Ja maar brùùr, jij doet het om te bulkenquote:Op zondag 9 oktober 2016 17:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik erger dan Bradge bengisteren: doos vissticks (10), vijf worstenbroodjes, 600 ml vla, een banaan, twee zakken patat (van de snackbar, best veel dus) en drie frikandellen.
#viesdik
Ja, ik ga vanaf morgen weer filmpjes opnemen en elke zondag avond editen en online gooien.quote:
Keyboardvideo's zijn wel aardig. Als in: best leuk gespeeld. Niet de meest boeiende dingen idd, maar oke, t is wel geinig.quote:Op zondag 9 oktober 2016 17:59 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Persoonlijk vind ik de video's waarin je daadwerkelijk keyboard speelt de minst leuke. (Luchtige) 'rant' video's vind ik bijvoorbeeld wel een goede toevoeging. Gewoon je mening geven over alledaagse zaken met wat klassieke Bradge-humor.
Als je het er weer af sport/loopt is het niet erg. Ik vermoed dat dat niet voor Bradge geldt. Jij deed toch wel aan sport/fitness?quote:Op zondag 9 oktober 2016 17:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik erger dan Bradge bengisteren: doos vissticks (10), vijf worstenbroodjes, 600 ml vla, een banaan, twee zakken patat (van de snackbar, best veel dus) en drie frikandellen.
#viesdik
dat is wel een goed idee! :pquote:Op zondag 9 oktober 2016 18:36 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Je zou ook eens paar willkeurige objecten kunnen 'reviewen' waar men normaal gesproken niet vaak bij stilstaat. Je deurbel bijvoorbeeld: - Aangenaam geluid
- Hoorbaar
- Kan je er leuke deuntjes mee creëeren
- Goede hoogte
- Hoeveel druk nodig bij het drukken
Je bureaustoel
Tandenborstel
Brad kijkt niet meer naar de cijfers maar alleen naar de shape van z'n body.quote:Op zondag 9 oktober 2016 18:47 schreef Stratotanker het volgende:
Yesss, morgen weegmomentje!Vorige week overgeslagen wegens misselijkheid. Dat moet nu wel over zijn.
Ik zou hem morgen gewoon meteen tapen na wakker worden, ff pissen scheelt weer een paar kg.
Met je nieuwe regelmaat is het weegmomentje dus sowieso om 08:30 online. Ik zit er er dan in elk geval klaar voor!
Moet je ook niet willen, hoor, met je eigen auto rondrijden.quote:Op zondag 9 oktober 2016 18:23 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ik geloof dat iemand een baan voor je heeft Bradge
Krachttraining jaquote:Op zondag 9 oktober 2016 18:24 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Als je het er weer af sport/loopt is het niet erg. Ik vermoed dat dat niet voor Bradge geldt. Jij deed toch wel aan sport/fitness?
Wow, gezond.quote:Op zondag 9 oktober 2016 17:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
#viesdik
Top idee. Kan hij gelijk leren een ritme op te bouwen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 19:04 schreef PimD het volgende:
BradgeTV moet echt naar een horizontale programmering toe. Op deze manier kan het publiek zich niet binden. Iedere maandag om 8:30 een weegmoment. Op donderdag beelden van de repetitie met de Bromkatten. Op woensdag om 12:00 een Zeurende Chauffeur. Op zaterdagmiddag een rant. Op zondag een reboot van het kanaal.
Laat dat gewoon aan hemzelf over, hij doet het wanneer hij er zin in heeft niet op commando.quote:Op zondag 9 oktober 2016 20:18 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Top idee. Kan hij gelijk leren een ritme op te bouwen.
Dan kan het nog wel even duren denk ik.quote:Op zondag 9 oktober 2016 20:23 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Laat dat gewoon aan hemzelf over, hij doet het wanneer hij er zin in heeft niet op commando.
Vrijdag heeft hij mij al blij gemaakt met een muzikaal verzoekje, maar we moeten niet te veel gaan aansturen.![]()
Nee daar ga ik mij echt niet aan wagen met zangquote:Op zondag 9 oktober 2016 20:50 schreef PimD het volgende:
Ik wil Tip Toe Through The Tulips van Tiny Tim wel horen. Het liefst met zang. Misschien dat je er een Google Translate versie van kunt maken?
Die plannen voor regelmaat, hoe zit het daarmee?quote:Op zondag 9 oktober 2016 18:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ja, ik ga vanaf morgen weer filmpjes opnemen en elke zondag avond editen en online gooien.
Ik ga proberen om er morgen iig om 10 uur uit te zijn.quote:Op zondag 9 oktober 2016 21:29 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Die plannen voor regelmaat, hoe zit het daarmee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |