Vervelend is dat, he?! Dat er doorheenjagen van je Stardust?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
Eindelijk door power-uppen CP boven de 2000 bereiktHeeft wel bijna 250.000 startuitstel gekost
[ afbeelding ]
Nu al? Dat is naar mijn mening echt te vroeg.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:02 schreef banaantjeEE het volgende:
Net terug van de kust en heb de indruk dat Gen 2 gelanceerd mag worden.
Spel is er quasi zo dood als een pier.
Gaat sloom ja, al valt het ondertussen wel mee, ik heb nu gewoon weinig meer te dusten omdat dat pas weer kan als ik zelf level up.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:28 schreef Unites het volgende:
[..]
Vervelend is dat, he?! Dat er doorheenjagen van je Stardust?Dat sparen duurt zo ontzettend lang.
Dat idee heb ik in ieder geval. Heb het nooit bijgehouden of het echt zo is, maar het voelt wel zo in ieder geval.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 20:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat enkel psychologisch was.
Maandag maar weer een keertje een (paar) rondje(s) Oude Vest/Oude Singel
Ik krijg nooit 10km eieren.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Komt vanzelf wel een keer uit een ei
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 20:41 schreef Rabieluh het volgende:
Was vandaag in Westkapelle bij the Lighthouse vanwege Ingress, spawnen daar gewoon allemaal leuke beessies, Bellsproutje erbij, 2 Ponytas, een Rapidash en een Doduo! Laat ik die nou net nodig hebben voor:
[ afbeelding ]
En voor de geďnteresseerden, ingress was een machtig succes met het volgende veld, wat nog 6 laags werd met 32 miljoen mu per veld voor de kenners:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ik stond daar op wacht bij die portal om bloklinks tegen te gaan.
Dus een keer naar Wasschappel? Thanks voor de tip.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Kwam daar langs die dijk allemaal leuke beestjes tegen ja, ik zag ook nog een Charmander daar.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Dus een keer naar Wasschappel? Thanks voor de tip.
Nieuwe Kijkduin?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:23 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Kwam daar langs die Dijk allemaal leuke beestjes tegen ja, ik zag ook nog een Charmander daar.
Kijkduin 0.02 dan, gewoon hele tijd heen en weer scheuren lijkt me het beste. Eerst bovenlangs rijden en toen naar the lighthouse leverde wel meteen 2 ponies een sandshrew en een Exeggcute op, kort erna een Bellsprout en er was ook de hele tijd een Drowsy waar ik geen zin in had.quote:
Klinkt als iets dat zonder FPM niet zo makkelijk is.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:31 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Kijkduin 0.02 dan, gewoon hele tijd heen en weer scheuren lijkt me het beste. Eerst bovenlangs rijden en toen naar the lighthouse leverde wel meteen 2 ponies een sandshrew en een Exeggcute op, kort erna een Bellsprout en er was ook de hele tijd een Drowsy waar ik geen zin in had.
Toen doorgereden richting Westkapelle en daar kwam ik die Doduo tegen zo'n 300 meter van de frietkraam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |