Ik heb Diablo 3 eventueel voor jequote:
Wil je ruilen?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 11:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb Diablo 3 eventueel voor je. Eentje teveel ingekocht
Helaas niets te ruil...quote:Op dinsdag 10 januari 2017 09:02 schreef Retarded het volgende:
[..]
Heb ik liggen. Heb je wat te ruil? Ik zoek Titanfall 2 of Overwatch
Ooh, dat zou kunnen. Dan graag The Elder Scrolls: Online.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wil je ruilen?
Heb zelf:
Assassins Creed Unity
NBA 2k14
Little Big Planet 3
Borderlands: The Handsome Collection
The Elder Scrolls: Online
Prima! Even verder via dm?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Ooh, dat zou kunnen. Dan graag The Elder Scrolls: Online.
Volgens mij is er een aanbieding van momenteel in de store? Januari deals?quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:58 schreef MrManiak het volgende:
Heeft iemand Rainbox Six: Siege voor een leuk prijsje liggen?
Helaas niet, heb er wel naar gekeken in zowel deel 1 als deel 2 van de salesquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Volgens mij is er een aanbieding van momenteel in de store? Januari deals?
Niet zeker maar toch de tip.
Heb m voor 24,- bij de mediamarkt vorige week gehaald of 2weken terugquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:28 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Helaas niet, heb er wel naar gekeken in zowel deel 1 als deel 2 van de sales
Die prijs is er nog steeds:quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:47 schreef HaagseSjonniee het volgende:
[..]
Heb m voor 24,- bij de mediamarkt vorige week gehaald of 2weken terug
Vandaag in goede orde ontvangen!quote:Op zondag 8 januari 2017 09:59 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Zou je even kunnen kijken naar je DM's.. heb nog steeds niets ontvangen helaas..
Doom van Orbeatle in goede orde ontvangen overigens
Awesome!quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:52 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Vandaag in goede orde ontvangen!
Je kan even hier kijken: V&A / [TK] Diverse PS4 games (GTA V, Fallout 4, Unity, Dying Light etc). Niet mijn post, maar vind het wel zo netjes om een medegamer op weg te helpenquote:
Bedanktquote:Op donderdag 19 januari 2017 11:35 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Je kan even hier kijken: V&A / [TK] Diverse PS4 games (GTA V, Fallout 4, Unity, Dying Light etc). Niet mijn post, maar vind het wel zo netjes om een medegamer op weg te helpen
Wat heb je er voor over?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 16:40 schreef Heeinz het volgende:
Iemand die toevallig GTA V in de verkoop heeft?
heb je iets te ruil?quote:Op maandag 23 januari 2017 12:13 schreef Pussywagon het volgende:
Ik ben op zoek naar Skyrim voor PS4
Ik heb XCOM2, Wolfenstein en Mighty #9 als ruilmateriaal.quote:
Niet echt overtuigd helaas.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 13:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik heb XCOM2, Wolfenstein en Mighty #9 als ruilmateriaal.
Hoeveel voor WD2?quote:Op donderdag 26 januari 2017 12:35 schreef duo-penotti het volgende:
Ik heb de volgende games te koop:
Yakuza 0
The Last Guardian
Watch Dogs 2 Gold Edition (nieuw in seal)
Geen interesse in een ruil. Doe ze juist weg omdat ik mijn backlog wil verkleinen.
¤40quote:
32,5quote:Op woensdag 25 januari 2017 15:37 schreef maxmit het volgende:
[..]
En wat wil je er voor hebben als koop i.p.v. ruil?
Aantrekkelijk, maar ik ga er nog even over denken.quote:Op donderdag 26 januari 2017 13:41 schreef duo-penotti het volgende:
[..]
¤40
Dit is de versie met season pass. De season pass kost los ¤40 in de PS Store. Mocht je geen interesse hebben in de season pass. Dan kun je beter voor de normale versie gaan. Die kan je voor ¤20-¤30 op marktplaats vinden.
Wat wil je voor yakuza?quote:Op donderdag 26 januari 2017 12:35 schreef duo-penotti het volgende:
Ik heb de volgende games te koop:
Yakuza 0
The Last Guardian
Watch Dogs 2 Gold Edition (nieuw in seal)
Geen interesse in een ruil. Doe ze juist weg omdat ik mijn backlog wil verkleinen.
M'n WD2 is ook te koop voor 25 euro incl.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 09:41 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
Ik heb Watch Dogs 2 te ruil
Ik zoek Battlefield 1, Hitman of Titanfall 2
ligt eraan of je écht iets tofs te ruil heb, maar volgens mij heb ik alle toffe / recente games welquote:
Uncharted 4quote:Op dinsdag 7 februari 2017 22:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ligt eraan of je écht iets tofs te ruil heb, maar volgens mij heb ik alle toffe / recente games wel
Ben bang dat ik die allemaal al hebquote:Op woensdag 8 februari 2017 08:14 schreef ArieVederci het volgende:
[..]
Uncharted 4
F1 2016
Wolfenstein
Deze kan ik me zo bedenken. Als dit niks is, 35 incl?
Zie PMquote:Op donderdag 9 februari 2017 00:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ben bang dat ik die allemaal al heb
Doe je het ook voor 35 ex? dan stuur ik 'm morgen gelijk met T&T naar je toe, dan is ie dr vrijdag als t goed is.
pm terugquote:
eindelijk iemandquote:Op dinsdag 14 februari 2017 17:00 schreef Tuckgamer het volgende:
[..]
Als je hem nog in de aanbieding hebt wil ik hem graag van je overnemen
PM terugquote:Op dinsdag 14 februari 2017 17:01 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
eindelijk iemandik stuur je een pm
The Witcher 3 en Battlefield 1 heb ik ook in de aanbieding op het moment.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 14:44 schreef Typisch het volgende:
Iemand die Rainbow Six Siege heeft liggen?
Heb momenteel:
Assassins Creed Unity
NBA 2k14
Little Big Planet 3
Borderlands: The Handsome Collection
Elder Scrolls Online.
Te ruil.
25 inc voor BF1?quote:Op zaterdag 18 februari 2017 13:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
The Witcher 3 en Battlefield 1 heb ik ook in de aanbieding op het moment.
20 inc?quote:Op maandag 13 februari 2017 21:45 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
te koop
The Last Guardian steel book
30 euro incl.
Nee sorry, lager dan 25 incl. ga ik nietquote:
Verkoop je BF ook? Zo ja, 25 inc geboden!quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:08 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
[..]
Nee sorry, lager dan 25 incl. ga ik niet
Hij is ook te ruil voor Battlefield 1, Titanfall 2 of Call of Duty: Infinite Warfare
Nee die zoek ik dus.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 08:05 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Verkoop je BF ook? Zo ja, 25 inc geboden!
Iemand?quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:07 schreef Beaudelaire het volgende:
Te ruil: Rise of the Tomb Raider - 20 Year Edition.
Iemand tegen GTA V?
15 euro voor LEGO?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:48 schreef Fylax het volgende:
Heb battlefield 1 en lego star wars the force Awakens te koop, roept u maar
Ik heb Assetto Corsa wel voor je, is wel een promo copy.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 12:18 schreef depsycholoog het volgende:
Heeft iemand assetto corsa of the last of us liggen?
wat betekent dat?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 13:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb Assetto Corsa wel voor je, is wel een promo copy.
dat ie m niet mag verkopenquote:
Ik heb via DM al laten weten dat ik liever een officieel hoesje wil!quote:Op woensdag 8 maart 2017 13:32 schreef duo-penotti het volgende:
Een promo copy is gewoon een volledig spel maar vaak zonder origineel hoesje
Zie foto hieronder
[ afbeelding ]
Promo copies worden door uitgevers verstuurd om recensies te schrijven.
Als de recensie geschreven is worden promo copies vaak weggeven dmv prijsvragen/giveaways. En zo komen consumenten aan promo copies.
Op een promo copy disc staat ook altijd "not for resale" daarom is het eigenlijk verboden om ze te verkopen.
Maar als je op marktplaats of ebay kijkt zie je dat ze gewoon worden verkocht. Op fok is het geloof ik wel verboden.
Ik kan hem hier op de hoek inruilen voor 22 euro. 30 euro inclusief?quote:Op vrijdag 10 maart 2017 13:30 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Ik kan hem nieuw kopen voor ¤40. Zullen we zeggen ¤20 inclusief verzenden?
Nee, meer is het me niet waard. Dan wacht ik liever op een sale in de PSN Store.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 13:32 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ik kan hem hier op de hoek inruilen voor 22 euro. 30 euro inclusief?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |