abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165873828
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 15:10 schreef DoubleDip het volgende:
naar de maan (maakt niet uit hoeveel je weegt overigens).
Jawel, op de maan weeg je maar 203 N!
pi_165873941
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 15:06 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Ik hou het eerst bij wandelen/snel wandelen, en als ik er wat kilo's af heb, stuk of 15-20 dan wil ik het hardlopen ook weer oppikken.
Aldus de man die in de weken/maanden dat ie aan het proberen is af te vallen alleen maar kilo's aankomt. Heb nou eens een béétje doorzettingsvermogen man.
Nee.
pi_165874057
MyFitnessPal is een goede app om bij te houden wat je eet.
En/of download een stappenteller, dat motiveert gelijk om iedere dag minimaal 10.000 stappen te halen.
pi_165874111
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 15:06 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Ik hou het eerst bij wandelen/snel wandelen, en als ik er wat kilo's af heb, stuk of 15-20 dan wil ik het hardlopen ook weer oppikken.

Was er een poosje terug weer mee begonnen, maar het voelde toch niet "Goed" Zeg maar.
Het moment dat je op eigen kracht het tij kan keren lijkt al even voorbij. Sterker nog, je bent hard op weg naar de gevarenzone. Beter stap je vanmiddag nog in de auto en rij je naar een sportschool waar ze je kunnen helpen.
pi_165874253
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 15:32 schreef DoubleDip het volgende:
MyFitnessPal is een goede app om bij te houden wat je eet.
En/of download een stappenteller, dat motiveert gelijk om iedere dag minimaal 10.000 stappen te halen.
De tip is goed, maar ik denk dat je het daarmee jezelf alleen lastiger maakt. Als je al niet gemotiveerd genoeg bent om wat af te vallen laat staan dat je dan ook nog eens alles gaat wegen. Dan moet je wel veel doorzettingsvermogen voor hebben en dat heeft hij niet. Zelf zou ik het ook niet kunnen om altijd alles maar te moeten wegen al houd ik het wel globaal bij in mijn hoofd hoeveel ik eet aan kcal.

Sportschool zou een hele goede zijn. Van krachttraining kan je meer zelfvertrouwen krijgen, tastbare doelen en je leert ook andere mensen kennen buiten je eigen kring. Ik vind het heerlijk, ik ga al een aantal jaar 4/5x per week en ik snap nooit zo goed waarom mensen liever hun tijd slijten achter de tv.
pi_165874462
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 15:49 schreef Azpilicueta het volgende:

Sportschool zou een hele goede zijn. Van krachttraining kan je meer zelfvertrouwen krijgen, tastbare doelen en je leert ook andere mensen kennen buiten je eigen kring. Ik vind het heerlijk, ik ga al een aantal jaar 4/5x per week en ik snap nooit zo goed waarom mensen liever hun tijd slijten achter de tv.
Hmmmm sportschooltypes.
pi_165874626
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2016 16:02 schreef ambertje90 het volgende:

[..]

Hmmmm sportschooltypes.
Mensen hebben altijd wel wat te zeiken hé. Liever een sportschool type met ditto fysiek en karakter dan een uitgezakte couch potatoe
  maandag 10 oktober 2016 @ 16:25:37 #208
414827 Wave103
It's not pop music
pi_165874729
Veel mensen die af proberen te vallen leggen helaas de nadruk te veel op bewegen. Eén van de weinige wetten van het lichaam die zo goed als altijd opgaat is: meer calorieën binnenkrijgen dan dat je verband = gewicht aankomen, minder binnenkrijgen dan je verband = afvallen. De eerste wet van de thermodynamica. Je lichaam kan niet ineens energie creëren uit het niets.

Een beetje wandelen verbrandt schijnbaar niet genoeg calorieën voor Bradge om af te vallen. Je krijgt dus nog steeds te veel calorieën binnen. Bereken https://tdeecalculator.net/ hoeveel kcals je ongeveer per dag verbrand en ga daar eens 500 onder zitten. Afvallen = discipline in minder eten. Sporten = gezond blijven.
pi_165874793
Your Maintenance Calories

3,460
calories per day
24,223
calories per week
Based on your stats, the best estimate for your maintenance calories is
3,460 calories per day based on the Mifflin-St Jeor Formula, which is widely known to be the most accurate. The table below shows the difference if you were to have selected a different activity level.

Basal Metabolic Rate 2,233 calories per day
Sedentary 2,679 calories per day
Light Exercise 3,070 calories per day
Moderate Exercise 3,460 calories per day
Heavy Exercise 3,851 calories per day
Athlete 4,242 calories per day
Want to know a secret?
Daily tracking is over-rated. Just make sure you are at a weekly deficit (if trying to lose) or a surplus (if trying to gain). Body changes happen over time, so don't get too stressed about the day to day. Be consistent, not perfect.

Ideal Weight: 70-75 kg

Your ideal body weight is estimated to be between 70-75 kg based on the various formulas listed below. These formulas are based on your height and represent averages so don't take them too seriously, especially if you lift weights.

G.J. Hamwi Formula (1964) 75 kg
B.J. Devine Formula (1974) 73 kg
J.D. Robinson Formula (1983) 71 kg
D.R. Miller Formula (1983) 70 kg
BMI Score: 39.1

Your BMI is 39.1, which means you are classified as Obese…

Attention! People who use this amazingly simple tool lose significantly more weight versus people who don't.

18.5 or less Underweight
18.5 – 24.99 Normal Weight
25 – 29.99 Overweight
30+ Obese
Maximum Muscular Potential

How ripped could you get? According to Martin Berkhan's formula, your maximum muscular potential is 78 kg at 5% body fat. Most people have no desire to be 5% body fat though, so you'd be 82 kg at 10% body fat & 86 kg at 15% body fat. These numbers are good goals to aim for if you are bulking up! Motivated to get your dream body? Start here
pi_165874882
Hmm, tussen de 78 en 86 kilo is dus waar ik op moet mikken.
Ik moet maximaal 3460 calorieën per dag eten.

Nou zit ik overdag op maximaal 2250, heb ik al een aantal keer uitgerekend, toen ik nog veel koffie dronk zat ik regelmatig op de 2600-2800 maar nu drink ik amper koffie (2 bakken per dag) En drink eigenlijk ook amper nog frisdrank (Laatste keer was die cola zaterdag vorige week die in de Slagharen vlog te zien is)

Denk dat mijn grootste probleem de avond is (No shit :') ) Want meestal krijg ik zo rond 11-12 uur in de avond weer honger, en dan ben ik (vaak) Totaal nog niet moe, dus dan ga ik eten.
Varieert van 2 sneetjes brood met kaas tot aan ja :') 2 tosties als ik het nog echt laat wil maken (Zodat ik zeker weet dat ik niet nóg een keer ga eten voor ik ga slapen)

Denk dat als ik ook het nachtelijke vreetfestijn wat ik soms hield mee reken ik zeker wel op de 4000 calorieen per dag uit kwam. En dan is s'nachts eten helemaal slecht natuurlijk omdat het ook word omgezet in vet (?) En je lichaam amper verteert s'nachts.

Het s'nachts eten ben ik al goed mee geminderd, maar het wil helaas sporadisch nog voorkomen dat er een of meerdere broodjes in gaan, denk dat als ik dit eenmaal 100% onder controle heb (Want die echte vreetfestijnen hou ik gelukkig niet meer) Dat het afvallen dan wel gaat lukken.

Vind het alleen lastig.

Enne, sportschool hebben we het vaker over gehad, dat ga ik niet doen, ben ik het type niet voor, vroeger vaak zat in de sportschool gezeten, zowel met een vrienden groep als alleen en ik heb er niets mee..
pi_165874924
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 16:31 schreef Mister-Bradge het volgende:
Your Maintenance Calories

3,460
calories per day

Nee, gewoon nee. Die calculator is niet te vertrouwen.
In 1 marsreep zitten al 230000 calorieen, daat kan je volgens die site dus 2 maanden op leven?
  maandag 10 oktober 2016 @ 16:45:43 #212
414827 Wave103
It's not pop music
pi_165874995
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2016 16:41 schreef ambertje90 het volgende:

[..]

Nee, gewoon nee. Die calculator is niet te vertrouwen.
In 1 marsreep zitten al 230000 calorieen, daat kan je volgens die site dus 2 maanden op leven?
De term 'calories' slaat uiteraard op kcals
pi_165875030
Oh ja! Dus een factor duizend maakt niet uit hier?
Nou, dan is Braddie 125 gram of 125 ton!
  maandag 10 oktober 2016 @ 16:49:19 #214
414827 Wave103
It's not pop music
pi_165875046
Je hebt helemaal gelijk Bradder! De discipline rondom eten is een van de lastigste dingen om onder controle te krijgen. Niemand is daarin ook perfect. Het belangrijkste is daarom ook niet opgeven als je een slippertje maakt en blijven opletten. Ook niet alleen maar blind staren op het bewegen (wel blijven doen!), minder eten is de sleutel.
  maandag 10 oktober 2016 @ 16:51:36 #215
414827 Wave103
It's not pop music
pi_165875082
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 16:48 schreef ambertje90 het volgende:
Joe elke hansworst ziet het verschil toch meteen. In het Engels is bovendien 'calories' veel gangbaarder als er wordt gesproken over kcals
  maandag 10 oktober 2016 @ 16:52:12 #216
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_165875089
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 16:48 schreef ambertje90 het volgende:
Gram of ton, jouw grafiek op AW laat wel een dalende trend zien :7
pi_165875138
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 16:51 schreef Wave103 het volgende:

[..]

Joe elke hansworst ziet het verschil toch meteen. In het Engels is bovendien 'calories' veel gangbaarder als er wordt gesproken over kcals
Nou ja kijk, bevestigt wel weer een vooroordeel over sportschool types. Die vullen dat waarschijnlijk in bij "hoogst genoten opleiding"
pi_165875205
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 16:38 schreef Mister-Bradge het volgende:
Denk dat als ik ook het nachtelijke vreetfestijn wat ik soms hield mee reken ik zeker wel op de 4000 calorieen per dag uit kwam. En dan is s'nachts eten helemaal slecht natuurlijk omdat het ook word omgezet in vet (?) En je lichaam amper verteert s'nachts.
Mooi, vanavond voor half 12 in je nest. Kan je tot 10 uitslapen. Dan is dat opgelost.
pi_165875299
En als je nou eens slechts 1250kcal per dag inneemt. Hoe 'ongezond' is dat als je al 40% BF hebt?
pi_165875361
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2016 16:55 schreef ambertje90 het volgende:

[..]

Nou ja kijk, bevestigt wel weer een vooroordeel over sportschool types. Die vullen dat waarschijnlijk in bij "hoogst genoten opleiding"
Doe niet zo achterlijk als je niet weet waar je het over hebt.

quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 15:10 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Hardlopen zou ik alleen doen als je goede schoenen hebt. Ga naar een winkel als Run2Day, die weten welke schoenen bij je passen. Zomaar hardlopen zonder schoenen helpt voornamelijk je gewrichten naar de maan (maakt niet uit hoeveel je weegt overigens).
Sowieso niet hardlopen met dat gewicht. Genoeg studies die laten zien dat overgewicht 1 van de grootste factoren in het ontstaan van knieartrose is. Dus nee, niet hardlopen. Wat voor schoenen hij ook koopt.
pi_165875436
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 17:07 schreef PleadingTheFifth het volgende:
En als je nou eens slechts 1250kcal per dag inneemt. Hoe 'ongezond' is dat als je al 40% BF hebt?
Dan gaat ie waarschijnlijk nogal hard de jojo uithangen. Lijkt mij niet heel verstandig. Beter wat geleidelijker minderen.

quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 16:38 schreef Mister-Bradge het volgende:
Hmm, tussen de 78 en 86 kilo is dus waar ik op moet mikken.
Ik moet maximaal 3460 calorieën per dag eten.

Nou zit ik overdag op maximaal 2250, heb ik al een aantal keer uitgerekend, toen ik nog veel koffie dronk zat ik regelmatig op de 2600-2800 maar nu drink ik amper koffie (2 bakken per dag) En drink eigenlijk ook amper nog frisdrank (Laatste keer was die cola zaterdag vorige week die in de Slagharen vlog te zien is)

Denk dat mijn grootste probleem de avond is (No shit :') ) Want meestal krijg ik zo rond 11-12 uur in de avond weer honger, en dan ben ik (vaak) Totaal nog niet moe, dus dan ga ik eten.
Varieert van 2 sneetjes brood met kaas tot aan ja :') 2 tosties als ik het nog echt laat wil maken (Zodat ik zeker weet dat ik niet nóg een keer ga eten voor ik ga slapen)

Het s'nachts eten ben ik al goed mee geminderd, maar het wil helaas sporadisch nog voorkomen dat er een of meerdere broodjes in gaan, denk dat als ik dit eenmaal 100% onder controle heb (Want die echte vreetfestijnen hou ik gelukkig niet meer) Dat het afvallen dan wel gaat lukken.

Vind het alleen lastig.

Enne, sportschool hebben we het vaker over gehad, dat ga ik niet doen, ben ik het type niet voor, vroeger vaak zat in de sportschool gezeten, zowel met een vrienden groep als alleen en ik heb er niets mee..
Daarom dus op tijd naar bed en op tijd er weer uit.
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 16:25 schreef Wave103 het volgende:
Veel mensen die af proberen te vallen leggen helaas de nadruk te veel op bewegen. Eén van de weinige wetten van het lichaam die zo goed als altijd opgaat is: meer calorieën binnenkrijgen dan dat je verband = gewicht aankomen, minder binnenkrijgen dan je verband = afvallen. De eerste wet van de thermodynamica. Je lichaam kan niet ineens energie creëren uit het niets.

Een beetje wandelen verbrandt schijnbaar niet genoeg calorieën voor Bradge om af te vallen. Je krijgt dus nog steeds te veel calorieën binnen. Bereken https://tdeecalculator.net/ hoeveel kcals je ongeveer per dag verbrand en ga daar eens 500 onder zitten. Afvallen = discipline in minder eten. Sporten = gezond blijven.
Daarom raadde ik hem ook aan om via een app zijn inname bij te houden, zodat hij een idee krijgt hoeveel hij zou moeten minderen om af te vallen op een gezonde manier.
pi_165875460
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2016 17:11 schreef Rami. het volgende:

[..]

Doe niet zo achterlijk als je niet weet waar je het over hebt.

[..]

Sowieso niet hardlopen met dat gewicht. Genoeg studies die laten zien dat overgewicht 1 van de grootste factoren in het ontstaan van knieartrose is. Dus nee, niet hardlopen. Wat voor schoenen hij ook koopt.
In dat geval kan hij beter eerst gaan wandelen totdat zijn gewicht het toelaat om te gaan hardlopen. Geen idee vanaf wanneer dat dan kan, maar wandelen is al een goed begin. Een paar Pokemon erbij vangen en het wandelen wordt ineens nog leuk ook. :)
pi_165875496
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 17:16 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

In dat geval kan hij beter eerst gaan wandelen totdat zijn gewicht het toelaat om te gaan hardlopen. Geen idee vanaf wanneer dat dan kan, maar wandelen is al een goed begin. Een paar Pokemon erbij vangen en het wandelen wordt ineens nog leuk ook. :)
Absoluut :D

En inderdaad myfitnesspal. Gewoon doen braddie, maak het inzichtelijk en consumeer dagelijks eenzelfde hoeveelheid kcal. Kijk over een tijdje of je gewicht veranderd is en pas je kcal doel eventueel aan.
  maandag 10 oktober 2016 @ 17:22:57 #224
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_165875553
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 14:26 schreef Sander166 het volgende:
In je pauper sociale huurwoning op een keyboard spelen en dan verbaasd zijn dat de buren gaan klagen :')

Ik had je een paar goede harde stoten gegeven als je naast me zou wonen. Niemand wil de hele dag naar dat gejengel van je luisteren.
Stoten verkopen...pauper :')
  PR en moderator maandag 10 oktober 2016 @ 17:25:51 #225
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_165875599
Had je niet een afvaltopic in LIF ofzo?
Het trekt een beetje snel offtopic zo met al die meuk over gewicht en iedereen die daar weer z'n zegje over moet doen enzo. Wat dat betreft vraag ik me ook een beetje af of je jezelf er goed aan doet om die weegmomenten te vloggen (ik zou zelf iig schijtmoe worden van die constante discussie met wildvreemden over je gewicht), maar dat zijn slechts mijn 2 centjes.
Fuck the EBU.
pi_165875647
Die weegmomenten vlog ik puur voor mezelf, als daar dan zoals nu een discussie uit ontstaat vind ik dat helemaal niet erg, als de discussie dan ook maar nu weer voorbij is :D

Als ik dalijk 10-15 kilo kwijt ben en de discussie rakelt weer op is dat in mijn ogen geen probleem, maar het moet niet zijn (dus ik snap je punt) Dat we per weegmoment waar in ik 500 gram - 1,5 kilo kwijt raak weer zo`n discussie krijgen.
pi_165875653
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2016 17:22 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Stoten verkopen...pauper :')
Ja, beetje sneu is 'ie wel.
En die noemt mij dan een tokkie.
pi_165875665
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 17:25 schreef Moira. het volgende:
Had je niet een afvaltopic in LIF ofzo?
Het trekt een beetje snel offtopic zo met al die meuk over gewicht en iedereen die daar weer z'n zegje over moet doen enzo. Wat dat betreft vraag ik me ook een beetje af of je jezelf er goed aan doet om die weegmomenten te vloggen (ik zou zelf iig schijtmoe worden van die constante discussie met wildvreemden over je gewicht), maar dat zijn slechts mijn 2 centjes.
Zonder die "discussie met wildvreemden" wordt het er waarschijnlijk niet beter op, wat betreft gewicht.
pi_165875747
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 14:32 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

ga nu maar weer naar KLB oke? Paar goede harde stoten, internettheld.
Je veroorzaakt geluidsoverlast en gaat dan janken dat mensen over je klagen :')

En dan nog roepen: "Ik wil m'n hobby kunnen uitoefenen". Je leeft echt in je eigen kleine beperkte wereld he?

En ik mag reageren waar ik wil. Dat bepaal jij niet :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Moira op 10-10-2016 22:51:11 (doe effe normaal) ]
pi_165875786
Laat maar ook :')

[ Bericht 85% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2016 17:41:32 ]
pi_165875971
Braddie kan je een advies vlog maken over liefdesverdriet of zo. Ik zie het echt niet meer zitten. Blijkbaar hield ze me aan het lijntje noemde me te oud en zo nu heeft ze iemand van mijn leeftijd. :')
pi_165876041
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 17:51 schreef Argo het volgende:
Braddie kan je een advies vlog maken over liefdesverdriet of zo. Ik zie het echt niet meer zitten. Blijkbaar hield ze me aan het lijntje noemde me te oud en zo nu heeft ze iemand van mijn leeftijd. :')
Ah, dat is wel echt heel naar :')
Vlog maken over liefdesverdriet, heb ik wel ervaring mee dus komt er vanavond wel aan denk ik.
pi_165876163
Hoe zit het met Tip Toe Through The Tulips?
Nee.
pi_165876296
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 18:02 schreef PimD het volgende:
Hoe zit het met Tip Toe Through The Tulips?
Ga ik binnenkort (Misschien vanavond/morgen) Een piano covertje van opnemen.
pi_165876406
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2016 17:39 schreef Sander166 het volgende:

[..]

Als buren meerdere keren klagen over geluidsoverlast en het stopt niet, dan verdient zo'n debiel als Bradley gewoon harde klappen.
je vind jezelf wel stoer of niet? Sukkel.
pi_165876479
quote:

[..]

Als buren meerdere keren klagen over geluidsoverlast en het stopt niet, dan verdient zo'n debiel als Bradley gewoon harde klappen.
En hier is al een paar keer over jou geklaagd, dus jij verdient er nu ook een paar.
pi_165876584
Psst, psst, stoten kopen? 2 halen 1 betalen. :')
pi_165876585
quote:

[..]

Belachelijke idioot, dat jij nooit bent gestopt met een etter te zijn betekend toch ook niet dat ik jou tot moes mag slaan? Achterlijk figuur dat je bent.
pi_165876608
Toon eens wat zelfbeheersing :')
Man man man
al 2 maanden bezig met afvallen en netto nog steeds niks kwijt.
:)
pi_165876665
Bradge ik hoop dat je niet nog meer aankomt.
Las net dat je vanaf een BMI van 40 officieel morbide obesitas hebt namelijk -O-

Ben benieuwd wat er vandaag nog meer online komt.
pi_165876686
Misschien dat programma van Wendy van Dijk eens inschakelen. Dan hebben we tenminste iedere week op een vast tijdstip onze dosis Sleedramatiek en nog fatsoenlijk in beeld gebracht ook.
Nee.
pi_165876707
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 18:32 schreef PimD het volgende:
Misschien dat programma van Wendyvan Dijk eens inschakelen. Dan hebben we tenminste iedere week op een vast tijdstip onze dosis Sleedramatiek en nog fatsoenlijk in beeld gebracht ook.
Hardop gelachen. :D :')

quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 18:31 schreef DoubleDip het volgende:
Bradge ik hoop dat je niet nog meer aankomt.
Las net dat je vanaf een BMI van 40 officieel morbide obesitas hebt namelijk -O-

Ben benieuwd wat er vandaag nog meer online komt.
Shiiit, dat is echt niet best hoor. Wat is jouw BMI eigenlijk DD :7
pi_165876726
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 18:28 schreef BalotelliFan het volgende:
Toon eens wat zelfbeheersing :')
Man man man
al 2 maanden bezig met afvallen en netto nog steeds niks kwijt.
zelfdiscipline bedoel je.
pi_165876760
TOto er zijn wel meer hondjes die Fikki heten.
pi_165876771
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 18:33 schreef Toto69 het volgende:

[..]

[..]

Shiiit, dat is echt niet best hoor. Wat is jouw BMI eigenlijk DD :7
Een stuk lager dan dat van Bradge in ieder geval. Maar ik heb dan ook geen overgewicht.
pi_165876812
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 18:36 schreef Mister-Bradge het volgende:
TOto er zijn wel meer hondjes die Fikki heten.
Ja nee joh ik weet wel dat 't geen familie is.
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 18:36 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Een stuk lager dan dat van Bradge in ieder geval. Maar ik heb dan ook geen overgewicht.
Foto's mogen in DM :)

:') nee
pi_165876834
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 18:38 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ja nee joh ik weet wel dat 't geen familie is.

[..]

Foto's mogen in DM :)

:') nee
:6
pi_165876849
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 18:39 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

:6
Grapje toch.

Kusje.
pi_165877099
Er komt zo voor Argo een filmpje aan.
Beetje een rant weer.
pi_165877136
quote:
Als hij nog in de kast zit dan is het tijd dat iemand hem eruit trekt. Wat een flikkertje zeg, bah.

Nu heb ik helemaal geen hekel aan flikkers, integendeel, één van m'm beste vrienden is homo. En Milo is natuurlijk geweldig:

_O_
I feel kinda Locrian today
pi_165877159
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2016 18:53 schreef starla het volgende:

[..]

Als hij nog in de kast zit dan is het tijd dat iemand hem eruit trekt. Wat een flikkertje zeg, bah.

Nu heb ik helemaal geen hekel aan flikkers, integendeel, één van m'm beste vrienden is homo. En Milo is natuurlijk geweldig:

_O_
Ja hij is echt zo`n typische kasthomo, zoals een kennis van mij dat ook is.
Alleen is die dan weer niet zó overdreven.
  maandag 10 oktober 2016 @ 19:49:29 #252
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_165878588
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2016 18:53 schreef starla het volgende:

[..]

_O_
En waarvan moeten wij die Milo kennen? Ook zo'n vlogmeister?
pi_165878642
Wat moeten al die andere vlogs hier? Past beter in het KLBvlogtopic lijkt me.
pi_165879324
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2016 19:49 schreef leolinedance het volgende:

[..]

En waarvan moeten wij die Milo kennen? Ook zo'n vlogmeister?
Als je niet actief bent op twitter en youtube en je ook niet de anti-SWJ beweging volgt, dan is het zeker niet raar dat je hem niet kent.

Waarschijnlijk ken je Sargon of Akkad, Undoomed, Atheism is Unstoppable, Autopsy87, the armoured skeptic, Stefan Molyneux, thunderfoot, Steven Crowder, vindicator, Ben Shapiro etc. ook niet.

Wellicht ken je nog wél the amazing atheist.
  maandag 10 oktober 2016 @ 20:32:01 #255
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_165880068
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2016 20:11 schreef starla het volgende:

[..]

Als je niet actief bent op twitter en youtube en je ook niet de anti-SWJ beweging volgt, dan is het zeker niet raar dat je hem niet kent.

Waarschijnlijk ken je Sargon of Akkad, Undoomed, Atheism is Unstoppable, Autopsy87, the armoured skeptic, Stefan Molyneux, thunderfoot, Steven Crowder, vindicator, Ben Shapiro etc. ook niet.

Waar héb je het in hemelsnaam over :')
pi_165881615
Je ziet er moe uit Bradley. Doe nou eens wat aan dat ritme van je. Je hebt het vast te druk om te slapen - kostbare tijd die ook besteed kan worden aan het hosselen van meiden als ik die verhalen over dates, meiden, scharreltjes zo hoor :D _O_
Nee.
  maandag 10 oktober 2016 @ 21:10:34 #258
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_165881652
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 15:49 schreef Azpilicueta het volgende:

Ik vind het heerlijk, ik ga al een aantal jaar 4/5x per week en ik snap nooit zo goed waarom mensen liever hun tijd slijten achter de tv.
Want je kunt niet iets anders (nuttigs) doen dan tv kijken als je niet aan het sporten bent? :')
pi_165881985
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 21:09 schreef PimD het volgende:
Je ziet er moe uit Bradley. Doe nou eens wat aan dat ritme van je. Je hebt het vast te druk om te slapen - kostbare tijd die ook besteed kan worden aan het hosselen van meiden als ik die verhalen over dates, meiden, scharreltjes zo hoor :D _O_
Klopt, zie er inderdaad ook moe uit, maar dat ben ik verder niet :')
Al ga ik er morgenochtend wel écht vroeger uit (half 10 :D )
pi_165882157
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 21:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
Al ga ik er morgenochtend wel écht vroeger uit (half 10 :D )
Oh moet je weer naar je jobcoach?
  maandag 10 oktober 2016 @ 21:23:05 #262
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_165882174
quote:

[..]

Doe normaal achterlijke mongool.
pi_165882232
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 21:22 schreef ambertje90 het volgende:

[..]

Oh moet je weer naar je jobcoach?
Hoe raad je het zo :D
  maandag 10 oktober 2016 @ 21:24:18 #264
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_165882235
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 18:20 schreef HPLC het volgende:

[..]

En hier is al een paar keer over jou geklaagd, dus jij verdient er nu ook een paar.
Dit soort figuren zouden inderdaad eens flink in elkaar gerost moeten worden.
pi_165882243
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 21:10 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Want je kunt niet iets anders (nuttigs) doen dan tv kijken als je niet aan het sporten bent? :')
Zeker broer, maar in de regel is dat wel hoe de doorsnee Nederlander zijn avonden doorbrengt. Zeker als je geen 18 meer bent en je iedere avond in een andere chick zit
  maandag 10 oktober 2016 @ 21:28:37 #266
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_165882448
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 18:33 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Snap de grap niet :@

edit: Nu wel, Braadslee heet ook zo :'(
pi_165882507
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 21:28 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Snap de grap niet :@
Wendy van Dijk, Braadslee van Dijk
pi_165882538
quote:
prachtig, wat een verhalen _O_ gehaktbal!
  maandag 10 oktober 2016 @ 21:31:02 #269
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_165882552
quote:
Nu Dire Straits nog.
pi_165882616
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 21:30 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

Ja geweldig he _O-
Hoe ik dat soort types aantrek..
pi_165882621
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 21:31 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Nu Dire Straits nog.
Komt goed! Zal ik wel ff op moeten oefenen.
pi_165882772
Ik bewaar het filmpje voor morgen op het werk, maar de kwaliteit zal er zoals vanouds afdruipen _O_
  maandag 10 oktober 2016 @ 21:41:02 #273
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_165882916
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2016 21:24 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Zeker broer, maar in de regel is dat wel hoe de doorsnee Nederlander zijn avonden doorbrengt. Zeker als je geen 18 meer bent en je iedere avond in een andere chick zit
Zeker niet.
Juist als je ouder wordt heb je minder vrije tijd. Verwacht maar niet dat jij 4 avonden per week in de halters hangt als je een eigen woning, vrouw en 3 kinderen hebt. Ben je na het werk sowieso al tot een uur of 8 bezig met eten en die koters, daarna wil de vrouw nog aandacht of wil ze weg (en blijf jij dus thuis) of moeten er nog klusjes gebeuren. Of er is wel weer iets anders.
pi_165882944
quote:
99s.gif Op maandag 10 oktober 2016 19:51 schreef Chai het volgende:
Wat moeten al die andere vlogs hier? Past beter in het KLBvlogtopic lijkt me.
Ik stel een fusie voor.
pi_165882976
quote:

[..]

:')__
pi_165883032
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2016 21:41 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Ik stel een fusie voor.
Nee.
pi_165883062
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 21:44 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Nee.
Dat is toch echt wat ik deed :D
pi_165883114
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2016 20:32 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Waar héb je het in hemelsnaam over :')
Als je dat niet snapt dan moet ik je officiëel verstandelijk beperkt verklaren.

Maar je bent dan wel uniek(er)! ^O^
pi_165883223
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 21:41 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Zeker niet.
Juist als je ouder wordt heb je minder vrije tijd. Verwacht maar niet dat jij 4 avonden per week in de halters hangt als je een eigen woning, vrouw en 3 kinderen hebt. Ben je na het werk sowieso al tot een uur of 8 bezig met eten en die koters, daarna wil de vrouw nog aandacht of wil ze weg (en blijf jij dus thuis) of moeten er nog klusjes gebeuren. Of er is wel weer iets anders.
Overal is wel een excuus voor te verzinnen
pi_165884022
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2016 21:45 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Dat is toch echt wat ik deed :D
Ja maar doe maar niet man..
Hier word tenminste nog leuk over m`n vlogs gepraat of over mij, en in die KLB reeks word er alleen maar gezeken en gebashed.
pi_165886266
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2016 21:29 schreef HPLC het volgende:

[..]

Wendy van Dijk, Braadslee van Dijk
Niet dezelfde tak overigens.
pi_165886287
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 21:30 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

Ja dat kwam echt uit het niets.
Je zou zeggen dat als je een x aantal keer met mij geskyped hebt je wel een redelijk beeld hebt qua hoe ik er uit zie toch?

Dus achteraf nog even zeggen dat ik een gehaktbal was eh.. :')
pi_165886381
quote:

[..]

amazing atheist? de kerel die kokende olie over z'n penis heen gooide?
:')
De kerel die om elk wissewasje bij zijn fans bedelde voor wat extra geld?
pi_165886387
BAMIBAL! ZAK PATAT!

Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_165886426
'Ha, die auto is echt kankergay man, hoe kan je daarin rijden'
Dit was een keeper, braadmans
pi_165886591
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 23:05 schreef Simterklaas het volgende:
BAMIBAL! ZAK PATAT!

[ afbeelding ]
DROOMMEELLSSSSS
pi_165886644
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 23:06 schreef BalotelliFan het volgende:
Dat vond ik nog niet eens het ergste, het feit dat ze zich zo profileerde tijdens een eerste date, boerend en schijtend op de bank zitten, pot shag op de tafel, op álles en iédereen op de TV/YouTube had ze commentaar, liep te schelden om bang van te worden.

Ik ben zeker niet vies van commentaar leveren en een scheldwoord hier of daar, maar zelfs ik had zoiets van (Even buiten beschouwing laten dat dit onze eerste date was) Kan je misschien wat minderen?

Dat je dit doet als je een relatie hebt of zo prima, maar niet bij een eerste date..
pi_165886700
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 23:05 schreef BalotelliFan het volgende:

[..]

amazing atheist? de kerel die kokende olie over z'n penis heen gooide?
:')
De kerel die om elk wissewasje bij zijn fans bedelde voor wat extra geld?
Die gozer ja :r

Hoewel ik het vaak met hem eens ben qua opvattingen over het geloof e.d. vind ik het maar een ranzige papzak.

Een banaan in je aars stoppen en publiceren :') :')
pi_165887054
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 23:17 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Dat vond ik nog niet eens het ergste, het feit dat ze zich zo profileerde tijdens een eerste date, boerend en schijtend op de bank zitten, pot shag op de tafel, op álles en iédereen op de TV/YouTube had ze commentaar, liep te schelden om bang van te worden.

Ik ben zeker niet vies van commentaar leveren en een scheldwoord hier of daar, maar zelfs ik had zoiets van (Even buiten beschouwing laten dat dit onze eerste date was) Kan je misschien wat minderen?

Dat je dit doet als je een relatie hebt of zo prima, maar niet bij een eerste date..
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_165887086
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2016 23:19 schreef starla het volgende:

[..]

Die gozer ja :r

Hoewel ik het vaak met hem eens ben qua opvattingen over het geloof e.d. vind ik het maar een ranzige papzak.

Een banaan in je aars stoppen en publiceren :') :')
Ik vind die hele anti-SJW community minstens zo erg als de SJW community zelf :')
Hoe infantiel ze zich gedragen is echt ongekend
pi_165887175
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 23:38 schreef BalotelliFan het volgende:

[..]

Ik vind die hele anti-SJW community minstens zo erg als de SJW community zelf :')
Hoe infantiel ze zich gedragen is echt ongekend
De meesten jumpen gewoon op de anti-SJW bandwagon idd. Makkelijk subs scoren.

Een aantal kan ik zeker wel waarderen, met name Sargon of Akkad.

Maar net zó erg als sommige die hard SJW's...dat vind ik nogal boud ;)
  maandag 10 oktober 2016 @ 23:51:11 #292
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_165887236
quote:
Goeie vlog Braad!

Dat van die sushi...ken je die sushibonen? Ik heb bij een date dus ooit die hele bonen weg staan knagen. Ja, inclusief omhulsel dus zeg maar :')

Die meid zo van wtf! :D Maar wist ik veel :')
pi_165887239
The fuck is een sjw?
  maandag 10 oktober 2016 @ 23:51:58 #294
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_165887246
Wtf is SJW eigenlijk?
pi_165887290
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 23:51 schreef leolinedance het volgende:
Wtf is SJW eigenlijk?
SuperWormJim?
pi_165887309
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 23:06 schreef BalotelliFan het volgende:
Eerste keer dat ik hardop aan het lachen was bij BradgeTV!

Gelukkig komt dat soort taalgebruik verder niet voor op dit kanaal.
pi_165887427
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2016 23:51 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Goeie vlog Braad!

Dat van die sushi...ken je die sushibonen? Ik heb bij een date dus ooit die hele bonen weg staan knagen. Ja, inclusief omhulsel dus zeg maar :')

Die meid zo van wtf! :D Maar wist ik veel :')
Dat moet er idioot uitgezien hebben _O-
Verder nog wat van die date gehoord?
pi_165887429
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 23:35 schreef chroestjov het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja serieus, maar goed ze woonde dan ook in een tokkie flatwijk in Groningen, wist ik veel :')
pi_165887484
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 23:51 schreef Azpilicueta het volgende:
The fuck is een sjw?
Emmertje naast je?

pi_165887495
Ah een Social Justice Warrior :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: