Waar heb je het over? Mag ik nooit chjagerijnig zijn of zo?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom doe je eigenlijk ineens weer aardig tegen me?
Zul je altijd zien.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, daarom had ik ook gehoopt dat ze zelf ook beetje afgemaakt werd maar helaas, te veel policor en social media junkiemeidjes aanwezig.
een sluit het ander niet uit hehquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:24 schreef Amarantha het volgende:
Dacht dat ik de gene was die niet helemaal lekker is in haar hoofd maar jij veranderd wel erg snel van emoties/gedachtes.
je hoeft niet te huilen, ik heb voorruitverwarmingquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:26 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Mag ik nooit chjagerijnig zijn of zo?
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mag niet dan krijg ik ban van 24 uur
quote:
quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat heb ik nou verkeerd gedaan dan.
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 01:00 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Op het verkeerde moment met dingen komen. Rings a bell?
ja die zitten daar massaal op, hebben daar ook tijd en energie voor.quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nou nou, wat een nare sneren
Hier zie je dat ook, dat iemand vooral op zoek is naar bijval en wij het er allemaal heel erg eens mee moeten zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja die zitten daar massaal op, hebben daar ook tijd en energie voor.
Rechtser georiënteerde mensen werken vooral.
Ja, doe ik nu ook maar alleen jij gaat mee.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hier zie je dat ook, dat iemand vooral op zoek is naar bijval en wij het er allemaal heel erg eens mee moeten zijn.
Op avontuur met bejaardenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:10 schreef zeer het volgende:
'Vorig jaar werd ik via een dating site uitgenodigd door een bejaarde man . Omdat ik avontuurlijk ben ingesteld stemde ik direct toe en heb enige dagen bij de man gelogeerd.'![]()
Uiteraard.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, doe ik nu ook maar alleen jij gaat mee.
goh, verder is nelis nooit vreemd..quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:29 schreef Amarantha het volgende:
Nee valt wel mee maar mij vannacht een ban toewensen en vervolgens aardig doen tegen mij vind ik vreemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |