Zou heel goed kunnen kloppen, ik ben alleen niet zo zeker van Maine's 2e congressional district. Daar zitten een hoop counties bij waar Trump's lokale evenknie (https://en.wikipedia.org/wiki/Paul_LePage) een groot deel van zijn stemmen vandaan haalde.quote:Op dinsdag 8 november 2016 13:16 schreef Kaas- het volgende:
Ik ben waarschijnlijk de eerste die hem 100% goed heeft.
[ afbeelding ]
Ik weet dat je een zwakzinnig stalkertje bent, maar het wordt nu wel erg zielig.quote:
quote:
En jouw arrogantie was ook weer op lucht gebaseerde in ieder geval.quote:Op dinsdag 8 november 2016 13:16 schreef Kaas- het volgende:
[ afbeelding ]
Eerlijk is eerlijk, dat is een aardige voorspelling (in vergelijking met...). Had jij voorzien dat PA lastig zou worden?quote:Op dinsdag 8 november 2016 13:16 schreef Kaas- het volgende:
[ afbeelding ]
Minder zielig dan hoe jij gisteren vluchtte toen de grond te heet onder de voeten werd (maar ondertussen wel bij POL-café actief was), later je gelijk probeerde te halen (polls) en toen weer vluchtte omdat jij de wind van voren kreeg van een man of 20.quote:Op woensdag 9 november 2016 23:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik weet dat je een zwakzinnig stalkertje bent, maar het wordt nu wel erg zielig.
Wel grappig om te zien hoe wij Monolith maandenlang hebben gewaarschuwd dat HRC een extreem zwakke kandidaat was. We hebben hem polls getoond, uitleg gegeven en niks hielp.quote:
Brammetje toch, ik weet dat je graag je eigen werkelijkheid creëert, maar mijn postcount in die reeks is hoger dan die van jou na de uitslag. Maar goed, discussiëren wil je niet, dus ga dan ook niet zo lafjes topics af om reacties te plaatsen en vervolgens weer te claimen dat je toch niet op mij gaat reageren.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:49 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Minder zielig dan hoe jij gisteren vluchtte toen de grond te heet onder de voeten werd (maar ondertussen wel bij POL-café actief was), later je gelijk probeerde te halen (polls) en toen weer vluchtte omdat jij de wind van voren kreeg van een man of 20.
Alle roeptoeters die een landslide voor Trump voorspelden zitten er verder naast dan ik hoor, maar het binaire denken is nou eenmaal sterk vertegenwoordigd hier. Wat mensen voor het gemak maar vergeten, is dat ik duidelijk aangeef waar dit kaartje op gebaseerd is:quote:Op donderdag 10 november 2016 20:02 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Wel grappig om te zien hoe wij Monolith maandenlang hebben gewaarschuwd dat HRC een extreem zwakke kandidaat was. We hebben hem polls getoond, uitleg gegeven en niks hielp.
Hopelijk leer je ervan en support je over 4 jaar niet weer een saaie, corrupte, establishment Democraat.
Mooie voorspelling een maand van te voren. Zeker als je bedenkt dat WI en MI erg spannend waren.quote:
iconic.quote:Op maandag 7 november 2016 15:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je Trump graag ziet winnen en daarom maar wat willekeurige staten rood en blauw hebt gekleurd?
hihihihihiquote:Op maandag 7 november 2016 15:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je Trump graag ziet winnen en daarom maar wat willekeurige staten rood en blauw hebt gekleurd?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |