en toen ben je zelf gaan koken voor je moeder?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:30 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Is zo. En geen magnetronmaaltijd, maar gewoon lekker gekookt. Mijn moeder kreeg ook van die bezorgmaaltijden. Het was best smakelijk maar voedzaam, nee.
In het ziekenhuis krijg je ook van die doorgestoomde maaltijden waar geen vitamien meer in zit. Eerlijk, als ze daar gewoon de ramen twee keer per dag openzetten en een kokkin op elke etage laten koken, zijn alle patiënten drie keer zo snel beter.
Straks worden ze nog boos dat ze zelf het bakje moeten weggooien...quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:31 schreef frietenstamp het volgende:
Zaterdag chinees halen, zondag 5 minuten het restant opwarmen in de magnetron. Volgende week soep uit blik met brood en friet met frikandel speciaal en het weekend erna een pizza met alle toppings laten bezorgen.
Zo moeilijk is het niet om je eigen vreten te scoren in het weekend.
Oh wacht. Ze krijgen gewoon warm eten maar moeten het zelf even opwarmen.![]()
Jazeker, de maaltijden zijn ook niet echt duur maar je moet ze wel opwarmen.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:59 schreef Lavenderr het volgende:
Deze mensen betalen toch gewoon dus maaltijden elke dag zijn toch een vanzelfsprekendheid?
Deze mensen betalen zelf, neem ik aan. Weet niet wat het kost om in een zorgcentrum te wonen maar gratis is het niet. Neem aan voor 7 X24 uur per week.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:01 schreef JimmyDean het volgende:
Waarom moeten wij betalen voor het eten van anderen?
Beschaving en zo.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:01 schreef JimmyDean het volgende:
Je betaald ook voor het eten van de mensen in de gevangenisquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:01 schreef JimmyDean het volgende:
Zolang we in dit land nog 30.000 ongeboren kinderen kapotknippen en verbranden is die beschaving ver te zoeken.quote:
En hoe is dat een tegenargument?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:06 schreef Momo... het volgende:
[..]
Je betaald ook voor het eten van de mensen in de gevangenis
Huh?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zolang we in dit land nog 30.000 ongeboren kinderen kapotknippen en verbranden is die beschaving ver te zoeken.
Vind je? Volgens het zeer in zwang zijnde rendabiliteitsdenken scheelt dat juist een hoop geld, zuigelingen... zeker die van een ander.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zolang we in dit land nog 30.000 ongeboren kinderen kapotknippen en verbranden is die beschaving ver te zoeken.
Ja, wat redabiliteitsdenkers vinden kan me geen hol schelen.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vind je? Volgens het zeer in zwang zijnde rendabiliteitsdenken scheelt dat juist een hoop geld, zuigelingen... zeker die van een ander.
Oh dus vanuit die beleving van beschaving zou jij wel betalen voor al die kinderen die ongewenst zijn en gedumpt worden?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, wat redabiliteitsdenkers vinden kan me geen hol schelen.
Dat is niet nodig, want er zijn voldoende ouderparen die een kind willen adopteren.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh dus vanuit die beleving van beschaving zou jij wel betalen voor al die kinderen die ongewenst zijn en gedumpt worden?
Juist ja, anderen doen dat vast wel.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is niet nodig, want er zijn voldoende ouderparen die een kind willen adopteren.
Ja, en wanneer dat niet zo is wil ik daar best wat voor betalen. Maar ik heb geen zin om te betalen voor mensen die zelf geld en familie hebben.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Juist ja, anderen doen dat vast wel.
Dat is al anders dan vragen waarom je voedsel voor anderen zou moeten kopen.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, en wanneer dat niet zo is wil ik daar best wat voor betalen. Maar ik heb geen zin om te betalen voor mensen die zelf geld en familie hebben.
Volgens mij was dat het onderwerp?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is al anders dan vragen waarom je voedsel voor anderen zou moeten kopen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |