juistquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 23:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
Pissen en poepen moeten we allemaal.
Daar heb ik schijtpapier vanquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 23:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
Pissen en poepen moeten we allemaal.
shit!quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 23:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb je pleepapier met tekst erop?
altijdquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 23:53 schreef Bluezz het volgende:
Hoiii
Iemand hier een camembert hapje uit de oven?![]()
Hey Bloes... Laat ik net al wat kaasstukjes achter de kiezen hebben , maar voorruit 1 moet kunnenquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 23:53 schreef Bluezz het volgende:
Hoiii
Iemand hier een camembert hapje uit de oven?![]()
Wel je neus dichthouden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Hey Bloes... Laat ik net al wat kaasstukjes achter de kiezen hebben , maar voorruit 1 moet kunnen
*Gooitquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Hey Bloes... Laat ik net al wat kaasstukjes achter de kiezen hebben , maar voorruit 1 moet kunnen
mijn keukenkastjes reiken tot aan het plafond, zodat je de nutteloze apparaten kan verstoppen achter een deurtjequote:Op zondag 9 oktober 2016 00:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het staat vol met zinloze apparaten bovenop de keukenkastjes.
die gebruik is het meestquote:Op zondag 9 oktober 2016 00:20 schreef sacha het volgende:
het enige apparaat wat ik nooit gebruik is de blender
handkarren?quote:Op zondag 9 oktober 2016 00:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Magnetron en broodrooster is in gebruik, verder alles met de hand.
Oh das de Franse inzending voor de Oscar dacht ik .. Ja Verhoeven .. Nederlnads sex ...quote:Op zondag 9 oktober 2016 00:22 schreef FANN het volgende:
Beetje pervers ... maar niet slecht![]()
https://www.filmtotaal.nl/recensie/12102
was wel aardig, maar beetje vreemd ....quote:Op zondag 9 oktober 2016 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh das de Franse inzending voor de Oscar dacht ik .. Ja Verhoeven .. Nederlnads sex ...
snijbonenmolenquote:Op zondag 9 oktober 2016 00:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Deze wordt ook regelmatig gebruikt.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 oktober 2016 00:28 schreef sacha het volgende:
[..]
ik durf bijna niet staafmixer te typen, begin jij...
gatver, scheermessenquote:Op zondag 9 oktober 2016 00:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Deze wordt ook regelmatig gebruikt.
[ afbeelding ]
ik koop altijd zo'n zakkie, ik heb daar geen zin in om dat zelf te doen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 00:34 schreef sacha het volgende:
snijbonen zijn geen eten, snijbonen zijn een marteling, een kwelling, sadistisch, snijbonen moeten op het erfgoed van vervlogen groente
Heb nooit begrepen waarom die dingen zo populair zijn?quote:Op zondag 9 oktober 2016 00:51 schreef FANN het volgende:
[..]
ik wil deze
https://www.devegetarisch(...)sch-frikandelbroodje
Ze lijken groter dan in werkelijkheidquote:Op zondag 9 oktober 2016 00:39 schreef FANN het volgende:
Ze hebben weer iets nieuws![]()
Little Willies![]()
https://www.devegetarisch(...)-over/little-willies
ga ik proberen
frikandellen?quote:Op zondag 9 oktober 2016 00:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb nooit begrepen waarom die dingen zo populair zijn?
Hier nog nooit geprobeerd zelfs.. Vegatarisch of normaalquote:Op zondag 9 oktober 2016 00:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik mischien 2x in mijn levenquote:Op zondag 9 oktober 2016 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier nog nooit geprobeerd zelfs.. Vegatarisch of normaal
6 stuks = 160 gram .. Kan nooit veel zijnquote:Op zondag 9 oktober 2016 00:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb jij ze al gegeten dan?of gezien?
![]()
of bedoel je je eigen kleine Willie
ah... zover had ik nog niet eens gekekenquote:Op zondag 9 oktober 2016 00:56 schreef chufi het volgende:
[..]
6 stuks = 160 gram .. Kan nooit veel zijn
Ach zo maken we de SC sneller , alleen maar goedquote:Op zondag 9 oktober 2016 00:59 schreef FANN het volgende:
Had makkelijk in één post gekund , ja ja had gekund...
Je hebt toch ook broodje swarma en broodjes kroket?quote:Op zondag 9 oktober 2016 00:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik snap dat brood niet, friet en veul saus hoort erbij.
is ook waarquote:Op zondag 9 oktober 2016 00:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach zo maken we de SC sneller , alleen maar goed
Iedereen zn eigen ding Pietquote:Op zondag 9 oktober 2016 00:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik snap dat brood niet, friet en veul saus hoort erbij.
Omdat ze smerig zijn, zelfs met vlees. Worstenbroodjes zijn wel lekker.quote:Op zondag 9 oktober 2016 00:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met jou kun je praten.quote:Op zondag 9 oktober 2016 01:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat ze smerig zijn, zelfs met vlees. Worstenbroodjes zijn wel lekker.
Ossenhaas saté was vanavond ook er lekker
Bereid je maar voor op een vreemde filmquote:Op zondag 9 oktober 2016 01:02 schreef chufi het volgende:
Eens kijken wat die Verhoeven in elkaar geregiseerd heeft...
Bengint met een schele katquote:Op zondag 9 oktober 2016 01:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Bereid je maar voor op een vreemde film
Kijk je film en fok tegelijkquote:
Nou soms wel ja.. Maar ik wou ff checken of ie op de streams was.. want 130min is met iets teveel nu.. En met NL subtitles..quote:
Download ook vandaag, alleen dvd. Daar doe ik niet aanquote:Op zondag 9 oktober 2016 01:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou soms wel ja.. Maar ik wou ff checken of ie op de streams was.. want 130min is met iets teveel nu.. En met NL subtitles..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |