geen idee, geen ervaring meequote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
altijd irritant als de politie constant je achtervolgt
Ja wel goed. Ik ga wrs als dierenverzorger werken hier in de dierentuin maar duurt nog wel even.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:29 schreef zeer het volgende:
[..]
hoe ging het bij de werkverschaffing?
Klopt, 4 meter lopen.quote:
Ja haha, nu is die 1 ster teveel.quote:
geef je mij dan de toegang zodat ik de dieren vrij kan makenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:04 schreef Amarantha het volgende:
Ja wel goed. Ik ga wrs als dierenverzorger werken hier in de dierentuin maar duurt nog wel even.
Mooi liedje van een domme ventquote:
goed tochquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja wel goed. Ik ga wrs als dierenverzorger werken hier in de dierentuin maar duurt nog wel even.
[..]
Klopt, 4 meter lopen.
[..]
Ja haha, nu is die 1 ster teveel.
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:04 schreef zeer het volgende:
[..]
geef je mij dan de toegang zodat ik de dieren vrij kan maken
Aah wat lief.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Amaaa heb vandaag kaartjes voor je gekocht ;D
Ja echt bewonderenswaardig om zonder conditie op het podium te staan en je gecoverde liedjes niet meer kunnen zingenquote:
quote:
Kan je voor mij iets leuks meenemen?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:04 schreef zeer het volgende:
[..]
geef je mij dan de toegang zodat ik de dieren vrij kan maken
quote:
mss moet danny me maar gaan betalenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:06 schreef Amarantha het volgende:
Jullie gaan echt tering snel. Moet toch echt de conclusie maken dat het hier zonder DP een stuk rustiger is.
Niks gecovered aan hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja echt bewonderenswaardig om zonder conditie op het podium te staan en je gecoverde liedjes niet meer kunnen zingen
meer? je krijgt geld? ;oquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
mss moet danny me maar gaan betalen
Hahaquote:
ja, moest weer alle truien enzo in de was gooien omdat ze muf waren van het jaar lang in de kast hangenquote:
Ben je blind er staat maarquote:
Anders als je terug bent in NL.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
postzegels verkrijgen gaat moeizaam hier dus moet even kijken hoor
Zal wel goede job zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien vaker je raam open zetten vies ventjequote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja, moest weer alle truien enzo in de was gooien omdat ze muf waren van het jaar lang in de kast hangen
godverdomme zit je weer dp af te zuigenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:06 schreef Amarantha het volgende:
Jullie gaan echt tering snel. Moet toch echt de conclusie maken dat het hier zonder DP een stuk rustiger is.
Ja. Dagelijks.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:07 schreef zeer het volgende:
hebben jullie ook wel eens dat je zo gulzig thee drinkt en dat je alles morst en je dan maar in je broek plast omdat je toch al helemaal onderzit en dan prematuur ejaculeerd?
kan je mooi op de loonlijst naat iwanus en oversightquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
njah afgelopen dagenw as het hier gewoon aids, paar mensen die die kutvogel en andere die hele tijd homo roeptquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:06 schreef Amarantha het volgende:
Jij bent altijd zo jelly.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
godverdomme zit je weer dp af te zuigen
Draag je nooit savonds truien in de zomer?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja, moest weer alle truien enzo in de was gooien omdat ze muf waren van het jaar lang in de kast hangen
Me reading this had me like:quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:07 schreef zeer het volgende:
hebben jullie ook wel eens dat je zo gulzig thee drinkt en dat je alles morst en je dan maar in je broek plast omdat je toch al helemaal onderzit en dan prematuur ejaculeerd?
Homoquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:08 schreef Drug het volgende:
[..]
njah afgelopen dagenw as het hier gewoon aids, paar mensen die die kutvogel en andere die hele tijd homo roept
voor je maagdelijkheid jahquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat hebben de truien in een dichte kast aan een open raam keesquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Misschien vaker je raam open zetten vies ventje
met enige regelmaatquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:07 schreef zeer het volgende:
Jij was er ook niet nee.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:08 schreef Drug het volgende:
[..]
njah afgelopen dagenw as het hier gewoon aids, paar mensen die die kutvogel en andere die hele tijd homo roept
Neehquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:07 schreef zeer het volgende:
Godver.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:08 schreef zeer het volgende:
haha nee ik ben best avontuurlijk aangelegd dus toen een hoog bejaarde man me vroeg om te daten zei ik natuurlijk ja en voordat ik het wist waren we aan het zoenen en raakte hij alle intieme plekjes aan
Deur open laten staan elke nacht als je weer uit de kast komt.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat hebben de truien in een dichte kast aan een open raam kees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |