geen idee, geen ervaring meequote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
altijd irritant als de politie constant je achtervolgt
Ja wel goed. Ik ga wrs als dierenverzorger werken hier in de dierentuin maar duurt nog wel even.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:29 schreef zeer het volgende:
[..]
hoe ging het bij de werkverschaffing?
Klopt, 4 meter lopen.quote:
Ja haha, nu is die 1 ster teveel.quote:
geef je mij dan de toegang zodat ik de dieren vrij kan makenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:04 schreef Amarantha het volgende:
Ja wel goed. Ik ga wrs als dierenverzorger werken hier in de dierentuin maar duurt nog wel even.
Mooi liedje van een domme ventquote:
goed tochquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja wel goed. Ik ga wrs als dierenverzorger werken hier in de dierentuin maar duurt nog wel even.
[..]
Klopt, 4 meter lopen.
[..]
Ja haha, nu is die 1 ster teveel.
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:04 schreef zeer het volgende:
[..]
geef je mij dan de toegang zodat ik de dieren vrij kan maken
Aah wat lief.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Amaaa heb vandaag kaartjes voor je gekocht ;D
Ja echt bewonderenswaardig om zonder conditie op het podium te staan en je gecoverde liedjes niet meer kunnen zingenquote:
quote:
Kan je voor mij iets leuks meenemen?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:04 schreef zeer het volgende:
[..]
geef je mij dan de toegang zodat ik de dieren vrij kan maken
quote:
mss moet danny me maar gaan betalenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:06 schreef Amarantha het volgende:
Jullie gaan echt tering snel. Moet toch echt de conclusie maken dat het hier zonder DP een stuk rustiger is.
Niks gecovered aan hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja echt bewonderenswaardig om zonder conditie op het podium te staan en je gecoverde liedjes niet meer kunnen zingen
meer? je krijgt geld? ;oquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
mss moet danny me maar gaan betalen
Hahaquote:
ja, moest weer alle truien enzo in de was gooien omdat ze muf waren van het jaar lang in de kast hangenquote:
Ben je blind er staat maarquote:
Anders als je terug bent in NL.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
postzegels verkrijgen gaat moeizaam hier dus moet even kijken hoor
Zal wel goede job zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien vaker je raam open zetten vies ventjequote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja, moest weer alle truien enzo in de was gooien omdat ze muf waren van het jaar lang in de kast hangen
godverdomme zit je weer dp af te zuigenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:06 schreef Amarantha het volgende:
Jullie gaan echt tering snel. Moet toch echt de conclusie maken dat het hier zonder DP een stuk rustiger is.
Ja. Dagelijks.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:07 schreef zeer het volgende:
hebben jullie ook wel eens dat je zo gulzig thee drinkt en dat je alles morst en je dan maar in je broek plast omdat je toch al helemaal onderzit en dan prematuur ejaculeerd?
kan je mooi op de loonlijst naat iwanus en oversightquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
njah afgelopen dagenw as het hier gewoon aids, paar mensen die die kutvogel en andere die hele tijd homo roeptquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:06 schreef Amarantha het volgende:
Jij bent altijd zo jelly.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
godverdomme zit je weer dp af te zuigen
Draag je nooit savonds truien in de zomer?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja, moest weer alle truien enzo in de was gooien omdat ze muf waren van het jaar lang in de kast hangen
Me reading this had me like:quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:07 schreef zeer het volgende:
hebben jullie ook wel eens dat je zo gulzig thee drinkt en dat je alles morst en je dan maar in je broek plast omdat je toch al helemaal onderzit en dan prematuur ejaculeerd?
Homoquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:08 schreef Drug het volgende:
[..]
njah afgelopen dagenw as het hier gewoon aids, paar mensen die die kutvogel en andere die hele tijd homo roept
voor je maagdelijkheid jahquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat hebben de truien in een dichte kast aan een open raam keesquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Misschien vaker je raam open zetten vies ventje
met enige regelmaatquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:07 schreef zeer het volgende:
Jij was er ook niet nee.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:08 schreef Drug het volgende:
[..]
njah afgelopen dagenw as het hier gewoon aids, paar mensen die die kutvogel en andere die hele tijd homo roept
Neehquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:07 schreef zeer het volgende:
Godver.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:08 schreef zeer het volgende:
haha nee ik ben best avontuurlijk aangelegd dus toen een hoog bejaarde man me vroeg om te daten zei ik natuurlijk ja en voordat ik het wist waren we aan het zoenen en raakte hij alle intieme plekjes aan
Deur open laten staan elke nacht als je weer uit de kast komt.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat hebben de truien in een dichte kast aan een open raam kees
nicequote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:08 schreef zeer het volgende:
haha nee ik ben best avontuurlijk aangelegd dus toen een hoog bejaarde man me vroeg om te daten zei ik natuurlijk ja en voordat ik het wist waren we aan het zoenen en raakte hij alle intieme plekjes aan
dan zit ik in t-shirt en korte broek met ventilator aanquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:08 schreef Willoow het volgende:
[..]
Draag je nooit savonds truien in de zomer?
Maar die zit hier niet in de SC?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vind iedereen echt gezellig en zo. Maar oversight is toch een tikkeltje... uhm... ja, ik wil niet gemeen over komen... maar ik vind hem een stukje irri.
Hij is gewoon een gigantische mongool.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vind iedereen echt gezellig en zo. Maar oversight is toch een tikkeltje... uhm... ja, ik wil niet gemeen over komen... maar ik vind hem een stukje irri.
alles behalve ejaculatie, ik kom nie meer verder dan voorvochtquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:07 schreef zeer het volgende:
Oversight bestaat nietquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
Echt he.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij is gewoon een gigantische mongool.
heb je je eigen ejaculaat wel eens geproefd?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:09 schreef Drug het volgende:
[..]
alles behalve ejaculatie, ik kom nie meer verder dan voorvocht
Ja zou ik ook nog wel kunnen als ik moeite deed.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:10 schreef zeer het volgende:
Oversight post betere nieuwsberichten dan de hele FP bij elkaar
Weet ik niks van ik kom daar nooitquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:10 schreef zeer het volgende:
dude... dat is ook niet moeilijk... een halve chimpansee met een halve banaan voor hersens typt nog meer coherent shit bij elkaar dan de FPquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:10 schreef zeer het volgende:
best wel eigenlijk, maar nu een uur of 13:00 doe eigenlijk niet zoveel mee. Gewoon afkoelen tot de avondquote:
Maakt niet uit reactie of niet ik geniet er toch van.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:10 schreef Der_Mann het volgende:
sorry dat ik niet op iedereen kan reageren jongens, de beledigingen komen veel tegelijkertijd aan
daarom oversightquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dude... dat is ook niet moeilijk... een halve chimpansee met een halve banaan voor hersens typt nog meer coherent shit bij elkaar dan de FP
die tekst hoef je er niet bij te zetten hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:08 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Me reading this had me like:
[ afbeelding ]
Kom maar bij mij, voel mijn liefdequote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:10 schreef Der_Mann het volgende:
sorry dat ik niet op iedereen kan reageren jongens, de beledigingen komen veel tegelijkertijd aan
dus daarom heb je een xbox, er is niet veel nodig om je te bezig te houdenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maakt niet uit reactie of niet ik geniet er toch van.
aight nicequote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij was er ook niet nee.
Jij bent nu ook mijn FOK!vriendje. Het kan weer.
Ik kom eraan babyquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:11 schreef Willoow het volgende:
[..]
Kom maar bij mij, voel mijn liefde
Okquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:11 schreef Drug het volgende:
[..]
die tekst hoef je er niet bij te zetten hoor
Ah oké, chill.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
best wel eigenlijk, maar nu een uur of 13:00 doe eigenlijk niet zoveel mee. Gewoon afkoelen tot de avond
ik kom zo lekker met mijn hoofd op je schoot liggenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:11 schreef Willoow het volgende:
[..]
Kom maar bij mij, voel mijn liefde
Nou, met Forza Horizon 3 en Gears of War 4 ben je ook wel even bezig anders hoor haha.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus daarom heb je een xbox, er is niet veel nodig om je te bezig te houden
ja geslikt alles, bleef halve dag achter in m'n strot hangen ;squote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:10 schreef zeer het volgende:
[..]
heb je je eigen ejaculaat wel eens geproefd?
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:13 schreef Drug het volgende:
[..]
ja geslikt alles, bleef halve dag achter in m'n strot hangen ;s
Iewwwlllquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:13 schreef Drug het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Over Tsunami gesproken, zou dit ook een enorme hit in Japan zijn geweest?
haha racespellen die geen mario kart hetenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nou, met Forza Horizon 3 en Gears of War 4 ben je ook wel even bezig anders hoor haha.
Dan kroel ik door je haren heenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kom zo lekker met mijn hoofd op je schoot liggen
hilarischquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Over Tsunami gesproken, zou dit ook een enorme hit in Japan zijn geweest?
en hoe vond je het?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:13 schreef Drug het volgende:
[..]
wat doe jij nou weer stoerquote:
Deed je dat maar eensquote:
Oeh.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:14 schreef Drug het volgende:
[..]
is goed maar wel met risico dat t escaleert ;$
daar kunnen al die flikkers van tegenwoordig nog wat van lerenquote:In 1982 splitte de groep omdat bepaalde leden te zwaar kampten met drugsproblemen.
Weer dat gepijp van je.quote:
vind dit wel een beetje naar dat je mij niet kon beloven dat het heet werd als ik naar Emmen kwam en dat Drug zomaar magquote:
Pak iemand van je eigen leeftijd.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe niet zo tof tegen DP.
klopt, beter splitten alle bandsquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
daar kunnen al die flikkers van tegenwoordig nog wat van leren
te zwaar ook hahaquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
daar kunnen al die flikkers van tegenwoordig nog wat van leren
Huh?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:17 schreef zeer het volgende:
[..]
vind dit wel een beetje naar dat je mij niet kon beloven dat het heet werd als ik naar Emmen kwam en dat Drug zomaar mag
Wie?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe niet zo tof tegen DP.
wel ok maar zou liever hebben dat ik mijn cock in mn muil kon proppen en dan tegen m'n gehemelte aan spritsen... nu was toch een beetje alsof je bolletje ijs is geflikkerd en je het dan maar van de grond schraapt ofzoquote:
Die zitten hier nauwelijks.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Pak iemand van je eigen leeftijd.
hehehehquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:17 schreef zeer het volgende:
[..]
te zwaar ook haha
daarvoor was het wel al zwaar mja je moet wat
Bij mij kan je ook gewoon binnen zittenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet veel ervaring met de buitenwereld
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:17 schreef Willoow het volgende:
[..]
Bij mij kan je ook gewoon binnen zitten
Oh, misschien moet je dat zien als een teken.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die zitten hier nauwelijks.
Oh jammer. Dacht dat je het me kon vertellenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, weet ik eigenlijk ook niet.
Jij, duhquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:18 schreef Amarantha het volgende:
Wie zal er eerder aan het werk zijn, DP of ik?
haha shitquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:17 schreef Drug het volgende:
[..]
wel ok maar zou liever hebben dat ik mijn cock in mn muil kon proppen en dan tegen m'n gehemelte aan spritsen... nu was toch een beetje alsof je bolletje ijs is geflikkerd en je het dan maar van de grond schraapt ofzo
nee.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:18 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Oh jammer. Dacht dat je het me kon vertellen
jij hopelijkquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:18 schreef Amarantha het volgende:
Jij. Je kunt altijd nog fulltime op je rug gaan liggen zeg maar.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:18 schreef Amarantha het volgende:
iedereen hier weet dat ik de populairste user in KLB ben en mensen weten ook waar ik woon, bang dat ik straks geshankt word door jaloerse tjappies hierquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:17 schreef Willoow het volgende:
[..]
Bij mij kan je ook gewoon binnen zitten
Anders log je toch gewoon uit als het je niet bevaltquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:06 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij. Je kunt altijd nog fulltime op je rug gaan liggen zeg maar.
Waar dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
iedereen hier weet dat ik de populairste user in KLB ben en mensen weten ook waar ik woon, bang dat ik straks geshankt word door jaloerse tjappies hier
Zooooo.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij. Je kunt altijd nog fulltime op je rug gaan liggen zeg maar.
Bitch pleasequote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niks gecovered aan hoor
lolquequote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Anders log je toch gewoon uit als het je niet bevalt
En dat voor geldt mensen meer.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Anders log je toch gewoon uit als het je niet bevalt
arbeitseinzatsquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
lolque
is dat net zoiets als die tegenprestatie/slavenarbeid voor de bijstand?
Neergestoken wordenquote:
gedjoektquote:
Die zin klopt nietquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En dat voor geldt mensen meer.
Ik intimideer zequote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
iedereen hier weet dat ik de populairste user in KLB ben en mensen weten ook waar ik woon, bang dat ik straks geshankt word door jaloerse tjappies hier
Wil je salade sturenquote:
haha jaquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En dat voor geldt mensen meer.
dat lukte me dus alleen toen m'n ballen nog nog niet eens ingedaald waren. nature is cruelquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:18 schreef zeer het volgende:
[..]
haha shit![]()
![]()
misschien benen in je nek?
Welk verhaal?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij kent het verhaal gewoon niet. Skkl.
Kweenie maar hoop dan dat je moeder mij opbelt zodat ik kan afspreken met haar.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat heb ik godverdomme aan een fucking salade
Is goed.quote:
quote:
tijd voor yoga manquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:21 schreef Drug het volgende:
[..]
dat lukte me dus alleen toen m'n ballen nog nog niet eens ingedaald waren. nature is cruel
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja, dan maken we er gelijk een theeproeverij trip van
wilde je net blokkeren voor een leuke grap maar ik weet niet hoe dat moet hahaquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat heb ik godverdomme aan een fucking salade
we kunnen hier anders wel meeten, beetje groene thee lurken, ook zo klaar want waterkokers zijn zeer overbodigquote:
Zo, gedurfdquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja, dan maken we er gelijk een theeproeverij trip van
doe normaalquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kweenie maar hoop dan dat je moeder mij opbelt zodat ik kan afspreken met haar.
maar ik kom juist voor je vlees :$quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kom Emmen dan, op een woensdag. Vegan voer.
Vandaag deel ik dezelfde meningquote:
Do zelf normalquote:
haha 2 screencaps gemaaktquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
wilde je net blokkeren voor een leuke grap maar ik weet niet hoe dat moet haha
ja maar je bent al weg voordat wij grote reis kunnen makenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
we kunnen hier anders wel meeten, beetje groene thee lurken, ook zo klaar want waterkokers zijn zeer overbodig
wanneer komt afschaffing van ons monetair systeemquote:
Geschreven door Nico Haak, maar prima gezongen hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
IK HEB HIER EEN BRIEF VOOR MIJN MOEDERRRRRRRRRRRRRRRRR
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geschreven door Nico Haak, maar prima gezongen hoor
Niet gekliktquote:
Wat een kut muziek allemaal.quote:
hahaquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:22 schreef zeer het volgende:
[..]
tijd voor yoga man
ik moet nog 2 cm en ik heb nooit meer een vrouw nodig
Nooitquote:
ik zeg tijd voor Leonismequote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
wanneer komt afschaffing van ons monetair systeem
wanneer moeder natuur het overneemtquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
wanneer komt afschaffing van ons monetair systeem
Ikquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:24 schreef zeer het volgende:
wie gaat mee naar Grasnapolsky 2017 op 10-11-12 feb?
quote:
Weet niet wat dat is dus neequote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:24 schreef zeer het volgende:
Jij bent zipquote:
als je reisje mocht maken naar drie landen, welke landen zou je gaan?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:23 schreef zeer het volgende:
[..]
ja maar je bent al weg voordat wij grote reis kunnen maken
Dat zegt iedereen maar niemand komtquote:
Oh ja die was wel tofquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wil mezelf niet dissen maar ben meer die dikke neger die stoer doet maar wel altijd bang is
Rodezië, Rodezië en Rodeziëquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als je reisje mocht maken naar drie landen, welke landen zou je gaan?
0x gepost deze maand.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:25 schreef Amarantha het volgende:
Tong nog steeds ban? Zie hem niet actieve topics.
Een tong en dp obsessie. Heb je ook een obsessie voor mannen die wel normaal functioneren in het dagelijks leven?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:25 schreef Amarantha het volgende:
Tong nog steeds ban? Zie hem niet actieve topics.
als je srs gaat kan ik je wel oppikkenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:25 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen maar niemand komt
o no you didntquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Een tong en dp obsessie. Heb je ook een obsessie voor mannen die wel normaal functioneren in het dagelijks leven?
Vergeet niet dat ze ook nog vroeg waar Niels wasquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Een tong en dp obsessie. Heb je ook een obsessie voor mannen die wel normaal functioneren in het dagelijks leven?
http://www.deatheist.nl/i(...)=4:reacties&Itemid=5quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:24 schreef zeer het volgende:
[..]
hij zit naast bob in de isoleer heb ik gehoord
Nee die zijn saai.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze ook nog vroeg waar Niels was
Okéquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:26 schreef zeer het volgende:
[..]
als je srs gaat kan ik je wel oppikken
quote:
Nu ga je wel een beetje ver hoor....quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze ook nog vroeg waar Niels was
Ik ga zo ver en verder als het moet.quote:
wat moet je in australië met al die 2 kilometer hoge spinnen en giftige slangen onder elke boomquote:
is lang man hebben ze geen dagtickets? ik ben te misantroop om zo lang niet alleen te kunnen zijnquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:24 schreef zeer het volgende:
ook echt info at fucking neoleon.nl hahahahaquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
http://www.deatheist.nl/i(...)=4:reacties&Itemid=5![]()
arme leon
Hihaho. xDquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:27 schreef Catkiller het volgende:
Van tong meen ik het, over dp maak ik maar een grapje natuurlijk xD
ik ben er nog hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
http://www.deatheist.nl/i(...)=4:reacties&Itemid=5![]()
arme leon
ja altijd welquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:27 schreef Drug het volgende:
[..]
is lang man hebben ze geen dagtickets? ik ben te misantroop om zo lang niet alleen te kunnen zijn
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nu ga je wel een beetje ver hoor....
quote:
tis toch gwn zo :squote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:27 schreef Catkiller het volgende:
Van tong meen ik het, over dp maak ik maar een grapje natuurlijk xD
Je bent vast een hele optimistische frisse jongen in het echt.quote:
Deze manquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:29 schreef Catkiller het volgende:
Net een rechtszaak hier, the people vs Wheeljack.
#TeamWheeljack
Wie is dat?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:29 schreef deadprez het volgende:
https://www.bol.com/nl/p/(...)-u/1001004011437930/
hij heeft serieus een boek uitgebracht of wat
Ja goed zo ga maar weg.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:29 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga wel een lekkere koek eten om mijn verdriet weg te werken.
Mongoliëquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:29 schreef zeer het volgende:
Ik zou met de Transsiberie naar Mongolie gaan en dan via zo'n Turkmenistan land terug
Oh, niet met mij?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou samen met jou in japan met armen achter onze rug net als in naruto willen rondrennen
fris is niet een woord waarmee ik mezelf zou omschrijvenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je bent vast een hele optimistische frisse jongen in het echt.
ekte wereldreizigerquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:29 schreef zeer het volgende:
Ik zou met de Transsiberie naar Mongolie gaan en dan via zo'n Turkmenistan land terug
Omdat mooi landquote:
neoleon, een of andere speedfreak/kunstenaar/bob-achtige die hier paar jaar terug weleens een account maakte om zijn kunst te spammenquote:
haha neequote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:29 schreef deadprez het volgende:
https://www.bol.com/nl/p/(...)-u/1001004011437930/
hij heeft serieus een boek uitgebracht of wat
moederkoek?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:29 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga wel een lekkere koek eten om mijn verdriet weg te werken.
Ja ik ookquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou samen met jou in japan met armen achter onze rug net als in naruto willen rondrennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |