Zeker doen mattie, dan worden de vrouwen al nat als ze je ruikenquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 13:51 schreef Argo het volgende:
[..]
Steinheart Ocean 1 met groene bezel.
[..]
Ik moet die parfum die jij mij deed aanraden nog kopen.
Gewoon doen. Ik heb 4 horloges gekocht. 1200 euro of zo. Nu wil ik nog eentje van 380 maar het hek is dan echt van de dam. What to do...quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 18:40 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zeker doen mattie, dan worden de vrouwen al nat als ze je ruiken
Ik wil graag Creed Aventus hebben, maar het is moeilijk om parfum van +- 175 ekkies te rechtvaardigen als je hele plank al vol staat
#struggles
Zijn er nog aanraders qua horloges voor je boy danquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 18:43 schreef Argo het volgende:
[..]
Gewoon doen. Ik heb 4 horloges gekocht. 1200 euro of zo. Nu wil ik nog eentje van 380 maar het hek is dan echt van de dam. What to do...
Steinhart ocean one is net ee. Rolex. Goeie kwaliteit ook' qua dressers is een seiko wel een goed idee. Seiko cocktail of zo. Maar een steinhart ocean one ga je niet de fout mee in.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 18:50 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zijn er nog aanraders qua horloges voor je boy dan
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:58 schreef DerRabbit het volgende:
Topic 4 alweer![]()
Gaat de goede kant op op deze manier![]()
"de vrouw" ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 19:22 schreef Paul het volgende:
Braddie zou je een keer een filmpje kunnen maken over 'de vrouw'?
Ben zojuist gedumpt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 19:36 schreef Mister-Bradge het volgende:
Vanavond
[..]
"de vrouw" ?
Als ik een filmpje zou moeten maken over al m`n datemissers zijn we iig lang bezig
Bijvoorbeeld, en je kan bijvoorbeeld praten over op wat voor vrouwen je valt. Wat vind je het mooiste aan de vrouw, enzquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 19:36 schreef Mister-Bradge het volgende:
Vanavond
[..]
"de vrouw" ?
Als ik een filmpje zou moeten maken over al m`n datemissers zijn we iig lang bezig
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
Deeltje 4 alweer
Dit topic word misschien nog wel populairder dan het Vloggen topic (Waar het de laatste 8 topics alleen maar over mijn vlogs ging)
Het zit diep. Hier gaat het trouwens ook alleen maar over jouw vlogsquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 14:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
dan kijk je ze niet.
Ga nou maar weer naar KLB
Ooit een sample van creed aventus, green irish tweed en millesime imperial gehad.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 18:40 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zeker doen mattie, dan worden de vrouwen al nat als ze je ruiken
Ik wil graag Creed Aventus hebben, maar het is moeilijk om parfum van +- 175 ekkies te rechtvaardigen als je hele plank al vol staat
#struggles
BELGIE TUMDUDUDUDUDUDUMquote:Op zondag 9 oktober 2016 00:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hij heeft getwijfeld over België.
Ik heb een film op privé staan en nooit de link aan iemand gegeven en toch is die 50 keer bekeken. Aantal keer bekeken is niet zo betrouwbaar.quote:Op zondag 9 oktober 2016 00:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
Gekkenhuis op YouTube.
Deze video heeft al ruim 100 views:
Geilen op je zelf ??quote:Op zondag 9 oktober 2016 01:12 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Ik heb een film op privé staan en nooit de link aan iemand gegeven en toch is die 50 keer bekeken. Aantal keer bekeken is niet zo betrouwbaar.
Dus het systeem waar google je inkomsten mee bepaalt deugt niet?quote:Op zondag 9 oktober 2016 01:12 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Ik heb een film op privé staan en nooit de link aan iemand gegeven en toch is die 50 keer bekeken. Aantal keer bekeken is niet zo betrouwbaar.
Dan heb je hem waarschijnlijk zelf gewoon 50x aangeklikt.quote:Op zondag 9 oktober 2016 01:12 schreef IDkaart het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |