater of fleecegeval.
quote:Op zondag 9 oktober 2016 16:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neuh, een joggingbroek en een sweater of fleecegeval.
mijn polo's hebben geen sokkenquote:Op zondag 9 oktober 2016 16:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah lIk ook,m aar dan met een polo en zonder sokken
Dan weten de poezen ook meteen dat ik thuis blijf.quote:
Ooh wat grappigquote:Op zondag 9 oktober 2016 16:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan weten de poezen ook meteen dat ik thuis blijf.
Ja jaquote:Op zondag 9 oktober 2016 16:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan weten de poezen ook meteen dat ik thuis blijf.
Die beesten kennen mijn routine door en door, zo hoort dat ook, scheelt een hoop gedoe.quote:
Volgens mij vertel je ze tot in den treure : Nee Mo gaat niet meer weg, Mo blijft gezellig bij jullie thuis . Heeft niets met je huisstijl te makenquote:Op zondag 9 oktober 2016 16:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die beesten kennen mijn routine door en door, zo hoort dat ook, scheelt een hoop gedoe.
Mo is lief, Mo is duidelijk voor zijn poezenquote:Op zondag 9 oktober 2016 16:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij vertel je ze tot in den treure : Nee Mo gaat niet meer weg, Mo blijft gezellig bij jullie thuis . Heeft niets met je huisstijl te maken
Alsof katten daar naar luisterenquote:Op zondag 9 oktober 2016 16:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij vertel je ze tot in den treure : Nee Mo gaat niet meer weg, Mo blijft gezellig bij jullie thuis . Heeft niets met je huisstijl te maken
Ik begrijp hen en zij mij, daarom werkt het zo goed, en we hebben elkaar graag.quote:Op zondag 9 oktober 2016 16:22 schreef just me het volgende:
[..]
Mo is lief, Mo is duidelijk voor zijn poezen
ik ken 2 poezen die voor de badkamer wachten tot hun baasje er weer uitkomtquote:Op zondag 9 oktober 2016 16:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik begrijp hen en zij mij, daarom werkt het zo goed, en we hebben elkaar graag.
Je bent een poezenmens of niet, zoiets zit in je, dat kan je niet leren.quote:Op zondag 9 oktober 2016 16:25 schreef just me het volgende:
[..]
ik ken 2 poezen die voor de badkamer wachten tot hun baasje er weer uitkomt
Bij mijn ouders mocht ik pas een kat toen ik 16 jaar was, ze hadden toen ook geen keuze meer want ik had het beest gewoon aangeschaft.quote:
De mijne wacht op de wasbak tot ik klaar ben met douchenquote:Op zondag 9 oktober 2016 16:25 schreef just me het volgende:
[..]
ik ken 2 poezen die voor de badkamer wachten tot hun baasje er weer uitkomt
Die van mij volgen me vrijwel altijd op de voet.quote:Op zondag 9 oktober 2016 16:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De mijne wacht op de wasbak tot ik klaar ben met douchen
Lief hčquote:Op zondag 9 oktober 2016 16:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die van mij volgen me vrijwel altijd op de voet.![]()
Toen ik zojuist terugkwam van de Jumbo stonden ze allebei met hun voorpoten tegen de voordeur te wachten.
Dus toch de deur uit gegaan? In je joggingbroek en fleecetrui?quote:Op zondag 9 oktober 2016 16:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die van mij volgen me vrijwel altijd op de voet.![]()
Toen ik zojuist terugkwam van de Jumbo stonden ze allebei met hun voorpoten tegen de voordeur te wachten.
De 26e oktober heb ik ze exact 2 jaar.quote:
Het is sowieso lastig om katten iets aan te leren, al sprak ik gisteravond iemand in de KSC die had haar kat apporteren en high five geleerd.quote:Op zondag 9 oktober 2016 16:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De 26e oktober heb ik ze exact 2 jaar.
We zitten nu op het punt van waaruit we verder kunnen, het opvoeden is afgelopen, alles wat ze nu niet snappen krijg ik er nooit meer in, en daar heb ik me bij neergelegd.
Nee joh, dat doe ik nooit, ik kleed me altijd aan voor ik de deur uit ga, spijkerbroek, andere trui en jasje en schoenen aan, haar een beetje fatsoeneren enzo, scheren had ik overigens niet gedaan, het kon nog.quote:Op zondag 9 oktober 2016 16:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus toch de deur uit gegaan? In je joggingbroek en fleecetrui?
Je moet eruit halen wat erin zit, en dat is bij elke kat weer anders, mijn broer had in de 80's ook een apporterende rode kater.quote:Op zondag 9 oktober 2016 16:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is sowieso lastig om katten iets aan te leren, al sprak ik gisteravond iemand in de KSC die had haar kat apporteren en high five geleerd.
quote:Op zondag 9 oktober 2016 17:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
Pixel zit al een minuut of 10 tegen me aan en legt steeds haar poot op mijn arm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |