Ok moederquote:Op zondag 9 oktober 2016 21:37 schreef ambertje90 het volgende:
Zet je wekker nu, ga een wandeling maken en duik je bed om 22:30 in.
Ben ik tóch blij dat jij mijn moeder niet bentquote:Op zondag 9 oktober 2016 21:56 schreef ambertje90 het volgende:
Had je maar een moeder die er zo de wind onder had.
ik wil het volgende nummer graag zonder onnodige voorslagenquote:Op zondag 9 oktober 2016 20:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
ik wil best nog wel wat filmpjes uploaden als verzoek. gooi maar wat op qua onderwerp of muziek hehe
Onnodige voorslagen?quote:Op zondag 9 oktober 2016 22:17 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
ik wil het volgende nummer graag zonder onnodige voorslagensucces
Dat is in ieder geval een goed voornemen. Kun je na het plassen gelijk je weegmoment doen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 21:29 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik ga proberen om er morgen iig om 10 uur uit te zijn.
Zo laatquote:Op zondag 9 oktober 2016 21:29 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik ga proberen om er morgen iig om 10 uur uit te zijn.
Oh je bedoeld die ghostnotes, die speel ik įltijd, echt al sinds het begin dat ik keyboard speel, probeer er soms mee te minderen, maar dat zit redelijk in mijn systeem.quote:Op zondag 9 oktober 2016 22:22 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Ja. Heel duidelijk te horen in bijv. het begin van "heb je even voor mij".
Heb net toevallig nog 3 posters gevondenquote:Op zondag 9 oktober 2016 22:47 schreef leolinedance het volgende:
Braadster die muur in je keyboardhok kan echt niet
Op gitaar of keys?quote:Op zondag 9 oktober 2016 23:04 schreef leolinedance het volgende:
Verzoeknummertje: Dire Straits - Money for nothing
quote:Op zondag 9 oktober 2016 22:22 schreef Stratotanker het volgende:
Nog 8 minuten. Dan gaat het licht hier uit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |