bemoei je met je eigen zaken ben je politie ofzoquote:
haha dit soort shit overkomt mij ookquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:40 schreef Crip het volgende:
luister ik deed echt zo iets achterlijks gisteren. Ik had mn maps navigatie looproute ingesteld want ik wilde naar centraal station lopen om 10 uur savonds maar wist de beste route niet.
in ieder geva ik had de navigatie aan en alles ging goed en opeens hoorde ik een diepe mnne stem en toen schrok ik zo hard ik ging rennen
en toen realiseerde ik dat het mn routebeschrijving stem was
einde verhaal
Hebben ze ook verharde wegen in limburg?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:40 schreef Crip het volgende:
luister ik deed echt zo iets achterlijks gisteren. Ik had mn maps navigatie looproute ingesteld want ik wilde naar centraal station lopen om 10 uur savonds maar wist de beste route niet.
in ieder geva ik had de navigatie aan en alles ging goed en opeens hoorde ik een diepe mnne stem en toen schrok ik zo hard ik ging rennen
einde verhaal
KUT EEN STILLE.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
bemoei je met je eigen zaken ben je politie ofzo
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:40 schreef Crip het volgende:
einde verhaal
neequote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
bemoei je met je eigen zaken ben je politie ofzo
overkomt alleen angstige mensenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:43 schreef Drug het volgende:
[..]
haha dit soort shit overkomt mij ook
ik kon echt opeens hard rennen vriendquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:43 schreef Drug het volgende:
[..]
haha dit soort shit overkomt mij ook
Gisteren en eergisteren nog als ik zo je profiel bekijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
nee
ben gwn tijdje niet geweest hier
ohquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
nee
ben gwn tijdje niet geweest hier
RIPquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:44 schreef Mortaxx het volgende:
Shit jongens. Krijg net hele tijd zo'n pop up van je hebt een virus
ga klagen in fb dan wordt het vast spoedig opgelostquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:44 schreef Mortaxx het volgende:
Shit jongens. Krijg net hele tijd zo'n pop up van je hebt een virus
ohquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gisteren en eergisteren nog als ik zo je profiel bekijk.
HAHAHAHA.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
ga klagen in fb dan wordt het vast spoedig opgelost
heheheh
hoeft toch niks met FOK! te maken te hebben mallootquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
ga klagen in fb dan wordt het vast spoedig opgelost
heheheh
jawel?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoeft toch niks met FOK! te maken te hebben malloot
contact met mensenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
overkomt alleen angstige mensen
Waar ben je bang voor drug?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |