quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het probleem was toch dat Niantic geen Pokemonspawns kan weghalen tussen 23:00 en 6:00? Uit het nieuwsbericht begreep ik dat ze ook de spawnplekken in de duinen hebben weggehaald.
Maar straks eens kijken wat er nu nog te doen is in Kijkduin.
quote:Op zondag 9 oktober 2016 10:38 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik was net van plan om vandaag (voor het eerst) die kant op te gaanheeft dat nog zin?
ik doe niet aan rennenquote:Op zondag 9 oktober 2016 10:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]zolang je niet achter grappenmakers gaat rennen die blastoise, lapras en dergelijke gaat rennen
Tuurlijk heeft dat zin. Weet je hoeveel er spawnt door die vier pokestops? Je raakt zo door je voorraad heenquote:Op zondag 9 oktober 2016 10:38 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik was net van plan om vandaag (voor het eerst) die kant op te gaanheeft dat nog zin?
5 pokestopsquote:Op zondag 9 oktober 2016 11:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft dat zin. Weet je hoeveel er spawnt door die vier pokestops? Je raakt zo door je voorraad heenAl was ik er twee weken geleden toen de zon nog goed scheen en het twintig graden was
Lijkt me nu toch minder om te moeten blauwbekken
![]()
Ohja de ideale trollactiequote:Op zondag 9 oktober 2016 11:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
5 pokestopser is er 1 bijgekomen op het plein
Ik zou t doen ja.quote:Op zondag 9 oktober 2016 12:15 schreef littledrummergirl het volgende:
Wij gaan straks![]()
Zal ik t grootste deel van mn potions ect weggooien en nog even extra ballen halen? Heb er nu ong 150
Alleen zonder FPM ga ik toch niets leuks vinden.quote:
150? Blijf je maar een uurtje?quote:Op zondag 9 oktober 2016 12:15 schreef littledrummergirl het volgende:
Wij gaan straks![]()
Zal ik t grootste deel van mn potions ect weggooien en nog even extra ballen halen? Heb er nu ong 150
Net 5 minuten op Kijkduin en 4 charmander, parasect, Rapidash en Butterfreequote:Op zondag 9 oktober 2016 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen zonder FPM ga ik toch niets leuks vinden.
Niet iedereen woont in Kijkduinquote:Op zondag 9 oktober 2016 12:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Net 5 minuten op Kijkduin en 4 charmander, parasect, Rapidash en Butterfree
ok ok ik ben een noobquote:Op zondag 9 oktober 2016 12:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
150? Blijf je maar een uurtje?
Nog veel ergers is wanneer je bij een level-up allemaal dingen krijgt die je altijd weggooit! Leuk, een shitload aan razberries (wel nuttig, maar daar heb ik er altijd al zo'm 80 van op voorraad), revives en potionsquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 18:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand nog interesse in het bagger wat ik vandaag uit de pokestops haal![]()
[ afbeelding ]
Revives kan je aan mij geven.quote:Op zondag 9 oktober 2016 12:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nog veel ergers is wanneer je bij een level-up allemaal dingen krijgt die je altijd weggooit! Leuk, een shitload aan razberries (wel nuttig, maar daar heb ik er altijd al zo'm 80 van op voorraad), revives en potions
Ik was wel blij met de laatste berries tijdens level up.quote:Op zondag 9 oktober 2016 12:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nog veel ergers is wanneer je bij een level-up allemaal dingen krijgt die je altijd weggooit! Leuk, een shitload aan razberries (wel nuttig, maar daar heb ik er altijd al zo'm 80 van op voorraad), revives en potions
Kon het maar, ik gooi ze met bosjes weg.quote:
Je krijgt gemiddeld twee ballen per stop, vs 0 revives per 15 stops. Niks te klagen jijquote:Op zondag 9 oktober 2016 13:00 schreef DJKoster het volgende:
Kon je maar ruilen, ik vang vanaf mijn bank makkelijk 150-200 Pokémon in een weekend. Als mijn vriendin nou wat ballen kon brengen, in haar wijk zitten namelijk wel tientallen Stops.
Parkeervak.quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:28 schreef littledrummergirl het volgende:
In kijkduin, waar laat ik zometeen t beste mn auto?
Puinduinen, hoor ik altijd. Geen idee waar die precies zijnquote:Op zondag 9 oktober 2016 13:28 schreef littledrummergirl het volgende:
Beste ergens beneden aan de heuvel, of bij de puinruimen inderdaad (tegenover haagse beek, kan je googlen)quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:28 schreef littledrummergirl het volgende:
acht minuten lopen naar deltaplein vanaf daar, laten we dat eens proberenquote:Op zondag 9 oktober 2016 13:30 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Puinduinen, hoor ik altijd. Geen idee waar die precies zijn
ik las dat het nogal een parkeerhel kan zijnquote:Op zondag 9 oktober 2016 13:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je kan toch gewoon parkeren bij de parkeerplaatsen vlakbij dat plein? Dat is 50 meter lopen ofzo?
Ja, ik was er alleen op doordeweekse dagen en dan vrij vroeg, dat zal wel schelen ja.quote:Op zondag 9 oktober 2016 13:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik las dat het nogal een parkeerhel kan zijnvandaar dat ik even check.
In de flats net voor het deltaplein heb je van die zijstraatjes. Toen ik er op een zondag was stond het volledig volgeparkeerd. Maar als je mazzel hebt vindt je vast ergens nog een plekje. Vanaf daar is het 5min lopen richting deltapleinquote:Op zondag 9 oktober 2016 13:28 schreef littledrummergirl het volgende:
Lees dit topic nou eens terugquote:Op zondag 9 oktober 2016 14:40 schreef PippenScottie het volgende:
Is Kijkduin nog steeds 'actief'?
Hor lang nog?
De Hitmonlee heb ik laten schieten... liep net aan de andere kant toen die het gesprek van het moment werdquote:Op zondag 9 oktober 2016 14:37 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:
Kijkduin de gekste. Heb nu een Hitmonlee, Arbok, Sandslash, Ninetales. Bijna Arcenine, Nidoran en geodude candy druppelt ook binnen. Ik mis FPM wel, anders had ik nog gericht op Scyther en Tangela kunnen jagen. Die Hitmonlee was kut om te vinden.
Lapras!quote:Op zondag 9 oktober 2016 15:55 schreef DaMart het volgende:
Ook een paar uurtjes bij Kijkduin geweest vandaag. Heb me nog ingehouden met vangen....
Zag ineens heel veel mensen het strand op rennen, maar op mijn gemak erachteraan gelopen... heb nu mijn eerste Lapras gevangen.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
De eerste Magikarp en Wartortle komen overigens niet uit Kijkduin.
Een Eevee, Abra en Growlithe zijn overigens ontsnapt.
Ooohhh was het een Lapras, hoorde ze blastoise roepen en had sowieso geen zin om te rennen want ze roepen te vaak fake dingenquote:Op zondag 9 oktober 2016 15:55 schreef DaMart het volgende:
Ook een paar uurtjes bij Kijkduin geweest vandaag. Heb me nog ingehouden met vangen....
Zag ineens heel veel mensen het strand op rennen, maar op mijn gemak erachteraan gelopen... heb nu mijn eerste Lapras gevangen.
De eerste Magikarp en Wartortle komen overigens niet uit Kijkduin.
Een Eevee, Abra en Growlithe zijn overigens ontsnapt.
Ik had niet eens door dat er een Arcanine was, hoe laat was die er? We hebben ondertussen ook nog bijna uur zitten lunchen zonder Pokemon erbijquote:Op zondag 9 oktober 2016 16:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ooohhh was het een Lapras, hoorde ze blastoise roepen en had sowieso geen zin om te rennen want ze roepen te vaak fake dingen![]()
Archanine nog gevangen? Hitmonlee kostte mij 14 Ultra ballen
Rond 2 uur, wat lager op de heuvel richting stoplichten zeg maarquote:Op zondag 9 oktober 2016 16:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had niet eens door dat er een Arcanine was, hoe laat was die er? We hebben ondertussen ook nog bijna uur zitten lunchen zonder Pokemon erbij.
O, toen was ik al weg. Ben er van ongeveer 11:00 tot 13:30 geweest. Was nog aardig wat parkeerplek op de reguliere parkeerplaatsen ook toen we aankwamen. Had over het algemeen ook het idee dat het minder druk was dan de vorige keren dat ik er was.quote:Op zondag 9 oktober 2016 16:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Rond 2 uur, wat lager op de heuvel richting stoplichten zeg maar
Lekker zonnetje toch?quote:Op zondag 9 oktober 2016 16:41 schreef Nattekat het volgende:
Eevee op de radar... maar nu? Tja...
Het is geen weer om nutteloos heen en weer te lopen
Oh ja, dan zou ik ook niet doelloos gaan lopen.quote:
Als je binnen blijft vanwege een paar regendruppels, moet je je voortaan maar Drogekat noemenquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2016 16:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je binnen blijft vanwege een paar regendruppels, moet je je voortaan maar Drogekat noemen.
quote:Op zondag 9 oktober 2016 16:43 schreef Nattekat het volgende:
Boodschap aan Niantic dit. Met radar was ik misschien wel even naar buiten gelopen.
Want Niantic houdt bewust de tracker achter om spelers te jennen natuurlijkquote:
Hoe gaat het trouwens met je revives? Ik heb er vandaag pas een stuk of 10-15 gekregen uit stopsquote:Op zondag 9 oktober 2016 16:51 schreef Nattekat het volgende:
Ik had wel een vermoeden, maar tja... dan zit ie er toch niet omdat de spawns toch net anders zijn dan eerst.
Ga morgen pas langs de Oude Singelquote:Op zondag 9 oktober 2016 16:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe gaat het trouwens met je revives? Ik heb er vandaag pas een stuk of 10-15 gekregen uit stops.
Ik hoop dat het feit dat ze nu weer die externe trackers aanpakken, betekent dat ze op korte termijn met een eigen werkende tracker komen in het spel.quote:Op zondag 9 oktober 2016 16:52 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Want Niantic houdt bewust de tracker achter om spelers te jennen natuurlijk
Aerodactyl was dan ook nadat ik ben weggegaan... die had ik ook wel willen toevoegen aan de Pokedexquote:Op zondag 9 oktober 2016 16:57 schreef littledrummergirl het volgende:
Bizarre plek john combi van kleine kinderen en volwassenen die af en toe als mallen het strand op rennen als n soort stampede
![]()
Paar nieuwe dingenponyta, aerodactyl, persian, sandscrew, pikachu, dus was wel lollig
Tuurlijk niet.quote:Op zondag 9 oktober 2016 16:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hoop dat het feit dat ze nu weer die externe trackers aanpakken, betekent dat ze op korte termijn met een eigen werkende tracker komen in het spel.
Geinig toch om mee te maken?quote:Op zondag 9 oktober 2016 16:57 schreef littledrummergirl het volgende:
Bizarre plek john combi van kleine kinderen en volwassenen die af en toe als mallen het strand op rennen als n soort stampede
![]()
Paar nieuwe dingenponyta, aerodactyl, persian, sandscrew, pikachu, dus was wel lollig
Blondie shirt en uggs?quote:Op zondag 9 oktober 2016 16:57 schreef littledrummergirl het volgende:
![]()
Jaloers op aerodactyl, maar mag niet klagen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 16:57 schreef littledrummergirl het volgende:
![]()
Ah gelukkig, nog steeds spawns op het strandquote:Op zondag 9 oktober 2016 16:57 schreef littledrummergirl het volgende:
![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2016 16:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hoop dat het feit dat ze nu weer die externe trackers aanpakken, betekent dat ze op korte termijn met een eigen werkende tracker komen in het spel.
Tuurlijk wel.quote:
quote:As we continue to make improvements to Pokémon GO, we have made an enhancement to the Gym experience for Trainers of all levels. In an upcoming version of Pokémon GO, when training at a friendly Gym, Trainers will be able to bring six Pokémon to battle instead of one. In addition, the CP of the Pokémon you are training against may be temporarily adjusted lower during your training session to generally match your Pokémon’s battle capabilities.
No matter what your level, you can now have an impact on your team’s Gym. Walk with your Buddy Pokémon to that nearby landmark and show your Team Leader that you can battle with the best!
Hoezo kun je minder prestige toevoegen? Ze verlagen de prestige van je tegenstander zodat jij die makkelijker kunt verslaan en dus daadwerkelijk de gym effectiever mee kunt trainen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 17:33 schreef Nattekat het volgende:
Dat vind ik persoonlijk dus een hele achterlijke toevoeging die het einde van gyms kan betekenen, nadat het jagen eerder al om zeep is geholpen
Als ik met een Jolteon van 900CP tegen een Vapereon van 1400CP wil spelen, dan wil ik dat ook. Dan wil ik niet dat die Vapereon zwakker wordt zodat ik minder prestige kan toevoegen.
Winnen van 1500CP = veel prestigequote:Op zondag 9 oktober 2016 17:36 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Hoezo kun je minder prestige toevoegen? Ze verlagen de prestige van je tegenstander zodat jij die makkelijker kunt verslaan en dus daadwerkelijk de gym effectiever mee kunt trainen.
In het huidige systeem zie je gyms waarbij de laagste poke al 2000+ CP is en daar komen de meeste beginners al niet meer voorbij.
Nee het zit iets ingewikkelder in elkaar dan dat geloof ik, ook de types die je gebruikt tellen bijv. mee.quote:Op zondag 9 oktober 2016 17:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Winnen van 1500CP = veel prestige
Winnen van 900CP = iets minder prestige.
Goed, dan staan er overal lvl10 gyms met 200CP pokémons onderin.quote:Op zondag 9 oktober 2016 17:40 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee het zit iets ingewikkelder in elkaar dan dat geloof ik, ook de types die je gebruikt tellen bijv. mee.
Maar goed; ik zie voordelen in het nieuwe systeem. Niet meer geforceerd een of meerdere lage cp pokes in een gym zetten zodat iedereen mee kan trainen vind ik al een plus.
quote:Op zondag 9 oktober 2016 17:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goed, dan staan er overal lvl10 gyms met 200CP pokémons onderin.
Ik wil juist dat gyms makkelijk weer neer te halen zijnquote:Op zondag 9 oktober 2016 17:45 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Wat het huidige systeem is idd, dus hogere level spelers halen die nu snel neer waardoor gyms niet lang blijven staan. In het nieuwe systeem blijft het voor iedereen een even grote uitdaging ongeacht het level.
Maar goed, blijf er lekker zuur over doen
Als je met een paar mensen een gym aanvalt, gaat dat toch best snel in principe?quote:Op zondag 9 oktober 2016 17:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wil juist dat gyms makkelijk weer neer te halen zijn
Als hier een lvl10 blauwe gym staat, staat ie er minstens een week. En dan woon ik niet in niemandsland.
Moet zeggen dat ik vandaag langs de boulevard en de commandoweg toch weer veel leuks heb gevangen, lading cubones, jiggly, Omanyte, veel Abras, Electabuzz bij het Nollebos, weer eens een Sandshrew en Geodude.quote:Op zondag 9 oktober 2016 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen zonder FPM ga ik toch niets leuks vinden.
Staat al vast dat gen 2 eind november komt dan?quote:Op zondag 9 oktober 2016 17:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand enig idee of het handig is Candy te sparen voor Gen2 eind november?
Kan geen kwaad toch om candy te sparen? Verspillen aan waardeloze evoluties heeft ook geen zin.quote:Op zondag 9 oktober 2016 17:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand enig idee of het handig is Candy te sparen voor Gen2 eind november?
Ik ben ook begonnen aan een flinke verzameling Eevee en Horsea candy, het zit toch niet in de weg.quote:Op zondag 9 oktober 2016 18:06 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Kan geen kwaad toch om candy te sparen? Verspillen aan waardeloze evoluties heeft ook geen zin.
Nee maar ik evolve best wel vaak, al is de kans heel klein dat ie net iets sterker is dan mijn vorige (dus eigenlijk nutteloos want ik doe ook geen gyms)quote:Op zondag 9 oktober 2016 18:06 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Kan geen kwaad toch om candy te sparen? Verspillen aan waardeloze evoluties heeft ook geen zin.
Ja... dan moet je wel een paar mensen hebbenquote:Op zondag 9 oktober 2016 17:55 schreef Unites het volgende:
[..]
Als je met een paar mensen een gym aanvalt, gaat dat toch best snel in principe?
Hoe gaat het nieuwe systeem dan?quote:Op zondag 9 oktober 2016 17:45 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Wat het huidige systeem is idd, dus hogere level spelers halen die nu snel neer waardoor gyms niet lang blijven staan. In het nieuwe systeem blijft het voor iedereen een even grote uitdaging ongeacht het level.
Maar goed, blijf er lekker zuur over doen
Ik heb inmiddels ook aardig wat Eevee- en Zubatcandy... wat waren de andere Pokemon ook alweer die je verder kunt evolueren in gen 2?quote:Op zondag 9 oktober 2016 18:08 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik ben ook begonnen aan een flinke verzameling Eevee en Horsea candy, het zit toch niet in de weg.
Onix en....quote:Op zondag 9 oktober 2016 18:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels ook aardig wat Eevee- en Zubatcandy... wat waren de andere Pokemon ook alweer die je verder kunt evolueren in gen 2?
Marketing-technisch is het natuurlijk niet slim om het vlak voor de winter van 80% van hun spelers te doen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 18:53 schreef DaMart het volgende:
Ik heb even Gegoogled en deze evoluties zouden erbij komen dan:
Chansey -> Blissey
Eevee -> Espeon
Eevee -> Umbreon
Horsea -> Seadra -> Kingdra
Oddish -> Gloom -> Bellossom (of Vileplume)
Onix -> Steelix
Poliwag -> Poliwhirl -> Politoed (of Poliwrath)
Porygon -> Porygon2
Scyther -> Scizor
Slowpoke -> Slowbro -> Slowking
Zubat -> Golbat -> Crowbat
Maar eens gaan sparen waar dat kan. Al vraag ik me af of gen 2 echt zo snel al komt of dat ze daarmee wachten tot volgend jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |