Ik blijf bij mijn voorspelling, hoewel sommige staten heel close worden zoals NCquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 18:30 schreef L3gend het volgende:
Ik had een voorspelling in mijn hoofd, maar dat was voor de pussy gate.
Dit zou mijn voorspelling zijn geweest. Ik zou mijn definitieve voorspelling geven als de gevolgen van de pussy gate duidelijk zijn
[ afbeelding ]
New Mexico rood en Iowa blauw? Bijzondere combinatie.quote:
quote:Op maandag 7 november 2016 15:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
New Mexico rood en Iowa blauw? Bijzondere combinatie.
Ik heb voor het grootste gedeelte maar gewoon wat ingevuld. Niet van alle staten weet ik hoe ze er voor staan.quote:Op maandag 7 november 2016 15:24 schreef L3gend het volgende:
[..]
Wat?! Indiana voor Clinton en Maryland voor Trump
Je bedoelt dat je Trump graag ziet winnen en daarom maar wat willekeurige staten rood en blauw hebt gekleurd?quote:Op maandag 7 november 2016 15:26 schreef Infection het volgende:
[..]
[..]
Ik heb voor het grootste gedeelte maar gewoon wat ingevuld. Niet van alle staten weet ik hoe ze er voor staan.
Zo zou je het kunnen zien ja.quote:Op maandag 7 november 2016 15:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je Trump graag ziet winnen en daarom maar wat willekeurige staten rood en blauw hebt gekleurd?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Houtenbeen op 08-11-2016 01:17:12 ]
In dit geval zou die ene kiesman die op Clinton zou weigeren te stemmen ervoor kunnen zorgen dat Trump de nominatie krijgt. Benieuwd wat de 'rigged election'-roepers daar van zouden vinden.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |