OH.. goddank heeft hij nog familiequote:Op zondag 9 oktober 2016 13:05 schreef Fokkiebaby het volgende:
Het lijkt of de bejaarde man gaat toehappen. Hij wil eerst zijn broer bezoeken in het buitenland en dan gaan we afspreken.
Is dat allemaal op één dag?quote:We gingen ook dezelfde dingen doen. Zwemmen, fietsen, ijsje in de ijssalon, media
markt....
Niks voor jou zo'n viriele doch zindelijke oude baas?quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:37 schreef just me het volgende:
[..]
misschien kan hij beter zijn zaad laten beoordelen
quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:30 schreef Fokkiebaby het volgende:
[..]
Je hebt toch inmiddels wel door dat het mij niet om het geld gaat maar om de seks?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:56 schreef frietenstamp het volgende:
spoilerDaar zat je de hele tijd al op te wachten hè om die foto te kunnen plaatsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb de foto door gestuurd aan de bejaarde man.
Je moest eens weten wat hij mij allemaal doorstuurt!Vrouwen zijn als muziekinstrumenten.
Als je de juiste snaar weet te raken volgt vanzelf de lieflijke melodie.
Hij is vertegenwoordiger van een bepaald merk landbouwgereedschap net als zijn vader.quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:42 schreef FANN het volgende:
maar eh... wat voor werk doet Opa eigenlijk?![]()
Nee dat was niet allemaal op 1 dag. En we deden altijd middagdutjequote:
Die oude man kan zijn zaad binnen binnen houden, voordat hij het week wordt het tegen hem gebruiktquote:Op zondag 9 oktober 2016 14:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Niks voor jou zo'n viriele doch zindelijke oude baas?![]()
Misschien loop je binnen
quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:56 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Niet alle mannen van 70 jaar of ouder belachelijk maken nouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Liefde en sex op oudere leeftijd is normaal, maar wat TS doe is niet normaal...![]()
Bij TS heb je grote kans dat dat gebeurt jah...quote:Op zondag 9 oktober 2016 15:05 schreef just me het volgende:
[..]
Die oude man kan zijn zaad binnen binnen houden, voordat hij het weet wordt het tegen hem gebruikt
Zijn vader leeft ook nog? Kan je die niet beter doen dan? Groot kans dat hij eerder het hoekje omgaat.quote:Op zondag 9 oktober 2016 15:04 schreef Fokkiebaby het volgende:
Hij is vertegenwoordiger van een bepaald merk landbouwgereedschap net als zijn vader.
TS haalt vader en zoon door elkaarquote:Op zondag 9 oktober 2016 15:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn vader leeft ook nog? Kan je die niet beter doen dan? Groot kans dat hij eerder het hoekje omgaat.
quote:Op zondag 9 oktober 2016 15:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn vader leeft ook nog? Kan je die niet beter doen dan? Groot kans dat hij eerder het hoekje omgaat.
Ineens is het duidelijk, TS heeft Alzheimerquote:Op zondag 9 oktober 2016 15:09 schreef just me het volgende:
[..]
TS haalt vader en zoon door elkaar![]()
amen
quote:Op zondag 9 oktober 2016 15:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Ineens is het duidelijk, TS heeft Alzheimer
ocherme, die oude manquote:
TS haalt wel meer door elkaarquote:Op zondag 9 oktober 2016 15:09 schreef just me het volgende:
[..]
TS haalt vader en zoon door elkaar![]()
amen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |