Dan gaan we heel veel ongemakkelijke stiltes krijgenquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:15 schreef Argo het volgende:
Bradge tv is tv zoals het moet zijn. Persoonlijk zou ik liever bradgetv hebben dan bv pauw en of wereld draait door. Gewoon braddie daar neerzetten.
Maakt niet uit, waar het omgaat is, jij bent gewoon een man van het volk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dan gaan we heel veel ongemakkelijke stiltes krijgen
Ik verbloem sowieso niks.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:20 schreef Argo het volgende:
[..]
Maakt niet uit, waar het omgaat is, jij bent gewoon een man van het volk.
Daarom zijn je vlogs ook zo tof braad!quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik verbloem sowieso niks.
Dat neppe overdreven vrolijke wat je ziet in vlogs van een Enzo Knol of zoGewoon lekker jezelf zijn en niks beter voor doen dan hoe het is is het belangrijkste.
Ben ik het mee eens! Ben benieuwd of je met wat leuks komt dit weekend, omdat ik op het punt sta domme dingen te doen, vind ik het wel leuk even iets te hebben wat voor afleiding zorgt!quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat neppe overdreven vrolijke wat je ziet in vlogs van een Enzo Knol of zoGewoon lekker jezelf zijn en niks beter voor doen dan hoe het is is het belangrijkste.
Met wat leuks komt dit weekend hmm... Denk het niet echt eigenlijk maar wie weet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:29 schreef Argo het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens! Ben benieuwd of je met wat leuks komt dit weekend, omdat ik op het punt sta domme dingen te doen, vind ik het wel leuk even iets te hebben wat voor afleiding zorgt!
Thanks!quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Daarom zijn je vlogs ook zo tof braad!
Ik kijk nu je keyboard vlogs, maar pff ik zit ook in een soortgelijke situatie, maar dan andersom ik zit erover na te denken een horloge te kopen in principe kan ik het nu kopen... Maar het is beter te wachten en geduldig te zijn, maar het kind in mij wil hem nu..quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Met wat leuks komt dit weekend hmm... Denk het niet echt eigenlijk maar wie weet.
Welke heb je op het oog?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:39 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik kijk nu je keyboard vlogs, maar pff ik zit ook in een soortgelijke situatie, maar dan andersom ik zit erover na te denken een horloge te kopen in principe kan ik het nu kopen... Maar het is beter te wachten en geduldig te zijn, maar het kind in mij wil hem nu..![]()
En aan de andere kant heb ik nog wat goedkopere horloges die ik moet verkopen wellicht.
Dat heeft je boy met parfum. Heb er iets van 15, maar wil altijd weer nieuwe hebben terwijl ik genoeg heb voor het hele continentquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:39 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik kijk nu je keyboard vlogs, maar pff ik zit ook in een soortgelijke situatie, maar dan andersom ik zit erover na te denken een horloge te kopen in principe kan ik het nu kopen... Maar het is beter te wachten en geduldig te zijn, maar het kind in mij wil hem nu..![]()
En aan de andere kant heb ik nog wat goedkopere horloges die ik moet verkopen wellicht.
Denk dat dat op niks uit draait.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:36 schreef leolinedance het volgende:
Kun je niet eens een vlog maken over hoe je keyboardspelen kunt leren? Lijkt mij best leuk om te doen!
Kan het niet eenscher zijn. De meeste vloggers zijn zo verschrikkelijk nep, daar is de pruik van een gemiddelde chemopatiënt niets bij.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Deze heb je vast wel gezien want ging viral als de Spaanse griep van 1918:quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 13:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
Die amerikaanse vrouwelijke vloggers![]()
Nou vind ik (van wat ik van ze zie dan) Amerikanen sowieso al het meest neppe volk wat er bestaat maar dat terzijde.
Vind het ook veel beter om jezelf te zijn, als je niet oprecht bent voor een simpele video op YouTube, hoe ben je dan in het dagelijks leven?
Steinheart Ocean 1 met groene bezel.quote:
Ik moet die parfum die jij mij deed aanraden nog kopen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 13:10 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat heeft je boy met parfum. Heb er iets van 15, maar wil altijd weer nieuwe hebben terwijl ik genoeg heb voor het hele continent
Dat heb ik niet gezienquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 13:48 schreef starla het volgende:
[..]
Deze heb je vast wel gezien want ging viral als de Spaanse griep van 1918:
Dit wijf dus hè, echt ALLES aan dit wijf leidt tot fantasieën over Middeleeuwse marteltechnieken![]()
He, dat is grappig. Dat heb ik met jou filmpjes ook altijd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 13:56 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezienZo meteen maar ff kijken.
EDIT: Een minuut gezien, afgezet, oorkanker gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |