abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 8 oktober 2016 @ 11:59:52 #1
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_165829629
Tóch maar wel weer BradgeTV een nieuw leven ingeblazen.

Deze keer geen hele korte vlogs meer (Alles onder de minuut) En ik probeer het nu ook zo te editen dat het net even wat lekkerder wegkijkt.
Oh, en met dank aan Webhawk is het kekke intro uiteraard óók weer terug :D

Op dit kanaal komen óók weer dashcam filmpjes en muziek video's, dus alles op een vaste plek.

De Slagharen Special:

[ Bericht 20% gewijzigd door Paul op 08-10-2016 12:05:41 ]
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_165829773
Deeltje 4 alweer :D
Dit topic word misschien nog wel populairder dan het Vloggen topic (Waar het de laatste 8 topics alleen maar over mijn vlogs ging :') )
pi_165829816
Bradge tv is tv zoals het moet zijn. Persoonlijk zou ik liever bradgetv hebben dan bv pauw en of wereld draait door. Gewoon braddie daar neerzetten.
pi_165829865
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:15 schreef Argo het volgende:
Bradge tv is tv zoals het moet zijn. Persoonlijk zou ik liever bradgetv hebben dan bv pauw en of wereld draait door. Gewoon braddie daar neerzetten.
Dan gaan we heel veel ongemakkelijke stiltes krijgen :')
pi_165829884
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:18 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Dan gaan we heel veel ongemakkelijke stiltes krijgen :')
Maakt niet uit, waar het omgaat is, jij bent gewoon een man van het volk.
pi_165829903
quote:
11s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:20 schreef Argo het volgende:

[..]

Maakt niet uit, waar het omgaat is, jij bent gewoon een man van het volk.
Ik verbloem sowieso niks.
Dat neppe overdreven vrolijke wat je ziet in vlogs van een Enzo Knol of zo :r Gewoon lekker jezelf zijn en niks beter voor doen dan hoe het is is het belangrijkste.
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 12:29:10 #7
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_165829999
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:21 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Dat neppe overdreven vrolijke wat je ziet in vlogs van een Enzo Knol of zo :r Gewoon lekker jezelf zijn en niks beter voor doen dan hoe het is is het belangrijkste.
Daarom zijn je vlogs ook zo tof braad!
pi_165830008
quote:

[..]

Ben ik het mee eens! Ben benieuwd of je met wat leuks komt dit weekend, omdat ik op het punt sta domme dingen te doen, vind ik het wel leuk even iets te hebben wat voor afleiding zorgt!
pi_165830041
quote:
11s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:29 schreef Argo het volgende:

[..]

Ben ik het mee eens! Ben benieuwd of je met wat leuks komt dit weekend, omdat ik op het punt sta domme dingen te doen, vind ik het wel leuk even iets te hebben wat voor afleiding zorgt!
Met wat leuks komt dit weekend hmm... Denk het niet echt eigenlijk maar wie weet.
pi_165830046
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:29 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Daarom zijn je vlogs ook zo tof braad!
Thanks!
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 12:36:13 #11
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_165830097
Kun je niet eens een vlog maken over hoe je keyboardspelen kunt leren? Lijkt mij best leuk om te doen!
pi_165830154
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:32 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Met wat leuks komt dit weekend hmm... Denk het niet echt eigenlijk maar wie weet.
Ik kijk nu je keyboard vlogs, maar pff ik zit ook in een soortgelijke situatie, maar dan andersom ik zit erover na te denken een horloge te kopen in principe kan ik het nu kopen... Maar het is beter te wachten en geduldig te zijn, maar het kind in mij wil hem nu.. :')

En aan de andere kant heb ik nog wat goedkopere horloges die ik moet verkopen wellicht.
pi_165830480
quote:
11s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:39 schreef Argo het volgende:

[..]

Ik kijk nu je keyboard vlogs, maar pff ik zit ook in een soortgelijke situatie, maar dan andersom ik zit erover na te denken een horloge te kopen in principe kan ik het nu kopen... Maar het is beter te wachten en geduldig te zijn, maar het kind in mij wil hem nu.. :')

En aan de andere kant heb ik nog wat goedkopere horloges die ik moet verkopen wellicht.
Welke heb je op het oog?
pi_165830603
quote:
11s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:39 schreef Argo het volgende:

[..]

Dat heeft je boy met parfum. Heb er iets van 15, maar wil altijd weer nieuwe hebben terwijl ik genoeg heb voor het hele continent
pi_165830625
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:36 schreef leolinedance het volgende:
Kun je niet eens een vlog maken over hoe je keyboardspelen kunt leren? Lijkt mij best leuk om te doen!
Denk dat dat op niks uit draait.
Ik heb 2 jaar keyboard les gehad puur voor techniek en notenlezen.
Notenlezen kan ik niet en techniek heb ik ook zo goed als niet (Vingerzettingen doe ik niet volgens het boekje)

Doe alles op gehoor/gevoel, dus dan is het lastig om daar les in te geven denk ik.
Wil best wel een keer laten zien hoe ik een liedje maak of zo, maar les geven kan ik niet..
pi_165830732
quote:

[..]

Kan het niet eenscher zijn. De meeste vloggers zijn zo verschrikkelijk nep, daar is de pruik van een gemiddelde chemopatiënt niets bij.

Altijd zo'n zwaar overdreven glimlach waarbij je je afvraagt of de wangen gewoon niet een keer on camera uitscheuren. Zou wel een fantastische vlog zijn natuurlijk, daar niet van.

Klinkt wellicht lekker als oubollig Calvinisme, maar jezelf zijn is een stuk beter en -in ieder geval voor de gemiddelde Europeaan- veel prettiger om naar te kijken en te luisteren.

Vooral die Valley-girl kutjes met hun nasale, hysterisch hoge en schrelle kutstemmetjes kunnen van mij niet structureel genoeg vervolgd worden. Die geven meer jeuk aan m'n aars dan alle aambeien op de wereld bij elkaar. Brrrrr....

Met andere woorden: vooral zo doorgaan Brad, vooral zo doorgaan! ^O^
I feel kinda Locrian today
pi_165830744
Die amerikaanse vrouwelijke vloggers :r
Nou vind ik (van wat ik van ze zie dan) Amerikanen sowieso al het meest neppe volk wat er bestaat maar dat terzijde.

Vind het ook veel beter om jezelf te zijn, als je niet oprecht bent voor een simpele video op YouTube, hoe ben je dan in het dagelijks leven?
pi_165831201
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 13:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
Die amerikaanse vrouwelijke vloggers :r
Nou vind ik (van wat ik van ze zie dan) Amerikanen sowieso al het meest neppe volk wat er bestaat maar dat terzijde.

Vind het ook veel beter om jezelf te zijn, als je niet oprecht bent voor een simpele video op YouTube, hoe ben je dan in het dagelijks leven?
Deze heb je vast wel gezien want ging viral als de Spaanse griep van 1918:

Dit wijf dus hè, echt ALLES aan dit wijf leidt tot fantasieën over Middeleeuwse marteltechnieken :r :r
I feel kinda Locrian today
pi_165831249
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 13:03 schreef PleadingTheFifth het volgende:

[..]

Welke heb je op het oog?
Steinheart Ocean 1 met groene bezel.
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 13:10 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Dat heeft je boy met parfum. Heb er iets van 15, maar wil altijd weer nieuwe hebben terwijl ik genoeg heb voor het hele continent
Ik moet die parfum die jij mij deed aanraden nog kopen.
pi_165831362
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 13:48 schreef starla het volgende:

[..]

Deze heb je vast wel gezien want ging viral als de Spaanse griep van 1918:

Dit wijf dus hè, echt ALLES aan dit wijf leidt tot fantasieën over Middeleeuwse marteltechnieken :r :r
Dat heb ik niet gezien :') Zo meteen maar ff kijken.

EDIT: Een minuut gezien, afgezet, oorkanker gekregen :r

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2016 13:58:41 ]
pi_165831639
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 13:56 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Dat heb ik niet gezien :') Zo meteen maar ff kijken.

EDIT: Een minuut gezien, afgezet, oorkanker gekregen :r
He, dat is grappig. Dat heb ik met jou filmpjes ook altijd.
Niks interessants hier.
pi_165831675
dan kijk je ze niet.
Ga nou maar weer naar KLB
pi_165831756
Daar reageer jij toch niet. Is ook zo saai.
Niks interessants hier.
pi_165832319
jammer dan
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 16:58:33 #25
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_165833605
Topic 4 alweer :D

Gaat de goede kant op op deze manier *O* *O*
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')