Zonder die "discussie met wildvreemden" wordt het er waarschijnlijk niet beter op, wat betreft gewicht.quote:Op maandag 10 oktober 2016 17:25 schreef Moira. het volgende:
Had je niet een afvaltopic in LIF ofzo?
Het trekt een beetje snel offtopic zo met al die meuk over gewicht en iedereen die daar weer z'n zegje over moet doen enzo. Wat dat betreft vraag ik me ook een beetje af of je jezelf er goed aan doet om die weegmomenten te vloggen (ik zou zelf iig schijtmoe worden van die constante discussie met wildvreemden over je gewicht), maar dat zijn slechts mijn 2 centjes.
Je veroorzaakt geluidsoverlast en gaat dan janken dat mensen over je klagenquote:Op maandag 10 oktober 2016 14:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
ga nu maar weer naar KLB oke? Paar goede harde stoten, internettheld.
Ah, dat is wel echt heel naarquote:Op maandag 10 oktober 2016 17:51 schreef Argo het volgende:
Braddie kan je een advies vlog maken over liefdesverdriet of zo. Ik zie het echt niet meer zitten. Blijkbaar hield ze me aan het lijntje noemde me te oud en zo nu heeft ze iemand van mijn leeftijd.
Ga ik binnenkort (Misschien vanavond/morgen) Een piano covertje van opnemen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 18:02 schreef PimD het volgende:
Hoe zit het met Tip Toe Through The Tulips?
je vind jezelf wel stoer of niet? Sukkel.quote:Op maandag 10 oktober 2016 17:39 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Als buren meerdere keren klagen over geluidsoverlast en het stopt niet, dan verdient zo'n debiel als Bradley gewoon harde klappen.
En hier is al een paar keer over jou geklaagd, dus jij verdient er nu ook een paar.quote:Op maandag 10 oktober 2016 17:39 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Als buren meerdere keren klagen over geluidsoverlast en het stopt niet, dan verdient zo'n debiel als Bradley gewoon harde klappen.
Belachelijke idioot, dat jij nooit bent gestopt met een etter te zijn betekend toch ook niet dat ik jou tot moes mag slaan? Achterlijk figuur dat je bent.quote:Op maandag 10 oktober 2016 17:39 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Hardop gelachen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 18:32 schreef PimD het volgende:
Misschien dat programma van Wendyvan Dijk eens inschakelen. Dan hebben we tenminste iedere week op een vast tijdstip onze dosis Sleedramatiek en nog fatsoenlijk in beeld gebracht ook.
Shiiit, dat is echt niet best hoor. Wat is jouw BMI eigenlijk DDquote:Op maandag 10 oktober 2016 18:31 schreef DoubleDip het volgende:
Bradge ik hoop dat je niet nog meer aankomt.
Las net dat je vanaf een BMI van 40 officieel morbide obesitas hebt namelijk
Ben benieuwd wat er vandaag nog meer online komt.
zelfdiscipline bedoel je.quote:Op maandag 10 oktober 2016 18:28 schreef BalotelliFan het volgende:
Toon eens wat zelfbeheersing
Man man man
al 2 maanden bezig met afvallen en netto nog steeds niks kwijt.
Een stuk lager dan dat van Bradge in ieder geval. Maar ik heb dan ook geen overgewicht.quote:Op maandag 10 oktober 2016 18:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hardop gelachen.![]()
[..]
Shiiit, dat is echt niet best hoor. Wat is jouw BMI eigenlijk DD
Ja nee joh ik weet wel dat 't geen familie is.quote:Op maandag 10 oktober 2016 18:36 schreef Mister-Bradge het volgende:
TOto er zijn wel meer hondjes die Fikki heten.
Foto's mogen in DMquote:Op maandag 10 oktober 2016 18:36 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Een stuk lager dan dat van Bradge in ieder geval. Maar ik heb dan ook geen overgewicht.
quote:Op maandag 10 oktober 2016 18:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja nee joh ik weet wel dat 't geen familie is.
[..]
Foto's mogen in DMnee
Als hij nog in de kast zit dan is het tijd dat iemand hem eruit trekt. Wat een flikkertje zeg, bah.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |