Vanaf maandag 3 oktober, 19:19, RTL5.quote:Nicolette Kluijver presenteert deze dagelijkse realitygameshow waarin honderd mensen de strijd met elkaar aangaan. Ze verblijven in een woning die bedoeld is voor slechts vier personen. Het gebrek aan ruimte en faciliteiten zorgt meteen voor de nodige ontberingen: schaarste aan voedsel, gebrek aan hygiëne en privacy zetten het deelnemersveld van het begin af aan onder druk. In deze snelkookpan vindt een overlevingsstrijd plaats die bol staat van geheime opdrachten, uitdagingen verleidingen en het wegsturen van deelnemers. Degene die na vijftig dagen als laatste overblijft, wint de pot met het overgebleven huishoudgeld. De deelnemers krijgen een huishoudpot van 100.000 euro. Hoe zuiniger de groep leeft, hoe meer geld er overblijft... voor the last (wo)man standing.
big smile in de cameraquote:
Nog 53 van de 100 overquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:33 schreef Charmian het volgende:
is het nog steeds zo'n kippenhok? Anders ga ik ff kijken
ok dan loer ik evenquote:
Dat wilde ze juist niet doen, daarom heeft ze afgestand genomen van Marcel en Lemmy en houdt ze zich nu op de achtergrond. Om niet achterbaks over te komen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:32 schreef Ranah het volgende:
[..]
jawel, ze blijft samendoen met marcel maar stiekum
welneequote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:33 schreef Sked het volgende:
Ik kijk dit voor het eerst.
Dit is in scène gezet toch?![]()
Johnquote:
Net prostitutiequote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:37 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Meteen op de grond make up bij werken voor de volgende
Goed gecast dus.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:38 schreef Voetstappen het volgende:
Tot nu toe lijken ze allemaal dom, tokkie of knettergek
Lijken? Ze zijn!quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:38 schreef Voetstappen het volgende:
Tot nu toe lijken ze allemaal dom, tokkie of knettergek
vast wereldreiziger ofzoquote:
Haten op Boyquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:39 schreef zoem het volgende:
Mooiboy staat er weer bij als de kippen. Wat een irritant jong.
Voor op tv prachtig wat-ie doet, maar in werkelijkheid is hij een irritante kerel die loopt te stoken.quote:
Oh ken je 'mquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:41 schreef zoem het volgende:
[..]
Voor op tv prachtig wat-ie doet, maar in werkelijkheid is hij een irritante kerel die loopt te stoken.
die is leukquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:45 schreef larry_flynt het volgende:
Opzich zou ik Tessa best wel doen voor een nachtje. En daarna twee euro naar haar hoofd gooien
zag net een gast, 23 jaar en vestigingsmanager. Ben benieuwd wat voor een vestiging dan....quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:45 schreef Razor21 het volgende:
Valt mij op trouwens dat echt iedereen exotische namen heeft en "vage" beroepen. Mensen waarvan je denkt die zitten in de bijstand of zijn vestigingsmanager of ondernemer ()
Jammer van het karakter, want ze ziet er niet verkeerd uit.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:45 schreef larry_flynt het volgende:
Opzich zou ik Tessa best wel doen voor een nachtje. En daarna twee euro naar haar hoofd gooien
tataaaaquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:44 schreef larry_flynt het volgende:
Maar Lemmy of hoe ze ook heet is dus helemaal weg?
met de interne opleiding van de Mac kan je snel filiaalmanager wordenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
zag net een gast, 23 jaar en vestigingsmanager. Ben benieuwd wat voor een vestiging dan....
Actionquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
zag net een gast, 23 jaar en vestigingsmanager. Ben benieuwd wat voor een vestiging dan....
Die bedoelde ik dus. Denk vestingsmanager : Castingburo voor voor al uw debiele tv shows.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja en dat ze kei veel moesten gaan bestellen zodat de hele pot op isquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:50 schreef Poesopstokje het volgende:
Zei Tessa nou dat ze al het eten moeten jatten en dan gauw achter het lint (buiten) moesten gaan staan?
Wat een vies vuil secreetquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja en dat ze kei veel moesten gaan bestellen zodat de hele pot op is
Oh dat hoorde ik niet. Best geniaalquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Irritant jong.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:40 schreef zoem het volgende:
Mooiboy kan weer niets anders dan uitschelden. Wat een niveau
Dat zou ik doen als ik Marcel was. Gewoon voor 80.000 piek shit bestellen, feesten en de volgende dag pleite gaan.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Die rechter ging later in de aflevering in z'n onderbroekje opdrukkenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:24 schreef UtopiaVolger het volgende:
Hun zijn zo knap. Vooral die linker. Maar ook die rechter. Godsklere.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Godsamme ik zag het net, wat een topshow!quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die rechter ging later in de aflevering in z'n onderbroekje opdrukken
ik vond het ook maar matigjesquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:48 schreef Prisha het volgende:
hmmmm had wat meer van die opstand verwacht
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:34 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Godsamme ik zag het net, wat een topshow!
Haha die kneus in zijn dinopak?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:24 schreef UtopiaVolger het volgende:
Hun zijn zo knap. Vooral die linker. Maar ook die rechter. Godsklere.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Komt omdat ze er niet bij stilstaan dat ze keihard aan het liegen zijn, dan gaat het een stuk makkelijkerquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:12 schreef mootie het volgende:
Marcel en Tessa kunnen ook liegen alsof het gedrukt staat. Zonder blikken of blozen.
Praat je op straat ook zo tegen vreemden?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:24 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Haha die kneus in zijn dinopak?!?!
Serieus, spring van de brug
Toch kan je het zien aan hun ogen, die heen en weer gaan..quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Komt omdat ze er niet bij stilstaan dat ze keihard aan het liegen zijn, dan gaat het een stuk makkelijker
Ik vind Angelique de omgebouwde juist lachen..quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:16 schreef matthijst het volgende:
Vies "wijf" die omgebouwde
Die Tessa is wel een ratje, dat gaat hopelijk nog mooie tv opleveren
Het is goedkope productie, een website was al te veel moeite.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 07:53 schreef Razor21 het volgende:
Het programma is een aflopende zaak Gisteravond dieptepunt bereikt met 190.000 kijkers. Naar de herhaling keken slechts 160.000 mensen.
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:45 schreef Beaudelaire het volgende:
Hopen dat Boy sterft in het huis. Wat een lultokkie.
Juist daarom moet zij erin blijven.quote:
Nou heb ik ooit gehoord dat op donderdag de minste mensen televisie kijken, weet je daar mee van Fylaxgod?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:01 schreef Fylax het volgende:
Kijkcijfers:
Hieronder zie je de kijkcijfers van GTFOOMH. Het eerste cijfer is de uitzending van 19:20, het tweede cijfer die van de herhaling om 22:30.
Maandag 03-10: 286.000 (H: 181.000)
Dinsdag 04-10: 291.000 (H: 113.000)
Woensdag 05-10: 237.000 (H: 238.000)
Donderdag 06-10: 190.000 (H: 160.000)
Kan me dat wel voorstellen. Veel sporten, muziekverenigingen etc hebben repetities/trainingen enzovoort op donderdagavond. Daarnaast natuurlijk stapavond voor studenten enzovoort.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:07 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nou heb ik ooit gehoord dat op donderdag de minste mensen televisie kijken, weet je daar mee van Fylaxgod?
Vanavond maar even kijken wat de kijkcijfers zijn en hoe het volgende week tov deze week scoort. Op zich mag het van mij nog wel een paar weken blijvenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Kan me dat wel voorstellen. Veel sporten, muziekverenigingen etc hebben repetities/trainingen enzovoort op donderdagavond. Daarnaast natuurlijk stapavond voor studenten enzovoort.
You're back in the room met Beau van Erven Dorensquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:20 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Uit welk, eveneens kansloos, programma komt dit shot?
Dat weet ik nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:07 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nou heb ik ooit gehoord dat op donderdag de minste mensen televisie kijken, weet je daar mee van Fylaxgod?
http://www.mediacourant.n(...)duikt-onder-200-000/quote:Get The F*ck Out Of My House duikt onder 200.000
Een domper voor RTL 5: het dure vooravondprogramma Get The F*ck Out Of My House slaat niet aan. Met de vierde aflevering dook Nicolette Kluijver donderdag zelfs onder de grens van 200.000 kijkers. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Na 286.000 kijkers (6 procent), 291.000 kijkers (5 procent) en 237.000 kijkers (5 procent), keken er donderdag nog maar 190.000 kijkers (4 procent). Zelfs RTL 7 trok nog meer bekijks met zijn politiebeelden uit het guldentijdperk.
STOP! Politie was goed voor 205.000 kijkers (4 procent). Maar ook Net5 wist met veel goedkopere programmering beter te scoren op hetzelfde moment: een herhaling van NCIS: Los Angeles trok 234.000 kijkers (4 procent).
Helaas voor RTL 5 verdient de forse investering in de vooravond zich niet terug. Hoewel het ordinaire Get The F*ck Out Of My House goed lijkt te passen bij de doelgroep van de zender, laat de kijker het toch afweten. Het tv-station had met de dertigste herhaling van Flodder soortgelijke cijfers kunnen behalen.
De Luuk Ikink-show Galileo, die aansluitend aan Get The F*ck Out Of My House wordt uitgezonden, deed het met 273.000 kijkers (5 procent) iets beter.
Get The F*ck Out Of My House heeft ook een late herhaling. Die trok donderdag om elf uur ’s avonds 160.000 kijkers (4 procent).
Lage kijkcijfers van een programma worden weleens verdedigd door het aantal kijkers van de originele uitzending en de herhaling bij elkaar op te tellen, maar het bij elkaar optellen van kijkcijfers is juist bij een lineair medium – waar alles draait om scoren op het moment van uitzending – irrelevant.
Het is voor RTL 5 te hopen dat de kijkcijfers alsnog iets aantrekken. Het programma staat na deze week namelijk nog elf weken in het uitzendschema.
Stop! Politie genotquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:28 schreef superniger het volgende:
[..]
http://www.mediacourant.n(...)duikt-onder-200-000/
Nog 11 weken!? Ze zitten daar toch maar 6 weken?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:28 schreef superniger het volgende:
[..]
Maybe rekken ze t uit. 1 dag op 2 uitzendingen etcquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:33 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nog 11 weken!? Ze zitten daar toch maar 6 weken?
Of doen ze twee rondjes?
Logisch ja.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
Maybe rekken ze t uit. 1 dag op 2 uitzendingen etc
Geen livestreams, dan blijft alleen het prerecorded gedeelte over wat ook nog door de knip&plaktafel geweest is. En zo 100 mensen moeten afbouwen duurt zoiezo al veel te lang en is te rommelig.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:28 schreef superniger het volgende:
[..]
GET THE FUCK OUT OF MY HOUSE!!!111!!!quote:
Okquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
GET THE FUCK OUT OF MY HOUSE!!!111!!!
Zaten ze er niet 60 dagen? Geen uitzendingen in het weekend zorgt dan voor 12 weken aan afleveringen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:33 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nog 11 weken!? Ze zitten daar toch maar 6 weken?
Of doen ze twee rondjes?
Er zijn in totaal 60 afleveringen, het aantal dagen dat ze er zitten is grotendeels afhankelijk van hoeveel er (moeten) vertrekken (lijkt me?)quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:24 schreef Operc het volgende:
[..]
Zaten ze er niet 60 dagen? Geen uitzendingen in het weekend zorgt dan voor 12 weken aan afleveringen.
tokkies everywherequote:
Alleen kost het wel een hoopquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:28 schreef luckass het volgende:
dat is toch niet veelwat hij nu bestelt
Echt he. snitch die motherfuckerquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:29 schreef Awsom het volgende:
Nicolette zeg aub dat Marcel voor 98k aan fitnessaparaten wou bestellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |