Heb je die gaten er in geslagen zei je ooit ??quote:
Dat scheelt dan alweer !!quote:Op maandag 10 oktober 2016 00:16 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
Half uur doen over een foutmelding lezenDan ben je echt geen mongool hoor....
Het was niet dat ik de foutmelding niet zag, die zag ik JUIST wel.quote:Op maandag 10 oktober 2016 00:16 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
Half uur doen over een foutmelding lezenDan ben je echt geen mongool hoor....
Er komt zo een video online die alles uitlegt over het schuurtje.quote:Op maandag 10 oktober 2016 00:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb je die gaten er in geslagen zei je ooit ??
Fijn die info konden we wel gebruiken.quote:Op maandag 10 oktober 2016 00:27 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Er komt zo een video online die alles uitlegt over het schuurtje.
Wie de fuck is Mitchel Drop?quote:Op zondag 9 oktober 2016 23:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
Mitchel Drop reageert ook steeds op m`n filmpjes
Heb nog ffquote:Op maandag 10 oktober 2016 01:41 schreef Simterklaas het volgende:
Als je nou straks naar bed gaat, dan kan je gewoon 8 uur slapen en sta je straks om 10:00 fris en fruitig op.
Jeetjequote:
Weet jij het?quote:Op maandag 10 oktober 2016 02:06 schreef Simterklaas het volgende:
Waarom heeft die nicht een relatie met een meisje?
Zo makkelijk gaat dat niet bij iedereen, helaas.quote:Op maandag 10 oktober 2016 01:41 schreef Simterklaas het volgende:
Als je nou straks naar bed gaat, dan kan je gewoon 8 uur slapen en sta je straks om 10:00 fris en fruitig op.
Wat voor trekjes zijn dat dan?quote:Op maandag 10 oktober 2016 02:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Weet jij het?
Maar then again, sommige gasten die komen er pas laat achter dat ze homo zijn, kennis van mij ook, die is overduidelijk homo/bi (Heeft echt veel van die typische trekjes) En iedereen weet het van hem behalve hij zelf nog
Lastig uit te leggen zonder als een homofoob uit de hoek te komen..quote:Op maandag 10 oktober 2016 02:44 schreef PleadingTheFifth het volgende:
[..]
Wat voor trekjes zijn dat dan?
quote:Op maandag 10 oktober 2016 07:50 schreef ambertje90 het volgende:
Volgens mij is drop helemaal niet vegan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |