Stuur DM.quote:
de k dat hij na maanden het vloggen beu isquote:Op zondag 9 oktober 2016 01:59 schreef starla het volgende:
Geen nieuwe nachtvlog?
Wat de fuk is dezen Brad?!
Je laat je subs in de steek
Is onderweg!quote:Op zondag 9 oktober 2016 01:59 schreef starla het volgende:
Geen nieuwe nachtvlog?
Wat de fuk is dezen Brad?!
Je laat je subs in de steek
Ik wist niet dat jij opeens als vloggen door het leven gaat.quote:Op zondag 9 oktober 2016 02:03 schreef IDkaart het volgende:
[..]
de k dat hij na maanden het vloggen beu is
Ga je dan vliegen?quote:Op zondag 9 oktober 2016 02:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij opeens als vloggen door het leven gaat.
Dat maakt niet veel uit hoor. Je moet toch ooit beginnenquote:Op zondag 9 oktober 2016 03:49 schreef Mister-Bradge het volgende:
het is Zaterdag
lig nu al wel in bed klaar om te slapen dus welterusten
Beter vandaag dan morgen beginnen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 03:49 schreef Mister-Bradge het volgende:
het is Zaterdag
lig nu al wel in bed klaar om te slapen dus welterusten
Ik ben wel benieuwd. We willen natuurlijk wel op de hoogte worden gehouden.quote:Op zondag 9 oktober 2016 10:53 schreef Azpilicueta het volgende:
Morgen weer het weeg momentje, zin in
Maakt bij Mapima toch niet uit, in beide gevallen wil niemand haar rakenquote:
Je moet sollicitaties versturen Slee, niet vacatures!quote:Ik heb deze week allemaal vacatures verstuurd.
Scherpquote:Op zondag 9 oktober 2016 12:01 schreef PimD het volgende:
[..]
Je moet sollicitaties versturen Slee, niet vacatures!
ff een tip. Miss heb je wel undercover dyslexie of een andere taalstoornis. Dat geeft niet. Maar via Google en woordenlijst.org kan je regels voor grammatica en spelling vinden.quote:Op zondag 9 oktober 2016 02:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij opeens als vloggen door het leven gaat.
Het was laatquote:Op zondag 9 oktober 2016 12:01 schreef PimD het volgende:
[..]
Je moet sollicitaties versturen Slee, niet vacatures!
quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:36 schreef Azpilicueta het volgende:
Je had allang werk kunnen hebben als je eens zou stoppen met het solliciteren op bijbanen en utopieën.
quote:Op zondag 9 oktober 2016 01:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
Maar een keertje belgie zit er wel in.
En wanneer komt de vlog met fylax?quote:Op zondag 9 oktober 2016 01:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
Maar een keertje belgie zit er wel in.
Ligt aan flaxquote:Op zondag 9 oktober 2016 14:11 schreef KoningPils het volgende:
[..]
En wanneer komt de vlog met fylax?
Misschien kan je het filmpje vannacht al bekijken. 4 uur 's nachts is tenslotte ook al maandag,quote:Op zondag 9 oktober 2016 17:00 schreef PimD het volgende:
Ik hoop maar dat ik vannacht kan slapen. Al die spanning omtrent het aankomende weegmoment.
Net of dat zo moeilijk is.quote:Op zondag 9 oktober 2016 16:59 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig met zijn beperkingen. Weet vrijwel zeker dat hij het taxi-examen niet zal halen.
122.7quote:
Je bent toch naar Slagharen geweest en hebt toch allemaal troep naar binnen gewerkt? Lijkt mij wel een weegmoment waard.quote:Op zondag 9 oktober 2016 17:34 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik heb mij al een aantal weken niet gewogen, en ga ook niet meer op cijfers letten voorlopig. Als ik een verandering zie aan mijn lichaam ga ik weer op de weegschaal staan, dus don't get your hopes up voor een weegmoment want dat komt nog niet.
Ik denk dat ik erger dan Bradge benquote:Op zondag 9 oktober 2016 17:44 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Je bent toch naar Slagharen geweest en hebt toch allemaal troep naar binnen gewerkt? Lijkt mij wel een weegmoment waard.
Beetje jammer tegenover je trouwe kijkers om het niet te blijven doen iedere week.
Hoezo vind je die het minst leuk? Krijg juist het idee dat ik daar het beste in benquote:Op zondag 9 oktober 2016 17:59 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Persoonlijk vind ik de video's waarin je daadwerkelijk keyboard speelt de minst leuke. (Luchtige) 'rant' video's vind ik bijvoorbeeld wel een goede toevoeging. Gewoon je mening geven over alledaagse zaken met wat klassieke Bradge-humor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |