echte funk, James Brown en zo... niet van die electronische jaren '80 meukquote:
je speelt juist tegen de mafia domme peperlikkerquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
MafiaAls het spel Gangsta zou heten ging ik het wel halen. Alsof ik met van die opgeschoten Italiaanse moederkindjes wil spelen.
ja i know, zaten om een of andere reden op t label van agent orangequote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:01 schreef zeer het volgende:
[..]
srs? split lp met Agent Orange staat er?
Well, it's a marvelous night for a moondancequote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Klinkt zeer esotherisch en ontspannen
ah okquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
echte funk, James Brown en zo... niet van die electronische jaren '80 meuk
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
echte funk, James Brown en zo... niet van die electronische jaren '80 meuk
Ok.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had een ander liedje.
altijd irritant als de politie constant je achtervolgtquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hopelijk is het spel niet goed beveiligd
Ja omdat je bevriend was met andere mafia en ondertussen maak je die van jezelf vieze pandapijperquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je speelt juist tegen de mafia domme peperlikker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |