Hij gunde HRC ook wat, en dus liet hij zich maar even pakken? Kom op....Verzin wat beters.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:43 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Vorige keer debatteerde hij met de rem erop. Hij ziet wel in dat dat niet werkt. Ik verwacht maandag meer vuurwerk.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:27 schreef Re het volgende:
[..]
ik heb Hillary nog niet horen zeggen hoe lekker het is om ongevraagd kutjes te grijpen
Wat nou weer?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:50 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Ze had de grootste lol dat ze een pedofiel vrij had gekregen die ongevraagd een 12-jarig kutje binnen was gedrongen.
Maar onze 4D Chess striptekenaar heeft ook een goed punttwitter:Mediaite twitterde op vrijdag 07-10-2016 om 23:51:31CNN White House Correspondent Jim Acosta Says Leaked Trump Video May Spell End of Campaign: 'This Could Be It'… https://t.co/m1caD6JIJD reageer retweet
Pence is weer terechttwitter:ScottAdamsSays twitterde op vrijdag 07-10-2016 om 23:51:58Trump's bid for Sainthood officially ended today. I think he's still available for Kennedy-type jobs. #Trump reageer retweet
twitter:ABCPolitics twitterde op vrijdag 07-10-2016 om 23:52:54.@mike_pence praises Donald Trump: "He tells it like it is and the American people hear him loud and clear." https://t.co/SEUkJ37EuE reageer retweet
Hij gunde haar niks maar hij dacht dat het verstandiger was om presidentieel over te komen. Probleem is dan dat zijn sterkste wapen daar onder lijdt: totale oorlog. Ik denk dat hij dat nu wel inziet en bij het volgende debat een stuk feller is.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:45 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hij gunde HRC ook wat, en dus liet hij zich maar even pakken? Kom op....Verzin wat beters.
twitter:JenniferJJacobs twitterde op vrijdag 07-10-2016 om 23:54:27"It's over. He should resign. Allow Pence to move forward," a GOP strategist who has been supportive of Trump tells me and @kevcirilli. reageer retweet
k lees toch wat anders....quote:
Tis toch zijn eigen schuld... Als hij nou niet als een domme baviaan gedraagt had hij wel een grote kans om te winnen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:00 schreef Nintex het volgende:
twitter:JenniferJJacobs twitterde op vrijdag 07-10-2016 om 23:54:27"It's over. He should resign. Allow Pence to move forward," a GOP strategist who has been supportive of Trump tells me and @kevcirilli. reageer retweet
Nou nee, want dan had je net zo goed op een beroepspoliticus kunnen stemmen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:03 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Tis toch zijn eigen schuld... Als hij nou niet als een domme baviaan gedraagt had hij wel een grote kans om te winnen.
nou nou, gelukkig is dit net iets echter en heeft iets meer impact. Game overquote:
twitter:byHeatherLong twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 00:05:56Senator Kelly Ayotte once called Trump a "role model" for kids. Tonight she says "His comments are totally inappropriate and offensive." reageer retweet
Die staat hem nu thuis op te wachten met een deegroller in haar hand denk ik. .quote:During the lewd conversation captured by a microphone Trump was wearing on his lapel, Trump recounts how he tried to "fuck" an unidentified married woman before bragging that he is "automatically attracted to beautiful (women)" and just starts "kissing them." The conversation came just months after Trump married his third and current wife, Melania.
Wat gaat er nu denk je gebeuren?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:09 schreef Nintex het volgende:
twitter:byHeatherLong twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 00:05:56Senator Kelly Ayotte once called Trump a "role model" for kids. Tonight she says "His comments are totally inappropriate and offensive." reageer retweet
Als hij gewoon had toegegeven dat hij domme opmerkingen maakt in plaats van het als een prestatie te zien was het waarschijnlijk met een sisser afgelopen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:14 schreef skysherrif het volgende:
Tuurlijk is dit slecht voor je campaign.
Maar echt elke man die hier de moraalridder loopt uit te hangen, flikker op.
Zag alleen langskomen dat het locker room banter was, iets waar we allemaal wel bekend mee zijn. Heeft ie gezegd dat het een prestatie was dan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:16 schreef Ulx het volgende:
[..]
Als hij gewoon had toegegeven dat hij domme opmerkingen maakt in plaats van het als een prestatie te zien was het waarschijnlijk met een sisser afgelopen.
Hij riep iets over dat Bill Clinton veel ergere dingen roept op de golfbaan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zag alleen langskomen dat het locker room banter was, iets waar we allemaal wel bekend mee zijn. Heeft ie gezegd dat het een prestatie was dan?
Net weer een mooie polltwitter:PpollingNumbers twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 00:13:33A point shift toward Trump in a week https://t.co/DD6fjhruhR reageer retweet
Hij ging ermee door. Dat moet je niet doen als je naar het Witte Huis wil.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zag alleen langskomen dat het locker room banter was, iets waar we allemaal wel bekend mee zijn. Heeft ie gezegd dat het een prestatie was dan?
twitter:PpollingNumbers twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 00:19:34Enthusiasm: 'Strongly' support their candidate:Trump 70Clinton 57https://t.co/UcG75mqEbN reageer retweet
Mwoah, de vraag is of het had geholpen. De Republikeinse primaries zijn natuurlijk Trump terrein bij uitstek.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:21 schreef L3gend het volgende:
Dit toont wel aardig hoe incapabel de campagnes van andere republikeinen waren dat ze niets hebben kunnen vinden over Trump als alle shit nu buiten komt
Meh, dit was ook daar exit geweest hoor.... het zijn toch wel erg beschamende uitsprakenquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mwoah, de vraag is of het had geholpen. De Republikeinse primaries zijn natuurlijk Trump terrein bij uitstek.
Kwestie van 'pot -> ketel'. Over Cruz gingen ook 'interessante verhalen'. Met name toen een Fox News reporter plots zijn jasje aan had na een gezellige avond...quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:21 schreef L3gend het volgende:
Dit toont wel aardig hoe incapabel de campagnes van andere republikeinen waren dat ze niets hebben kunnen vinden over Trump als alle shit nu buiten komt
Iemand heeft zich waarschijnlijk maandenlang aan zijn geblaat zitten ergeren en ineens dacht hij/zij:"O ja, ik heb je ooit horen zeggen....."quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:21 schreef L3gend het volgende:
Dat hadden ze wel, check de laatste twee debatten. Maar nobody cared.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:21 schreef L3gend het volgende:
Ik denk ook niet dat dit hem veel pijn had gedaan in de primaries, hooguit aan het begin. General electorate is toch een heel ander verhaal.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mwoah, de vraag is of het had geholpen. De Republikeinse primaries zijn natuurlijk Trump terrein bij uitstek.
De kans is groot. Want wat nu?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:22 schreef vigen98 het volgende:
Trump heeft de republikeinen verdoemd...
Ik vraag het me af. In hoeverre dit soort uitspraken hem daadwerkelijk beschadigen moet überhaupt nog blijken uit de peilingen de komende week, al komt er ook nog weer een debat bij als verstorende factor.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Meh, dit was ook daar exit geweest hoor.... het zijn toch wel erg beschamende uitspraken
Ja, maar reken maar dat Clinton en de moderater dit naar voren gaan brengen... heeft 2 dagen om daar een heel goed verhaal te vertellen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vraag het me af. In hoeverre dit soort uitspraken hem daadwerkelijk beschadigen moet überhaupt nog blijken uit de peilingen de komende week, al komt er ook nog weer een debat bij als verstorende factor.
twitter:BuzzFeedBen twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 00:24:36Ben Carson Spokesman On Trump Video: “Hey, The Flesh Can Be Weak, My Man” https://t.co/ZcgUZ3PtsY reageer retweet
Tjatwitter:CNNSitRoom twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 00:31:26Corey Lewandowski on Trump remarks: "We're not choosing a Sunday school teacher here" https://t.co/BFqWUrEKDw https://t.co/R3rlaQykK3 reageer retweet
En de dieren he. Je vergeet dat verhaal over de ezel en het kamermeisje toen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:29 schreef JimmyDean het volgende:
Dit verhaal gaat geen enkele invloed uitoefenen. Clinton had diverse affaires (en is een rapist en pedofiel), maar is alsnog populair.
twitter:jbendery twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 00:26:53OMG. Tomorrow's New York Daily News front page...! https://t.co/mGNQHvmp7t reageer retweet
achja van NY moest ie het toch niet hebbenquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:44 schreef L3gend het volgende:
[ afbeelding ]twitter:jbendery twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 00:26:53OMG. Tomorrow's New York Daily News front page...! https://t.co/mGNQHvmp7t reageer retweet
twitter:kasie twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 00:29:30Lewandowski: "He speaks from he heart...he speaks the way many people speak around the dining room table." reageer retweet
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:51 schreef Nintex het volgende:
Ik hoor het Manafort nog zeggen: "We're going to put up the best show"twitter:kasie twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 00:29:30Lewandowski: "He speaks from he heart...he speaks the way many people speak around the dining room table." reageer retweet
![]()
Nieuwe munitie voor clinton in dat debatquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:54 schreef Gambetta het volgende:
Toch betwijfel ik of het allemaal veel impact heeft. Trump ligt nu 5-6 punten achter en dit doet hem geen goed maar ik zie dat gat ook niet opeens groter worden. Ik denk dat het pas echt een kansloze missie wordt als hij ook het tweede debat teleurstelt.
Het hele probleem is dat alle grapjes, gewaagde opmerkingen en andere verhalen over zijn sexisme nu in een ander licht gezien worden. De howard stern interviews etc. . Confirmation bias, zoals met zijn racisme.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:54 schreef Gambetta het volgende:
Toch betwijfel ik of het allemaal veel impact heeft. Trump ligt nu 5-6 punten achter en dit doet hem geen goed maar ik zie dat gat ook niet opeens groter worden. Ik denk dat het pas echt een kansloze missie wordt als hij ook het tweede debat teleurstelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |