Ik heb Diablo 3 eventueel voor jequote:
Wil je ruilen?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 11:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb Diablo 3 eventueel voor je. Eentje teveel ingekocht
Helaas niets te ruil...quote:Op dinsdag 10 januari 2017 09:02 schreef Retarded het volgende:
[..]
Heb ik liggen. Heb je wat te ruil? Ik zoek Titanfall 2 of Overwatch
Ooh, dat zou kunnen. Dan graag The Elder Scrolls: Online.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wil je ruilen?
Heb zelf:
Assassins Creed Unity
NBA 2k14
Little Big Planet 3
Borderlands: The Handsome Collection
The Elder Scrolls: Online
Prima! Even verder via dm?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Ooh, dat zou kunnen. Dan graag The Elder Scrolls: Online.
Volgens mij is er een aanbieding van momenteel in de store? Januari deals?quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:58 schreef MrManiak het volgende:
Heeft iemand Rainbox Six: Siege voor een leuk prijsje liggen?
Helaas niet, heb er wel naar gekeken in zowel deel 1 als deel 2 van de salesquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Volgens mij is er een aanbieding van momenteel in de store? Januari deals?
Niet zeker maar toch de tip.
Heb m voor 24,- bij de mediamarkt vorige week gehaald of 2weken terugquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:28 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Helaas niet, heb er wel naar gekeken in zowel deel 1 als deel 2 van de sales
Die prijs is er nog steeds:quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:47 schreef HaagseSjonniee het volgende:
[..]
Heb m voor 24,- bij de mediamarkt vorige week gehaald of 2weken terug
Vandaag in goede orde ontvangen!quote:Op zondag 8 januari 2017 09:59 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Zou je even kunnen kijken naar je DM's.. heb nog steeds niets ontvangen helaas..
Doom van Orbeatle in goede orde ontvangen overigens
Awesome!quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:52 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Vandaag in goede orde ontvangen!
Je kan even hier kijken: V&A / [TK] Diverse PS4 games (GTA V, Fallout 4, Unity, Dying Light etc). Niet mijn post, maar vind het wel zo netjes om een medegamer op weg te helpenquote:
Bedanktquote:Op donderdag 19 januari 2017 11:35 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Je kan even hier kijken: V&A / [TK] Diverse PS4 games (GTA V, Fallout 4, Unity, Dying Light etc). Niet mijn post, maar vind het wel zo netjes om een medegamer op weg te helpen
Wat heb je er voor over?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 16:40 schreef Heeinz het volgende:
Iemand die toevallig GTA V in de verkoop heeft?
heb je iets te ruil?quote:Op maandag 23 januari 2017 12:13 schreef Pussywagon het volgende:
Ik ben op zoek naar Skyrim voor PS4
Ik heb XCOM2, Wolfenstein en Mighty #9 als ruilmateriaal.quote:
Niet echt overtuigd helaas.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 13:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik heb XCOM2, Wolfenstein en Mighty #9 als ruilmateriaal.
Hoeveel voor WD2?quote:Op donderdag 26 januari 2017 12:35 schreef duo-penotti het volgende:
Ik heb de volgende games te koop:
Yakuza 0
The Last Guardian
Watch Dogs 2 Gold Edition (nieuw in seal)
Geen interesse in een ruil. Doe ze juist weg omdat ik mijn backlog wil verkleinen.
¤40quote:
32,5quote:Op woensdag 25 januari 2017 15:37 schreef maxmit het volgende:
[..]
En wat wil je er voor hebben als koop i.p.v. ruil?
Aantrekkelijk, maar ik ga er nog even over denken.quote:Op donderdag 26 januari 2017 13:41 schreef duo-penotti het volgende:
[..]
¤40
Dit is de versie met season pass. De season pass kost los ¤40 in de PS Store. Mocht je geen interesse hebben in de season pass. Dan kun je beter voor de normale versie gaan. Die kan je voor ¤20-¤30 op marktplaats vinden.
Wat wil je voor yakuza?quote:Op donderdag 26 januari 2017 12:35 schreef duo-penotti het volgende:
Ik heb de volgende games te koop:
Yakuza 0
The Last Guardian
Watch Dogs 2 Gold Edition (nieuw in seal)
Geen interesse in een ruil. Doe ze juist weg omdat ik mijn backlog wil verkleinen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |