quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 12:13 schreef BeamofLight het volgende:
Howard
Independence
Garfield
Kent
Sussex
Dixie
New Castle
quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 12:23 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Universiteiten in de states misschien?
Fuck it, het is eigenlijk ook gewoon goed. Denk dat COUNTY de vertaling zou zijn van graafschap zoals ze het in VK ook hebbenquote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 13:14 schreef Dizer het volgende:
Oooh county.. ja volgens mij hetzelfde als een graafschap toch??
Ja das waar ook.. stom.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 13:42 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
kleiner
valken zijn er ook in Valkenswaard
iedereen kent ze en mus en parkiet lijkt t meer opquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 13:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja das waar ook.. stom.
Ik weet het niet.. ik kan net een een mus met een parkiet onderscheiden. En een paar roofvogels en thats it.
Konijn?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:52 schreef FireFox1 het volgende:
Wat voor dier is een "Lepus europaeus"?
Bingo.quote:
Dat is fout!quote:
" Het dier wordt soms op de menukaart ook wel als waterkonijn aangeduid"quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:40 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat is fout!
Beverrat is een ander, veel groter beest.
Het zijn overigens geen ratten maar knaagdieren. Familie van de woel?muis.
Graagquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 01:28 schreef lubje25 het volgende:
Avond! staat er geen vraag meer open? Opstarter doen?
Stand AKQ #3285quote:
Stand AKQ #3285quote:
Stand AKQ #3285quote:
Neen , die werd door ene harley en davidsons opgericht. Heb wel mijn inspiratie uit die serie.quote:Op zondag 9 oktober 2016 02:35 schreef Mark het volgende:
Gezien de tv-serie een gok op Harley Davidson
Stand AKQ #3285quote:
Yepquote:Op zondag 9 oktober 2016 03:02 schreef Mark het volgende:
Ja, hoe heette dat mens ook alweer. Naam was filmtitel, dacht ik. Met Hugh Grant als haar man
Wat/wie isquote:is een Amerikaanse producent van motorfietsen uit de staat Wisconsin. Het merk brak door toen tijdens de Tweede Wereldoorlog grote aantallen motorfietsen werden geleverd aan het Amerikaanse leger, onder de naam Liberator, met een 750 cc zijklepmotor.
quote:
ZVMZ?quote:Op zondag 9 oktober 2016 10:34 schreef Dizer het volgende:
ZVMZ, dus nieuwe vraag meteen:
[..]
Wat/wie is
Stand AKQ #3285quote:
is dit een serieuze vraag?quote:Op zondag 9 oktober 2016 12:13 schreef BeamofLight het volgende:
Waar wordt nu in Nederland de marathon slopen?
Ik denk dat hij "Waar wordt nu in Nederland de marathon gelopen" bedoeld. Ofzoiets.quote:
gelopen iddquote:Op zondag 9 oktober 2016 13:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij "Waar wordt nu in Nederland de marathon gelopen" bedoeld. Ofzoiets.
In Groningen lopen ze vier mijlquote:Op zondag 9 oktober 2016 12:13 schreef BeamofLight het volgende:
Waar wordt nu in Nederland de marathon slopen?
quote:
quote:
Correct!quote:Op zondag 9 oktober 2016 21:50 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
[..]
De vijfde is denk ik tussen Iran en Kazachstan. Ik ga voor Turkmenistan.
Is wel het juiste antwoord!quote:Op zondag 9 oktober 2016 22:34 schreef derLudolf het volgende:
Dendermonde ligt redelijk oostelijk in Vlaanderen dacht ik?
Stand AKQ #3285quote:
quote:
Yepquote:
Kloptquote:
Stand AKQ #3285quote:
Klopt dremel maakt nog meer gereedschap ookquote:
Wat isquote:is een
gerecht van gestoofde groenten, dat vooral in
veel wordt bereid. Verschillende variaties van het gerecht worden gegeten in andere landen rond de Middellandse Zee. Marimar Torres, schrijfster van een boek over de Catalaanse keuken beweert dat het gerecht afstamt van het Catalaanse gerecht samfaina.
Duh dat had ik wel door pipquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:04 schreef pipster het volgende:
Oh wacht hij heet Remy, ik bedoel natuurlijk:
[ afbeelding ]
quote:
Nope:quote:
quote:Na een internationale wedstrijd werd het project van de bekende architect Santiago Calatrava gekozen. Calatrava's ontwerpen hebben de naam spraakmakend te zijn en eerder heeft hij stations ontworpen. Zo ontwierp hij het Stadelhofen-station te Zürich, het station van Luzern, het station Lyon-Saint-Exupéry TGV, het intermodaal station Oriente in Lissabon en het PATH-station in New York.
Stand AKQ #3285quote:
quote:Mr. President were a German Eurodance group from Bremen, best known for their hit "" released in 1996.
Stand AKQ #3285quote:
dit dusquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:57 schreef ß het volgende:
Alle bruggen op eurobiljetten zijn fantasiebruggen.
Aldus Wikiquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:57 schreef ß het volgende:
Alle bruggen op eurobiljetten zijn fantasiebruggen.
Dat is niet waar. Er zijn geen echte bruggen getekend om politiek redenen, alleen de architectuurstijlen zijn gebruikt. Alhoewel er wel een Nederlandse gemeente is die alle bruggen heeft nagebouwd over een slootje.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Aldus Wiki
Op het biljet van 500 euro is een gestileerde afbeelding van degedrukt.
Zal zo een hint geven.
Frankrijk?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 14:02 schreef derLudolf het volgende:
De tuibrug is in 1995 geopend, de overspanning tussen beide pilaren is 856m en de totale lengte is 2143m
Opgezocht en de info op Wikipedia is onzin...quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 14:02 schreef derLudolf het volgende:
De tuibrug is in 1995 geopend, de overspanning tussen beide pilaren is 856m en de totale lengte is 2143m
Dan lijkt mij dat BoL het goed heeft...quote:
Nope. De rivier waar deze over gaat is op dat punt veel breder.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 14:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan lijkt mij dat BoL het goed heeft...
Heb je het zijaanzicht van de door jou bedoelde/op Wikipedia genoemde brug wel eens gezien?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 14:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nope. De rivier waar deze over gaat is op dat punt veel breder.
Pont de Saint-Nazaire?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 14:39 schreef derLudolf het volgende:
Andere vraag zelfde antwoord
Hoe heet het enige menselijke bouwwerk waarop renners in de ronde van Frankrijk punten kunnen halen in het bergklassement?
Ik dacht dat ik een redelijk makkelijke vraag naar gesteldquote:
Ik kom er elk jaar wel twee keer overquote:
Stand AKQ #3285quote:
Met zo een ding wil ik wel in Amerika crossenquote:
Ik vind hem wel erg groot hoor, doe mij maar een klein lief campertje. Door de VS crossenquote:Op woensdag 12 oktober 2016 10:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Met zo een ding wil ik wel in Amerika crossen
quote:is een buitensport en spel, waarbij gebruik wordt gemaakt van een gps-ontvanger of telefoon met deze functie om ergens ter wereld een zogenaamde
(verstopplaats) te vinden.
Geoquote:
Oh jaquote:Op woensdag 12 oktober 2016 10:22 schreef pipster het volgende:
[..]
Geo
Stand AKQ #3285
5 Dizer
4 BeamofLight
2 FireFox1
5 derLudolf
9 Mark
4 slaveloos
2 lamers
4 lubje25
3 Quyxz_
6 pipster
PUMPUMPUUUUM CORRECT!quote:
Stand AKQ #3285quote:
quote:
quote:Deis een type raket van de Europese ruimtevaartorganisatie ESA. De
worden gelanceerd vanaf het Centre Spatial Guyanais (CSG) bij Kourou in Frans-Guyana.
Die ken ik alleen als filmquote:
Denk dat je de goede hebtquote:Op woensdag 12 oktober 2016 12:42 schreef BeamofLight het volgende:
Fok ligt hier op tafel geloof ik; rooie kaft?
Echt zo'n wijvenboek iig
Dusss..quote:
Stand AKQ #3285quote:
Stand AKQ #3285quote:
Karl Gustaf uit mijn hoofd gezegd, anders geef ik het opquote:Op woensdag 12 oktober 2016 14:38 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Das z'n tweede naam. Nu nog z'n eerste.
Dat heb je dan goed gezegd.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 14:38 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Karl Gustaf uit mijn hoofd gezegd, anders geef ik het op
quote:Friday night and the lights are low
Looking out for a place to go
Where they play the right music
Getting in the swing
You come to look for a king
Anybody could be that guy
Night is young and the music's high
With a bit of rock music
Everything is fine
You're in the mood for a dance
And when you get the chance
Yes. pak een puntquote:
Omdat jullie stations zo leuk vinden. Welk station?quote:is a central London railway terminus and London Underground station complex in the
area of the London Borough of Lambeth. It is one of 19 stations managed by Network Rail and is located near the South Bank of the River Thames, in fare zone 1. A railway station on this site first came into being in July 1848; the present structure was inaugurated in 1922. Part of the station is a Grade II listed building.
With just under 100 million passenger entries and exits between April 2013 and March 2014,is Britain's busiest railway station by passenger usage.
Fiji?quote:Op woensdag 12 oktober 2016 15:16 schreef pipster het volgende:
Jaja, even klant van de telefoon jagen,echt klanten die bellen tijdens het quizzen...![]()
[ afbeelding ]
Vlag van?
Jazeker, de regerend Olympisch Kampioen rugby.quote:
Vraag komt er aanquote:Op woensdag 12 oktober 2016 15:30 schreef pipster het volgende:
[..]
Jazeker, de regerend Olympisch Kampioen rugby.![]()
![]()
![]()
Stand AKQ #3285
5 Dizer
5 BeamofLight
2 FireFox1
5 derLudolf
10 Mark
4 slaveloos
3 lamers
4 lubje25
5 Quyxz_
10 pipster
1 JimmyDean
2 ErwinDikkie
Welke kok zoek ik?quote:(Oostburg, 5 mei 1970) is een Nederlandse kok en restaurateur die tot eind 2013 de keuken in restaurant Oud Sluis in het Zeeuws-Vlaamse Sluis bestierde en sinds 2014 actief is in The Jane in Antwerpen. Hij volgde zijn koksopleidingen in België en woont er nog steeds.
Correct en tevens juist.quote:
Correct en tevens juist.quote:
Ja! Dit is weer ouderwets uptempo quizen!quote:Op woensdag 12 oktober 2016 15:52 schreef BeamofLight het volgende:
Let op: het topic loopt al heel de dag lekker door...
Chocolade en melk?quote:Op woensdag 12 oktober 2016 15:56 schreef derLudolf het volgende:
Wat zijn de twee basisingrediënten van ganache?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |