Oh, misschien moet je dat zien als een teken.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die zitten hier nauwelijks.
Oh jammer. Dacht dat je het me kon vertellenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, weet ik eigenlijk ook niet.
Jij, duhquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:18 schreef Amarantha het volgende:
Wie zal er eerder aan het werk zijn, DP of ik?
haha shitquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:17 schreef Drug het volgende:
[..]
wel ok maar zou liever hebben dat ik mijn cock in mn muil kon proppen en dan tegen m'n gehemelte aan spritsen... nu was toch een beetje alsof je bolletje ijs is geflikkerd en je het dan maar van de grond schraapt ofzo
nee.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:18 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Oh jammer. Dacht dat je het me kon vertellen
jij hopelijkquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:18 schreef Amarantha het volgende:
Jij. Je kunt altijd nog fulltime op je rug gaan liggen zeg maar.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:18 schreef Amarantha het volgende:
iedereen hier weet dat ik de populairste user in KLB ben en mensen weten ook waar ik woon, bang dat ik straks geshankt word door jaloerse tjappies hierquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:17 schreef Willoow het volgende:
[..]
Bij mij kan je ook gewoon binnen zitten
Anders log je toch gewoon uit als het je niet bevaltquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:06 schreef Amarantha het volgende:
Jullie gaan echt tering snel. Moet toch echt de conclusie maken dat het hier zonder DP een stuk rustiger is.
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij. Je kunt altijd nog fulltime op je rug gaan liggen zeg maar.
Waar dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
iedereen hier weet dat ik de populairste user in KLB ben en mensen weten ook waar ik woon, bang dat ik straks geshankt word door jaloerse tjappies hier
Zooooo.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij. Je kunt altijd nog fulltime op je rug gaan liggen zeg maar.
Bitch pleasequote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niks gecovered aan hoor
lolquequote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Anders log je toch gewoon uit als het je niet bevalt
En dat voor geldt mensen meer.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Anders log je toch gewoon uit als het je niet bevalt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |