*gemisquote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:05 schreef Toto69 het volgende:
Poekie, Perenbek, gvd.
Nou nou wat een toevoeging,
alallalalalalalalalalalaquote:
denk gewoon retard eigenlijkquote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:07 schreef jamesdeen het volgende:
Kan niet qouten uit een gesloten topic, maar vnlanaf hier in feedback: NWS / [NWS FeedBack] sp3csp3cfeedbacksp3c
En gewoon heel nws staat vol met troltopics van die gast
Hey hunkulesquote:
hoe is de leef?quote:
Ik heb het idee dat hij hier vorig jaar vaker was, maar blijkbaar niet dusquote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Deadprez
Postaantallen per jaar en posities in jaarlijst voor deadprez
2013 20959 76
2014 60920 05
2015 50761 08
Wat een kut newbie
Over welke gast gaat dit? Dan weet ik waar ik selectief kan lezenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:07 schreef jamesdeen het volgende:
Kan niet qouten uit een gesloten topic, maar vnlanaf hier in feedback: NWS / [NWS FeedBack] sp3csp3cfeedbacksp3c
En gewoon heel nws staat vol met troltopics van die gast
Ben nu kaassouffle aan het eten dus all goodquote:
ovrsightquote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Over welke gast gaat dit? Dan weet ik waar ik selectief kan lezen
Oversightquote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Over welke gast gaat dit? Dan weet ik waar ik selectief kan lezen
ook lkker want ik weet nu precies waar ik mijn kaassouffle ga etenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben nu kaassouffle aan het eten dus all good
Bij jou dan, lekker knabbelbokje van me
als gewone retard gedraag je je consequent retarded dwnk ik, maar als troll ga je je steeds achterlijker gedragen om aandacht te vangenquote:
Is dat de nieuwe tongquote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:12 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Oversight
Wss kon je het al raden voordat ik de naam zei
ik denk wel srs dat iedereen die op deze manier aandacht vraagt minder bedeeld isquote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:13 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
als gewone retard gedraag je je consequent retarded dwnk ik, maar als troll ga je je steeds achterlijker gedragen om aandacht te vangen
hoe meer aandacht hij krijgt hoe meer topics hij opent en hoe achterlijker ze worden
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:13 schreef McNulty het volgende:
[..]
ook lkker want ik weet nu precies waar ik mijn kaassouffle ga eten
Nee ik ga nu pas lezen, thanksquote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:12 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Oversight
Wss kon je het al raden voordat ik de naam zei
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:27 schreef zeer het volgende:
ik zou liever iedere dag 10 topics van oversight lezen dan nog een zo'n achterlijke post van oberkullie
Hey goeiemorgenquote:
ik lees graag post van aberellaquote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:27 schreef zeer het volgende:
ik zou liever iedere dag 10 topics van oversight lezen dan nog een zo'n achterlijke post van oberkullie
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:27 schreef zeer het volgende:
Ik heb al weken niet gefietst volgens mijquote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Niet geskate, wel gefietst, 20km zoiets.
Rustig.quote:
Wat doe je hier danquote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Rustig.
Tot nu toe nog geen fuck gedaan .
Morgen ook nog niksen.
Dan vrijdag t/m zondag naar Groningen, naar Paxcon + Tagliano + Johannes_vermeer
En dan een hele week werken. En de week erna ook nog ma t/m woe werken en dan vrijdags naar Berlijn & Praag. Zo weer voorbij dus
Hier in NL?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat doe je hier danHetzelfde als in NI?
ah omdat je het had over werken volgende week en zo. Maar cool. En dat laatste zal inderdaad welquote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hier in NL?
Bij m'n ouders, vrienden opzoeken etc.
Ga met m'n pa mee naar de fabriek, beetje opruimwerk doen
Dus da's wel ander werk dan in NI en Tsjechië
Ja kloptquote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
ah omdat je het had over werken volgende week en zo. Maar cool. En dat laatste zal inderdaad wel
Thuisquote:
Hooooi.. Hoe gaat het?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja toch, heel park vol met die bomen. Heet het palmenpark
wow super creatief zijn ze daarquote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja toch, heel park vol met die bomen. Heet het palmenpark
Hmmquote:
quote:
lekker boeren uitknijpenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:07 schreef Kurovski het volgende:
Nieuwe oogst aardappelen (kruimig, klasse I, extra groot). 5kg voor EUR3 ipv EUR5 bij Jumbo. Ze zijn goed zo te voelen en te zien.Aanbieding geldt nog een week.
Word je nu ook al onze boodschappenman?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:07 schreef Kurovski het volgende:
Nieuwe oogst aardappelen (kruimig, klasse I, extra groot). 5kg voor EUR3 ipv EUR5 bij Jumbo. Ze zijn goed zo te voelen en te zien.Aanbieding geldt nog een week.
Ja dan zit ik om 08.00 uur in de autoquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Wordt de reistijd weer een stuk korter als je weer een auto hebt?
Hadden ze maar een vak moeten leren tochquote:
Ja het is niet alsof wel je antwoord gingen geven hoor.quote:
Wat eet je in Suriname naast gebakken reptielen?quote:
volgens mij eten ze rotiquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat eet je in Suriname naast gebakken reptielen?
Ik post wel vaker over dingen die in de aanbieding zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Word je nu ook al onze boodschappenman?
Bij AH een 10 kg zak voor 5 euro.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:07 schreef Kurovski het volgende:
Haal ik bij de boer en niet bij die zwarte piet verradersquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:07 schreef Kurovski het volgende:
ZWARTE PIET IS GEEN RACISME!quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Haal ik bij de boer en niet bij die zwarte piet verraders
gekke uiquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:15 schreef Oberkullie het volgende:
Is het ruimtestation vannacht te zien Niels?
Wie?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:26 schreef Oberkullie het volgende:
Zou mmmgntbymenan in de AH op Gelderlandplein werken?
Dat was mijn tt .quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ZWARTE PIET IS GEEN RACISME!
Prima toch? Ik vond het een goeie koop net.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Haal ik bij de boer en niet bij die zwarte piet verraders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |