Ja en dat ze kei veel moesten gaan bestellen zodat de hele pot op isquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:50 schreef Poesopstokje het volgende:
Zei Tessa nou dat ze al het eten moeten jatten en dan gauw achter het lint (buiten) moesten gaan staan?
Wat een vies vuil secreetquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja en dat ze kei veel moesten gaan bestellen zodat de hele pot op is
Oh dat hoorde ik niet. Best geniaalquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Irritant jong.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:40 schreef zoem het volgende:
Mooiboy kan weer niets anders dan uitschelden. Wat een niveau
Dat zou ik doen als ik Marcel was. Gewoon voor 80.000 piek shit bestellen, feesten en de volgende dag pleite gaan.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Die rechter ging later in de aflevering in z'n onderbroekje opdrukkenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:24 schreef UtopiaVolger het volgende:
Hun zijn zo knap. Vooral die linker. Maar ook die rechter. Godsklere.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Godsamme ik zag het net, wat een topshow!quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die rechter ging later in de aflevering in z'n onderbroekje opdrukken
ik vond het ook maar matigjesquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:48 schreef Prisha het volgende:
hmmmm had wat meer van die opstand verwacht
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:34 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Godsamme ik zag het net, wat een topshow!
Haha die kneus in zijn dinopak?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:24 schreef UtopiaVolger het volgende:
Hun zijn zo knap. Vooral die linker. Maar ook die rechter. Godsklere.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Komt omdat ze er niet bij stilstaan dat ze keihard aan het liegen zijn, dan gaat het een stuk makkelijkerquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:12 schreef mootie het volgende:
Marcel en Tessa kunnen ook liegen alsof het gedrukt staat. Zonder blikken of blozen.
Praat je op straat ook zo tegen vreemden?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:24 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Haha die kneus in zijn dinopak?!?!
Serieus, spring van de brug
Toch kan je het zien aan hun ogen, die heen en weer gaan..quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Komt omdat ze er niet bij stilstaan dat ze keihard aan het liegen zijn, dan gaat het een stuk makkelijker
Ik vind Angelique de omgebouwde juist lachen..quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:16 schreef matthijst het volgende:
Vies "wijf" die omgebouwde
Die Tessa is wel een ratje, dat gaat hopelijk nog mooie tv opleveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |