En foto's maken.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, kan die mooi acclimatiseren
wat heeft hij gedaan danquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:00 schreef zeer het volgende:
ik had Iwanus gesnitched by Frank![]()
teken van goede wil, voor de volgende mod verkiezingen enzo
Hij maakt constant foto's in het openbaar van mensen die hem irriteren om ze hier op FOK! belachelijk te maken.quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij maakt constant foto's in het openbaar van mensen die hem irriteren om ze hier op FOK! belachelijk te maken.
Foto's gepost van openbare plaatsen met willekeurige mensen dacht ik.quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:03 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
stop je vinger in zijn kontgat
Heerlijk acclimatiserenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:02 schreef Kurovski het volgende:
Stokbrood toast met kaas. en voor sraks heb ik nog goulash van gisteren.
Jep. En als hij geen foto's maakt van andere mensen (of zijn eten) dan maakt hij graag foto's van zijn televisiescherm.quote:
nop is niet het zelfde schatquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:04 schreef -supergirl- het volgende:
Wrm mag dat niet? Is toch zelfde als foto van google halen
Omdat die mensen gewoon in een kroeg zitten, er een man langs komt die stiekem foto's maakt en ze vervolgens zwart maakt op FOK! met foto's erbij. Klinkt best logisch dat dit niet mag.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:04 schreef -supergirl- het volgende:
Wrm mag dat niet? Is toch zelfde als foto van google halen
Gewoon een hoer.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
Wat vinden jullie van dat dat tindermeisje op twitter haar date heeft afgesnauwd omdat die graag rekening van de 1e date wou splitten?
Tindermeisje zet pauperdate voor lul
Voor die 28 eu zou het mij niet boeien maar dat er maar van uitgaan dat de man altijd maar moet betalen vind ik wel treurighij vraagt het ook gewoon netjes.
het gaat er om dat 'ie wel alles had willen betalen als 'ie in d'r broekje had gemogenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
Wat vinden jullie van dat dat tindermeisje op twitter haar date heeft afgesnauwd omdat die graag rekening van de 1e date wou splitten?
Voor die 28 eu zou het mij niet boeien maar dat er maar van uitgaan dat de man altijd maar moet betalen vind ik wel treurighij vraagt het ook gewoon netjes.
niks mis met de rekening splitten, maar achteraf om geld vragen is wel een beetje triest.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
quote:
Dat is wat zij er van maakt toch? ik lees dat nergens. Zij wou geen 2e date. Heeft nog niets met in het broekje komen te makenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:09 schreef zeer het volgende:
[..]
het gaat er om dat 'ie wel alles had willen betalen als 'ie in d'r broekje had gemogen
een onredelijke, en blijkbaar lelijke, hoerquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
Het is wat raar misschien maar goed, als die vent nou elke keer alleen een 1e date heeft dan gaat ie snel naar bankroet denk ik. Vind het best een redelijke vraag. Ze willen allebei daten...quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks mis met de rekening splitten, maar achteraf om geld vragen is wel een beetje triest.
zeker voor die paar euro.
verder van haar gewoon netjes, zonder naam oid op twitter gegooid.
Ja, dat terzijde ;Pquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
een onredelijke, en blijkbaar lelijke, hoer
Seksistisch gelul ja.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
Ja. Wou het net zeggen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
voor hem is dat toch ook vaak zo?
ik vind het helemaal geen redelijke vraag.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is wat raar misschien maar goed, als die vent nou elke keer alleen een 1e date heeft dan gaat ie snel naar bankroet denk ik. Vind het best een redelijke vraag. Ze willen allebei daten...
'in dat geval....'quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:09 schreef 2NutZ het volgende:
Dat is wat zij er van maakt toch? ik lees dat nergens. Zij wou geen 2e date. Heeft nog niets met in het broekje komen te maken
Achja hij kan het proberen, nee heeft ie ja kan die krijgen. En ze zien elkaar daarna toch nooit weer dus... ms is 14eu voor hem wel veel geld.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind het helemaal geen redelijke vraag.
tijdens de date splitten prima, maar niet mauwen achteraf omdat ze niet verder wil.
voor een paar drankjes en een kaaskroket
Vond ik ook wel, en dat in deze tijdquote:
kan je niet gewoon voor schoonmaakster solliciteren ofzoquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:14 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb echt geen zin lol, maar goed zo toch maar eens gaan.
Ik ben sowieso verplicht om heen te gaan.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kan je niet gewoon voor schoonmaakster solliciteren ofzo
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben sowieso verplicht om heen te gaan.
geen zin in wat?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:14 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb echt geen zin lol, maar goed zo toch maar eens gaan.
Klopt, amaranta & Amarantha.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:17 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
geen zin in wat?
ik heb trouwens een amaranta zien posten op fok
voor wat voor werk kom je in aanmerking?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben sowieso verplicht om heen te gaan.
Geen idee.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:17 schreef zeer het volgende:
[..]
voor wat voor werk kom je in aanmerking?
Daarom ben ik voor gelijkheid.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vond ik ook wel, en dat in deze tijd
Die zag ik ook jaquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:17 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
geen zin in wat?
ik heb trouwens een amaranta zien posten op fok
De vrouwen ook, al tientallen jaren maar die krijgen steeds meer en wij als blanke doorsnee man steeds minderquote:
ja r&p en oud en zo voornamelijkquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die zag ik ook jazag er uit als een single mama qua post gedrag
En dan klagen als ze zoiets als een rekening krijgen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De vrouwen ook, al tientallen jaren maar die krijgen steeds meer en wij als blanke doorsnee man steeds minder
Oh, zo één.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die zag ik ook jazag er uit als een single mama qua post gedrag
Van 28 eu waarvan ze 14 eu moeten betalenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En dan klagen als ze zoiets als een rekening krijgen.
Iddquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:20 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
ja r&p en oud en zo voornamelijk
En ook echt boos he.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van 28 eu waarvan ze 14 eu moeten betalen![]()
Ik heb nog niet m'n andere dekbed gepakt, maar sinds vannacht wel een sprei als extra.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:21 schreef Amarantha het volgende:
Maandag 2 graden 's nachts. Fuck my life.
ja en dan al die homo's hier die uitkijken naar de winterquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:21 schreef Amarantha het volgende:
vannacht heeft het al gevroren hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:21 schreef Amarantha het volgende:
Sporen niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja en dan al die homo's hier die uitkijken naar de winter
Ik kan nu al niet meer wachten tot het weer april is.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je hoort niet onder een sprei te liggen, nielsquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:22 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb nog niet m'n andere dekbed gepakt, maar sinds vannacht wel een sprei als extra.
Ja oprecht, anders zetten ze het niet op social mediaquote:
winterquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Stil.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vannacht heeft het al gevroren hoor
Het heeft wel wat idd, maar doe mij maar zomer!!quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom doe je eigenlijk ineens weer aardig tegen me?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:22 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb nog niet m'n andere dekbed gepakt, maar sinds vannacht wel een sprei als extra.
Nou ja, ze laat zich wel kennen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja oprecht, anders zetten ze het niet op social media
Hij is nu denk ik nuchter.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom doe je eigenlijk ineens weer aardig tegen me?
Ja, daarom had ik ook gehoopt dat ze zelf ook beetje afgemaakt werd maar helaas, te veel policor en social media junkiemeidjes aanwezig.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja, ze laat zich wel kennen.
Waar heb je het over? Mag ik nooit chjagerijnig zijn of zo?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom doe je eigenlijk ineens weer aardig tegen me?
Zul je altijd zien.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, daarom had ik ook gehoopt dat ze zelf ook beetje afgemaakt werd maar helaas, te veel policor en social media junkiemeidjes aanwezig.
een sluit het ander niet uit hehquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:24 schreef Amarantha het volgende:
Dacht dat ik de gene was die niet helemaal lekker is in haar hoofd maar jij veranderd wel erg snel van emoties/gedachtes.
je hoeft niet te huilen, ik heb voorruitverwarmingquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:26 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Mag ik nooit chjagerijnig zijn of zo?
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mag niet dan krijg ik ban van 24 uur
quote:
quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat heb ik nou verkeerd gedaan dan.
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 01:00 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Op het verkeerde moment met dingen komen. Rings a bell?
ja die zitten daar massaal op, hebben daar ook tijd en energie voor.quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nou nou, wat een nare sneren
Hier zie je dat ook, dat iemand vooral op zoek is naar bijval en wij het er allemaal heel erg eens mee moeten zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja die zitten daar massaal op, hebben daar ook tijd en energie voor.
Rechtser georiënteerde mensen werken vooral.
Ja, doe ik nu ook maar alleen jij gaat mee.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hier zie je dat ook, dat iemand vooral op zoek is naar bijval en wij het er allemaal heel erg eens mee moeten zijn.
Op avontuur met bejaardenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:10 schreef zeer het volgende:
'Vorig jaar werd ik via een dating site uitgenodigd door een bejaarde man . Omdat ik avontuurlijk ben ingesteld stemde ik direct toe en heb enige dagen bij de man gelogeerd.'![]()
Uiteraard.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, doe ik nu ook maar alleen jij gaat mee.
goh, verder is nelis nooit vreemd..quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:29 schreef Amarantha het volgende:
Nee valt wel mee maar mij vannacht een ban toewensen en vervolgens aardig doen tegen mij vind ik vreemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |