Stuur DM.quote:
de k dat hij na maanden het vloggen beu isquote:Op zondag 9 oktober 2016 01:59 schreef starla het volgende:
Geen nieuwe nachtvlog?
Wat de fuk is dezen Brad?!
Je laat je subs in de steek
Is onderweg!quote:Op zondag 9 oktober 2016 01:59 schreef starla het volgende:
Geen nieuwe nachtvlog?
Wat de fuk is dezen Brad?!
Je laat je subs in de steek
Ik wist niet dat jij opeens als vloggen door het leven gaat.quote:Op zondag 9 oktober 2016 02:03 schreef IDkaart het volgende:
[..]
de k dat hij na maanden het vloggen beu is
Ga je dan vliegen?quote:Op zondag 9 oktober 2016 02:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij opeens als vloggen door het leven gaat.
Dat maakt niet veel uit hoor. Je moet toch ooit beginnenquote:Op zondag 9 oktober 2016 03:49 schreef Mister-Bradge het volgende:
het is Zaterdag
lig nu al wel in bed klaar om te slapen dus welterusten
Beter vandaag dan morgen beginnen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 03:49 schreef Mister-Bradge het volgende:
het is Zaterdag
lig nu al wel in bed klaar om te slapen dus welterusten
Ik ben wel benieuwd. We willen natuurlijk wel op de hoogte worden gehouden.quote:Op zondag 9 oktober 2016 10:53 schreef Azpilicueta het volgende:
Morgen weer het weeg momentje, zin in
Maakt bij Mapima toch niet uit, in beide gevallen wil niemand haar rakenquote:
Je moet sollicitaties versturen Slee, niet vacatures!quote:Ik heb deze week allemaal vacatures verstuurd.
Scherpquote:Op zondag 9 oktober 2016 12:01 schreef PimD het volgende:
[..]
Je moet sollicitaties versturen Slee, niet vacatures!
ff een tip. Miss heb je wel undercover dyslexie of een andere taalstoornis. Dat geeft niet. Maar via Google en woordenlijst.org kan je regels voor grammatica en spelling vinden.quote:Op zondag 9 oktober 2016 02:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij opeens als vloggen door het leven gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |