Koop ik nooit.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:11 schreef Catkiller het volgende:
Dan zijn het maar euroknallers maar als je er 100 koopt is het toch 100 euro.
Oh, misleidend woordje dan.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Of 200¤ want een euroknaller is niet altijd een euro
Ik was een tijdje terug bij de McDonalds, en toen was de goedkoopste euroknaller volgens mij 1,50. Oh ik heb gelogen, ik heb toen een cheeseburger gehad dus 1x euroknaller sinds jaren.quote:
minder Japanse snoep over laten vliegenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik was een tijdje terug bij de McDonalds, en toen was de goedkoopste euroknaller volgens mij 1,50. Oh ik heb gelogen, ik heb toen een cheeseburger gehad dus 1x euroknaller sinds jaren.
Snap ik. Enkel retourtje bus. Rest is geregeld voor je, jeweetquote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zal even kijken of het lukt, zit beetje krap bij kas namelijk.
Moet ik nog steeds een keer doen ja.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
minder Japanse snoep over laten vliegen
No man hamburger is gwn 1 euro en cheeseburger is 1.50quote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik was een tijdje terug bij de McDonalds, en toen was de goedkoopste euroknaller volgens mij 1,50. Oh ik heb gelogen, ik heb toen een cheeseburger gehad dus 1x euroknaller sinds jaren.
Laat het zo snel mogelijk weten. Voor de rest alles chill daar?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Snap ik. Enkel retourtje bus. Rest is geregeld voor je, jeweet
Oh echt?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:17 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
No man hamburger is gwn 1 euro en cheeseburger is 1.50
Top! Ja, gaat lekker. Bij jou ook?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laat het zo snel mogelijk weten. Voor de rest alles chill daar?
Ja ook wel naar omstandigheden.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Top! Ja, gaat lekker. Bij jou ook?
Ik wil binnenkort een keer die maestro burger met kip proberen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:21 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Net nog twee euro burgers gehad
Idk ik vindt kipburgers altijd minder... burgers moeten met gehakt.. kip eet ik bij een schotelquote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil binnenkort een keer die maestro burger met kip proberen.
Kipburgers.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:25 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Idk ik vindt kipburgers altijd minder... burgers moeten met gehakt.. kip eet ik bij een schotel
Hey wat heeft dat meisje eigenlijk gezegd op je app vannacht?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:30 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Zijn lekker maar dan moeten ze wel lekker sappig zijn en met chili en mayo
Spreek dr vrijdag maar was hysterie om niks.. is gwn een meid waar ik vroeger helemaal in love mee was maar zijn uit elkaar gegroeid.. gister was ik gwn emo.. ben eigenlijk met een andere meisi bezigquote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hey wat heeft dat meisje eigenlijk gezegd op je app vannacht?
Oh lol.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:33 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Spreek dr vrijdag maar was hysterie om niks.. is gwn een meid waar ik vroeger helemaal in love mee was maar zijn uit elkaar gegroeid.. gister was ik gwn emo.. ben eigenlijk met een andere meisi bezig
Ik ook!!!quote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:36 schreef defokkingfoker het volgende:
Deadprezz bitch ik drink lekker pepsi max wat ga je doen slet
mag niet dan krijg ik ban van 24 uurquote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:37 schreef defokkingfoker het volgende:
Heb ook lekker fanta zero in de koelkast. Steek me dan
Prik me danquote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mag niet dan krijg ik ban van 24 uur
Doe!quote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Op het verkeerde moment met dingen komen. Rings a bell?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat heb ik nou verkeerd gedaan dan.
kom jij wel eens op het goede moment?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 01:00 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Op het verkeerde moment met dingen komen. Rings a bell?
Juist...quote:Op donderdag 6 oktober 2016 01:00 schreef Kurovski het volgende:
[..]
filmpje afgezet toen ze 'WRANDOM' zeiquote:Op donderdag 6 oktober 2016 01:06 schreef defokkingfoker het volgende:
Idk why maar ze heeft echt een geile jurk aan ik zie dr tetten gwn in mn mind
Nog hoofdpijn van het pimpelen niels?quote:
Iwanius post weer eens foto's van openbare ruimtes met mensen er op in KLB, just sayin.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 06:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nog hoofdpijn van het pimpelen niels?
Nee.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 06:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nog hoofdpijn van het pimpelen niels?
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 06:29 schreef zeer het volgende:
[..]
Iwanius post weer eens foto's van openbare ruimtes met mensen er op in KLB, just sayin.
Die kans zit er wel in ja haha.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 06:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..].
Een dezer dagen loopt 'ie nog eens zo'n agressieveling tegen het lijf die hem ziet fotograferen en krijgt hij gewoon een muilpeer natuurlijk.
Waarom moeilijk doen? Om je te ergeren hoef je niet eens de deur uit.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 06:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
De logica ontgaat me ook een beetje, bij binnenkomst zie je snel genoeg als het zo'n typisch studentenkoffietentje is, maar er vervolgens dan wel gaan zitten om je te ergeren aan alles en iedereen.
hij ergert zich zo vaak..quote:Op donderdag 6 oktober 2016 06:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
De logica ontgaat me ook een beetje, bij binnenkomst zie je snel genoeg als het zo'n typisch studentenkoffietentje is, maar er vervolgens dan wel gaan zitten om je te ergeren aan alles en iedereen.
Denk niet dat het zo werkt eigenlijk. Ik denk dat Iwanius gewoon een hele middelmatige man is, een kop koffie gaat drinken en vervolgens een foto maakt om hier te doen alsof 'ie koning is.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 06:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
Plus dat je die dingen meestal rookt na het eten en zeker niet tijdens.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 06:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hij ergert zich zo vaak..
Schijnbaar werkt dat acclimatiseren met zn stinksigaar toch niet zo goed
Dat laatste zeker ja, vooral boven studenten voelt hij zich verheven valt me op. Kreeg vooral kromme tenen van dat topic dat hij zich mengde in een gesprek van studenten achter hem en hij ze vervolgens met een 'mond vol tanden achterliet vanwege mijn kennis en wat ik bereikt heb'.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 06:49 schreef zeer het volgende:
[..]
Denk niet dat het zo werkt eigenlijk. Ik denk dat Iwanius gewoon een hele middelmatige man is, een kop koffie gaat drinken en vervolgens een foto maakt om hier te doen alsof 'ie koning is.
Waarschijnlijk iemand die geen universitaire opleiding gedaan heeft omdat 'ie te slim wasquote:Op donderdag 6 oktober 2016 07:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat laatste zeker ja, vooral boven studenten voelt hij zich verheven valt me op. Kreeg vooral kromme tenen van dat topic dat hij zich mengde in een gesprek van studenten achter hem en hij ze vervolgens met een 'mond vol tanden achterliet vanwege mijn kennis en wat ik bereikt heb'.. Doorhebben dat ze hem waarschijnlijk aankeken met de gedachte 'wat ben jij voor een mafkees', dat dan weer niet.
Iwaniusquote:Op donderdag 6 oktober 2016 06:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat klinkt heel geloofwaardig.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 07:08 schreef zeer het volgende:
Ik moest laatst met iemand samenwerken die naar eigen zeggen geen PhD gedaan had omdat er niemand slim genoeg was om hem te begeleiden.
jij hebt wel phd gedaan toch?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 07:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat klinkt heel geloofwaardig.
Whehequote:Op donderdag 6 oktober 2016 06:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hij ergert zich zo vaak..
Schijnbaar werkt dat acclimatiseren met zn stinksigaar toch niet zo goed
Ik help af en toe iemand een een PhD doet, monsterbereidingen, bepalingen, metingen etc. etc. Vind het wel fascinerend om te zien hoe iemand op zo'n conceptueel niveau kan denken en daar vervolgens ook nog weer een praktische vertaalslag aan toe kan voegen. Nog even los van het vermogen om een aantal jaar langs gefocust te kunnen zijn op zo'n onwijs ingezoomed onderwerpjequote:
Die werkt zeker als buitenpromovendus?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 07:27 schreef zeer het volgende:
[..]
Ik help af en toe iemand een een PhD doet, monsterbereidingen, bepalingen, metingen etc. etc. Vind het wel fascinerend om te zien hoe iemand op zo'n conceptueel niveau kan denken en daar vervolgens ook nog weer een praktische vertaalslag aan toe kan voegen. Nog even los van het vermogen om een aantal jaar langs gefocust te kunnen zijn op zo'n onwijs ingezoomed onderwerpje.
ergens stil in een hoekje. shutter geluid uit, flitser uit en dan stiekem een foto maken met met zn telefoon.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 06:49 schreef zeer het volgende:
[..]
Denk niet dat het zo werkt eigenlijk. Ik denk dat Iwanius gewoon een hele middelmatige man is, een kop koffie gaat drinken en vervolgens een foto maakt om hier te doen alsof 'ie koning is.
hoe voelt dat nou? zo overdag zonder fok?quote:
Nee, niet helemaal volledig.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 07:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die werkt zeker als buitenpromovendus?
goedemorgen Wilgjequote:Op donderdag 6 oktober 2016 07:40 schreef Willoow het volgende:
Wat zijn dit voor lange teksten vanochtend
Hallo.quote:
hoe maakt u het?quote:
Moet zo werken en waarschijnlijk moet ik echt wat gaan doen vandaag. Rip.quote:
ik ben al aant werken.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 07:47 schreef Willoow het volgende:
[..]
Moet zo werken en waarschijnlijk moet ik echt wat gaan doen vandaag. Rip.
Jij?
huur een pool in voor 75% voor jouw uurloon en ga thuis chillen terwijl je heel langzaam rijk wordtquote:Op donderdag 6 oktober 2016 07:47 schreef Willoow het volgende:
[..]
Moet zo werken en waarschijnlijk moet ik echt wat gaan doen vandaag. Rip.
Jij?
Die pool moet wel Nederlands, Engels en het verschil tussen debiteuren en crediteuren kennen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 07:50 schreef zeer het volgende:
[..]
huur een pool in voor 75% voor jouw uurloon en ga thuis chillen terwijl je heel langzaam rijk wordt
spreek willekeurige pool aan op straat ene hij zal zeggen dat 'ie het allemaal kanquote:Op donderdag 6 oktober 2016 07:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Die pool moet wel Nederlands, Engels en het verschil tussen debiteuren en crediteuren kennen.
Thx dat je voor me wil zoeken xo
Werk je bij een deurwaarderskantoor?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 07:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Die pool moet wel Nederlands, Engels en het verschil tussen debiteuren en crediteuren kennen.
ja willoow komt bij je op bezoek als je die wehkamp rekening nu niet heel snel betaaldquote:Op donderdag 6 oktober 2016 07:58 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Werk je bij een deurwaarderskantoor?
Beetje journaalpost invullenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 07:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
jaquote:Op donderdag 6 oktober 2016 09:09 schreef gianni61 het volgende:
komt eigenlijk door montelly, al zal hij dat zelf altijd ontkennen
wedden van wel?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 09:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben niet vooruit te branden.
beste idee OOITquote:Op donderdag 6 oktober 2016 07:50 schreef zeer het volgende:
[..]
huur een pool in voor 75% voor jouw uurloon en ga thuis chillen terwijl je heel langzaam rijk wordt
* Pensylvania *scheurt alle rekeningen door en doet sexy onderbroek (van de Wehkamp) aanquote:Op donderdag 6 oktober 2016 08:02 schreef zeer het volgende:
[..]
ja willoow komt bij je op bezoek als je die wehkamp rekening nu niet heel snel betaald
tl;drquote:Op donderdag 6 oktober 2016 10:08 schreef zeer het volgende:
R&P / Wat te doen met vermoeden ziekte van Alzheimer?![]()
![]()
heb al een dm gestuurdquote:Op donderdag 6 oktober 2016 10:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien kan je een move zetten
ja, wat dacht jij dan? dat ik gewoon hallo kon zeggen?quote:
heel goed. nee ik wilde je gewoon scherp houdenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 10:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, wat dacht jij dan? dat ik gewoon hallo kon zeggen?
erg duidelijk verschil ja, maar ook haar aanbidders zijn ineens verdwenenquote:
dit vind je grappig omdatquote:Op donderdag 6 oktober 2016 10:08 schreef zeer het volgende:
R&P / Wat te doen met vermoeden ziekte van Alzheimer?![]()
![]()
ik ben er gewoon nog hoor..quote:Op donderdag 6 oktober 2016 10:56 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
erg duidelijk verschil ja, maar ook haar aanbidders zijn ineens verdwenen
net mijn tong hehehehequote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:16 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
ja en het kruipt via je onbedekte huid zo heel je lichaam door
kou haat jou ookquote:
heerlijk, nachtvorst, raampje open, in foetushouding onder de dekensquote:
Mweh.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heerlijk, nachtvorst, raampje open, in foetushouding onder de dekens
wat had je gemailed?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:39 schreef Amarantha het volgende:
Jeetje, zelfs de mail van FOK! wordt niet beantwoord.
dit moet je even uitleggenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat ik mijn abonnement compleet wil hebben,
ik hoop eigenlijk dat jij een bivakmuts draagt. scheelt een hoop oogaidsquote:
heb je vannacht weer stiekem naar me staan kijken toen ik sliep?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heerlijk, nachtvorst, raampje open, in foetushouding onder de dekens
wrm zo naar tegen dimaquote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:43 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ik hoop eigenlijk dat jij een bivakmuts draagt. scheelt een hoop oogaids
Ik heb voor mijn verjaardag nieuwe FOK! abonnement gekregen voor een half jaar. Maar die gene heeft de zelfde gekocht als ik eerst had (abonnement met 4 sterretjes), na een week kreeg ik mijn abonnement eindelijk van Danny maar wel met 2 sterretjes te weinig. Ik kan nu mijn notes niet bekijken enz.quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb voor mijn verjaardag nieuwe FOK! abonnement gekregen voor een half jaar. Maar die gene heeft de zelfde gekocht als ik eerst had (abonnement met 4 sterretjes), na een week kreeg ik mijn abonnement eindelijk van Danny maar wel met 2 sterretjes te weinig. Ik kan nu mijn notes niet bekijken enz.
bel Tim van BNN voor een aflevering van Boosquote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:45 schreef Amarantha het volgende:
En had in de mail gevraagd om een week extra omdat ik bepaalde functies nu niet heb maar hij mag er inmiddels wel 2 weken van maken.
nee, ik vind dave grohl maar een vadsig ventjequote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:43 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
heb je vannacht weer stiekem naar me staan kijken toen ik sliep?
haha neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weet ik niet. Dat roept hij bij mij opquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:45 schreef zeer het volgende:
[..]
[..]
bel Tim van BNN voor een aflevering van Boos
nee, bel Michaelle Kox, de rijdende vechterquote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:45 schreef zeer het volgende:
[..]
[..]
bel Tim van BNN voor een aflevering van Boos
Hahahaquote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, bel Michaelle Kox, de rijdende vechter
Lees mijn notes ook even als het gefixt is, wil je.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:45 schreef Amarantha het volgende:
En had in de mail gevraagd om een week extra omdat ik bepaalde functies nu niet heb maar hij mag er inmiddels wel 2 weken van maken.
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:47 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Lees mijn notes ook even als het gefixt is, wil je.
Ligt dat aan jou of aan anderen?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:48 schreef Kurovski het volgende:
Ik krijg er elke week eentje bij de laatste tijd.
"Het kunnen ook positieve notes zijn"quote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:48 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ligt dat aan jou of aan anderen?
sowieso aan cripquote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:48 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ik heb een positeve notequote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
"Het kunnen ook positieve notes zijn"
Natuurlijk ligt dat aan WCHquote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:48 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Moet je abonnement kopen, zie je waar je op moet letten.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:50 schreef Kurovski het volgende:
Ik weet niet wat er in staat, dus geen idee hč.
ja, dat welquote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ook, wel soort van om gevraagd volgens mij.
"Ik krijg nooit positieve notesquote:
quote:Een 7-jarig meisje in de Verenigde Staten vertelde tegen de chauffeur van de schoolbus dat ze haar ouders niet wakker kon krijgen. Even later bleek waarom: haar ouders waren al meer dan een dag dood.
Spreekt men me maar gewoon op aan.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet je abonnement kopen, zie je waar je op moet letten.
sucks to be youquote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:55 schreef Amarantha het volgende:
Zo naar een re-integratie markt van UWV.
wrmquote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:55 schreef Amarantha het volgende:
Zo naar een re-integratie markt van UWV.
hoezo den jij datquote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:43 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ik hoop eigenlijk dat jij een bivakmuts draagt. scheelt een hoop oogaids
Oh jezus hij heeft KLB diarree zie ik.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:57 schreef defokkingfoker het volgende:
Soowww mijn reacties in iwanus zijn topics zijn niet verwijderd/gewijzigd
nee, echt, ik ben 1 keer naar zo'n jobmarkt van het uwv moeten gaan. wat een bak ellendequote:
yep gister nacht stonden die pics er nog fucking zielig die gastquote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:58 schreef Amarantha het volgende:
Heeft die weer foto's gemaakt van andere mensen?
Hij leert er nooit van he. Laatst was hij al op FOK!vakantie.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:58 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
yep gister nacht stonden die pics er nog fucking zielig die gast
frank ahd ze weggehaald, daardoor miste ik toch wel iets in zn topic..quote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:58 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
yep gister nacht stonden die pics er nog fucking zielig die gast
nou, kan die mooi acclimatiserenquote:
Wat voor blik?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat soort figuren zijn mijn blik niet waardig.
Wowquote:
Ik denk dat hij zijn vorige ban (deels) aan mij te danken heeft.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:00 schreef zeer het volgende:
ik had Iwanus gesnitched by Frank![]()
teken van goede wil, voor de volgende mod verkiezingen enzo
En foto's maken.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, kan die mooi acclimatiseren
wat heeft hij gedaan danquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:00 schreef zeer het volgende:
ik had Iwanus gesnitched by Frank![]()
teken van goede wil, voor de volgende mod verkiezingen enzo
Hij maakt constant foto's in het openbaar van mensen die hem irriteren om ze hier op FOK! belachelijk te maken.quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij maakt constant foto's in het openbaar van mensen die hem irriteren om ze hier op FOK! belachelijk te maken.
Foto's gepost van openbare plaatsen met willekeurige mensen dacht ik.quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:03 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
stop je vinger in zijn kontgat
Heerlijk acclimatiserenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:02 schreef Kurovski het volgende:
Stokbrood toast met kaas. en voor sraks heb ik nog goulash van gisteren.
Jep. En als hij geen foto's maakt van andere mensen (of zijn eten) dan maakt hij graag foto's van zijn televisiescherm.quote:
nop is niet het zelfde schatquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:04 schreef -supergirl- het volgende:
Wrm mag dat niet? Is toch zelfde als foto van google halen
Omdat die mensen gewoon in een kroeg zitten, er een man langs komt die stiekem foto's maakt en ze vervolgens zwart maakt op FOK! met foto's erbij. Klinkt best logisch dat dit niet mag.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:04 schreef -supergirl- het volgende:
Wrm mag dat niet? Is toch zelfde als foto van google halen
Gewoon een hoer.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
Wat vinden jullie van dat dat tindermeisje op twitter haar date heeft afgesnauwd omdat die graag rekening van de 1e date wou splitten?
Tindermeisje zet pauperdate voor lul
Voor die 28 eu zou het mij niet boeien maar dat er maar van uitgaan dat de man altijd maar moet betalen vind ik wel treurighij vraagt het ook gewoon netjes.
het gaat er om dat 'ie wel alles had willen betalen als 'ie in d'r broekje had gemogenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
Wat vinden jullie van dat dat tindermeisje op twitter haar date heeft afgesnauwd omdat die graag rekening van de 1e date wou splitten?
Voor die 28 eu zou het mij niet boeien maar dat er maar van uitgaan dat de man altijd maar moet betalen vind ik wel treurighij vraagt het ook gewoon netjes.
niks mis met de rekening splitten, maar achteraf om geld vragen is wel een beetje triest.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
quote:
Dat is wat zij er van maakt toch? ik lees dat nergens. Zij wou geen 2e date. Heeft nog niets met in het broekje komen te makenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:09 schreef zeer het volgende:
[..]
het gaat er om dat 'ie wel alles had willen betalen als 'ie in d'r broekje had gemogen
een onredelijke, en blijkbaar lelijke, hoerquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
Het is wat raar misschien maar goed, als die vent nou elke keer alleen een 1e date heeft dan gaat ie snel naar bankroet denk ik. Vind het best een redelijke vraag. Ze willen allebei daten...quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks mis met de rekening splitten, maar achteraf om geld vragen is wel een beetje triest.
zeker voor die paar euro.
verder van haar gewoon netjes, zonder naam oid op twitter gegooid.
Ja, dat terzijde ;Pquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
een onredelijke, en blijkbaar lelijke, hoer
Seksistisch gelul ja.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
Ja. Wou het net zeggen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
voor hem is dat toch ook vaak zo?
ik vind het helemaal geen redelijke vraag.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is wat raar misschien maar goed, als die vent nou elke keer alleen een 1e date heeft dan gaat ie snel naar bankroet denk ik. Vind het best een redelijke vraag. Ze willen allebei daten...
'in dat geval....'quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:09 schreef 2NutZ het volgende:
Dat is wat zij er van maakt toch? ik lees dat nergens. Zij wou geen 2e date. Heeft nog niets met in het broekje komen te maken
Achja hij kan het proberen, nee heeft ie ja kan die krijgen. En ze zien elkaar daarna toch nooit weer dus... ms is 14eu voor hem wel veel geld.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind het helemaal geen redelijke vraag.
tijdens de date splitten prima, maar niet mauwen achteraf omdat ze niet verder wil.
voor een paar drankjes en een kaaskroket
Vond ik ook wel, en dat in deze tijdquote:
kan je niet gewoon voor schoonmaakster solliciteren ofzoquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:14 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb echt geen zin lol, maar goed zo toch maar eens gaan.
Ik ben sowieso verplicht om heen te gaan.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kan je niet gewoon voor schoonmaakster solliciteren ofzo
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben sowieso verplicht om heen te gaan.
geen zin in wat?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:14 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb echt geen zin lol, maar goed zo toch maar eens gaan.
Klopt, amaranta & Amarantha.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:17 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
geen zin in wat?
ik heb trouwens een amaranta zien posten op fok
voor wat voor werk kom je in aanmerking?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben sowieso verplicht om heen te gaan.
Geen idee.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:17 schreef zeer het volgende:
[..]
voor wat voor werk kom je in aanmerking?
Daarom ben ik voor gelijkheid.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vond ik ook wel, en dat in deze tijd
Die zag ik ook jaquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:17 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
geen zin in wat?
ik heb trouwens een amaranta zien posten op fok
De vrouwen ook, al tientallen jaren maar die krijgen steeds meer en wij als blanke doorsnee man steeds minderquote:
ja r&p en oud en zo voornamelijkquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die zag ik ook jazag er uit als een single mama qua post gedrag
En dan klagen als ze zoiets als een rekening krijgen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De vrouwen ook, al tientallen jaren maar die krijgen steeds meer en wij als blanke doorsnee man steeds minder
Oh, zo één.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die zag ik ook jazag er uit als een single mama qua post gedrag
Van 28 eu waarvan ze 14 eu moeten betalenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En dan klagen als ze zoiets als een rekening krijgen.
Iddquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:20 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
ja r&p en oud en zo voornamelijk
En ook echt boos he.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van 28 eu waarvan ze 14 eu moeten betalen![]()
Ik heb nog niet m'n andere dekbed gepakt, maar sinds vannacht wel een sprei als extra.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:21 schreef Amarantha het volgende:
Maandag 2 graden 's nachts. Fuck my life.
ja en dan al die homo's hier die uitkijken naar de winterquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:21 schreef Amarantha het volgende:
vannacht heeft het al gevroren hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:21 schreef Amarantha het volgende:
Sporen niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja en dan al die homo's hier die uitkijken naar de winter
Ik kan nu al niet meer wachten tot het weer april is.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je hoort niet onder een sprei te liggen, nielsquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:22 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb nog niet m'n andere dekbed gepakt, maar sinds vannacht wel een sprei als extra.
Ja oprecht, anders zetten ze het niet op social mediaquote:
winterquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Stil.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vannacht heeft het al gevroren hoor
Het heeft wel wat idd, maar doe mij maar zomer!!quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom doe je eigenlijk ineens weer aardig tegen me?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:22 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb nog niet m'n andere dekbed gepakt, maar sinds vannacht wel een sprei als extra.
Nou ja, ze laat zich wel kennen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja oprecht, anders zetten ze het niet op social media
Hij is nu denk ik nuchter.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom doe je eigenlijk ineens weer aardig tegen me?
Ja, daarom had ik ook gehoopt dat ze zelf ook beetje afgemaakt werd maar helaas, te veel policor en social media junkiemeidjes aanwezig.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja, ze laat zich wel kennen.
Waar heb je het over? Mag ik nooit chjagerijnig zijn of zo?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom doe je eigenlijk ineens weer aardig tegen me?
Zul je altijd zien.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, daarom had ik ook gehoopt dat ze zelf ook beetje afgemaakt werd maar helaas, te veel policor en social media junkiemeidjes aanwezig.
een sluit het ander niet uit hehquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:24 schreef Amarantha het volgende:
Dacht dat ik de gene was die niet helemaal lekker is in haar hoofd maar jij veranderd wel erg snel van emoties/gedachtes.
je hoeft niet te huilen, ik heb voorruitverwarmingquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:26 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Mag ik nooit chjagerijnig zijn of zo?
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat heb ik nou verkeerd gedaan dan.
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 01:00 schreef Kurovski het volgende:
[..]
ja die zitten daar massaal op, hebben daar ook tijd en energie voor.quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nou nou, wat een nare sneren
Hier zie je dat ook, dat iemand vooral op zoek is naar bijval en wij het er allemaal heel erg eens mee moeten zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja die zitten daar massaal op, hebben daar ook tijd en energie voor.
Rechtser georiėnteerde mensen werken vooral.
Ja, doe ik nu ook maar alleen jij gaat mee.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hier zie je dat ook, dat iemand vooral op zoek is naar bijval en wij het er allemaal heel erg eens mee moeten zijn.
Op avontuur met bejaardenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:10 schreef zeer het volgende:
'Vorig jaar werd ik via een dating site uitgenodigd door een bejaarde man . Omdat ik avontuurlijk ben ingesteld stemde ik direct toe en heb enige dagen bij de man gelogeerd.'![]()
Uiteraard.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, doe ik nu ook maar alleen jij gaat mee.
goh, verder is nelis nooit vreemd..quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:29 schreef Amarantha het volgende:
Nee valt wel mee maar mij vannacht een ban toewensen en vervolgens aardig doen tegen mij vind ik vreemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |