bemoei je met je eigen zaken ben je politie ofzoquote:
haha dit soort shit overkomt mij ookquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:40 schreef Crip het volgende:
luister ik deed echt zo iets achterlijks gisteren. Ik had mn maps navigatie looproute ingesteld want ik wilde naar centraal station lopen om 10 uur savonds maar wist de beste route niet.
in ieder geva ik had de navigatie aan en alles ging goed en opeens hoorde ik een diepe mnne stem en toen schrok ik zo hard ik ging rennen
en toen realiseerde ik dat het mn routebeschrijving stem was
einde verhaal
Hebben ze ook verharde wegen in limburg?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:40 schreef Crip het volgende:
luister ik deed echt zo iets achterlijks gisteren. Ik had mn maps navigatie looproute ingesteld want ik wilde naar centraal station lopen om 10 uur savonds maar wist de beste route niet.
in ieder geva ik had de navigatie aan en alles ging goed en opeens hoorde ik een diepe mnne stem en toen schrok ik zo hard ik ging rennen
einde verhaal
KUT EEN STILLE.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
bemoei je met je eigen zaken ben je politie ofzo
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:40 schreef Crip het volgende:
einde verhaal
neequote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
bemoei je met je eigen zaken ben je politie ofzo
overkomt alleen angstige mensenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:43 schreef Drug het volgende:
[..]
haha dit soort shit overkomt mij ook
ik kon echt opeens hard rennen vriendquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:43 schreef Drug het volgende:
[..]
haha dit soort shit overkomt mij ook
Gisteren en eergisteren nog als ik zo je profiel bekijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
nee
ben gwn tijdje niet geweest hier
ohquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
nee
ben gwn tijdje niet geweest hier
RIPquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:44 schreef Mortaxx het volgende:
Shit jongens. Krijg net hele tijd zo'n pop up van je hebt een virus
ga klagen in fb dan wordt het vast spoedig opgelostquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:44 schreef Mortaxx het volgende:
ohquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gisteren en eergisteren nog als ik zo je profiel bekijk.
HAHAHAHA.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
ga klagen in fb dan wordt het vast spoedig opgelost
heheheh
hoeft toch niks met FOK! te maken te hebben mallootquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
ga klagen in fb dan wordt het vast spoedig opgelost
heheheh
jawel?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoeft toch niks met FOK! te maken te hebben malloot
contact met mensenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
overkomt alleen angstige mensen
Waar ben je bang voor drug?
5quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hee! Je hebt 4 sterretjes
gebeurde wel toen ik aan het fokken wasquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mobiel welquote:
rustig tegen me mattiequote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja komt wss ook weer gewoon door gare adsquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gebeurde wel toen ik aan het fokken was
plus de bruine sterquote:
het zijn hier ook rare ads altijd dus zou me niets verbazenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja komt wss ook weer gewoon door gare ads
full is 3quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:47 schreef Amarantha het volgende:
Oh is pimp ook 4? Snap er geen kut van.
lagere voic als gevolg daarvan toch?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:41 schreef Drug het volgende:
[..]
nee met sprite en snoepje erin, is lekker
[ afbeelding ]
lolquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:48 schreef Amarantha het volgende:
Oh ik kwam er 1 te kort. Kut man heb gelogen tegen Danny.
had ik ook. Gewoon ad block erop pompenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:44 schreef Mortaxx het volgende:
hoe is het advocaatjequote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:48 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
lagere voic als gevolg daarvan toch?
boeie mijn eerste pimp abo heeft ook een jaar ofzo langer doorgelopen dan t hoordequote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:48 schreef Amarantha het volgende:
Zon jongen op werk doet me zo erg denken aan jou hequote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hebben ze ook verharde wegen in limburg?
allesquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:48 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
lagere voic als gevolg daarvan toch?
Voel mij er oprecht beetje slecht bij.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
boeie mijn eerste pimp abo heeft ook een jaar ofzo langer doorgelopen dan t hoorde
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
heb jij nu gewoon een duurdere abo dan dat je betaald hebt
Ja.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
het is niet alsof het hem iets extra's kost, ads zou je sws al niet zienquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Voel mij er oprecht beetje slecht bij.
doe normaalquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Voel mij er oprecht beetje slecht bij.
Dat is nog korter dan ik een opleiding of baantje vol hou.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:50 schreef Ashqelon het volgende:
heb uitgeschreven voor rechtenopleiding.
o lijkt me wel kutquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik meer voor afwijzing van mensen dan het contact zelf
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:48 schreef Amarantha het volgende:
yeh boeie maak je niet drukquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:51 schreef Amarantha het volgende:
Maar aan de andere kant.. het was 1,5 week lang niet goed. Het mag ook wel als goedmakertje.
wrm mad?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
same samequote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:50 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
rustig, met jou? heb uitgeschreven voor rechtenopleiding.
och meiske tochquote:
Gaat wel weer over.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:53 schreef Fylax het volgende:
echt al 3 dagen tyfuserge hoofdpijn en gwn continu verkouden![]()
rt nacht beste tijdquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:53 schreef Drug het volgende:
ik hou ervan als de wereld zo stil is dat ik mijn muziek fucking zacht zet en nog steeds goed hoor.
dat is de tijd datik me beste voel
Zeikwijfquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:53 schreef Fylax het volgende:
echt al 3 dagen tyfuserge hoofdpijn en gwn continu verkouden![]()
gwn genoeg middelen naar binnen gooienquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:53 schreef Amarantha het volgende:
Het is pas echt kut als je je zo voelt met oud & nieuw.
weet ik veelquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:54 schreef Amarantha het volgende:
Fylax wat is de status van je relatie op dit moment?
Jägermeister was mijn grote vriend 2 jaar terug. Verkoudheid/griep werd per shotje minder.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
gwn genoeg middelen naar binnen gooien
dat klinkt niet positiefquote:
o chill...quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb het losgelaten en nu gaat m'n leven echt lekker
shit gaat in slowmo en zoquote:
netjesquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jägermeister was mijn grote vriend 2 jaar terug. Verkoudheid/griep werd per shotje minder.Tegen 00:00 voelde ik mij wel weer oké en de dag erna was het stukken minder.
zeg dat ze duidelijk is of optyftquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
ene keer wel andere keer niet
ze is heel verwarrend
Dat had je niet zien aankomen?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
ene keer wel andere keer niet
ze is heel verwarrend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |