*gemisquote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:05 schreef Toto69 het volgende:
Poekie, Perenbek, gvd.
Nou nou wat een toevoeging,
alallalalalalalalalalalaquote:
denk gewoon retard eigenlijkquote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:07 schreef jamesdeen het volgende:
Kan niet qouten uit een gesloten topic, maar vnlanaf hier in feedback: NWS / [NWS FeedBack] sp3csp3cfeedbacksp3c
En gewoon heel nws staat vol met troltopics van die gast
Hey hunkulesquote:
hoe is de leef?quote:
Ik heb het idee dat hij hier vorig jaar vaker was, maar blijkbaar niet dusquote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Deadprez
Postaantallen per jaar en posities in jaarlijst voor deadprez
2013 20959 76
2014 60920 05
2015 50761 08
Wat een kut newbie
Over welke gast gaat dit? Dan weet ik waar ik selectief kan lezenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:07 schreef jamesdeen het volgende:
Kan niet qouten uit een gesloten topic, maar vnlanaf hier in feedback: NWS / [NWS FeedBack] sp3csp3cfeedbacksp3c
En gewoon heel nws staat vol met troltopics van die gast
Ben nu kaassouffle aan het eten dus all goodquote:
ovrsightquote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Over welke gast gaat dit? Dan weet ik waar ik selectief kan lezen
Oversightquote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Over welke gast gaat dit? Dan weet ik waar ik selectief kan lezen
ook lkker want ik weet nu precies waar ik mijn kaassouffle ga etenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben nu kaassouffle aan het eten dus all good
Bij jou dan, lekker knabbelbokje van me
als gewone retard gedraag je je consequent retarded dwnk ik, maar als troll ga je je steeds achterlijker gedragen om aandacht te vangenquote:
Is dat de nieuwe tongquote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:12 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Oversight
Wss kon je het al raden voordat ik de naam zei
ik denk wel srs dat iedereen die op deze manier aandacht vraagt minder bedeeld isquote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:13 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
als gewone retard gedraag je je consequent retarded dwnk ik, maar als troll ga je je steeds achterlijker gedragen om aandacht te vangen
hoe meer aandacht hij krijgt hoe meer topics hij opent en hoe achterlijker ze worden
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:13 schreef McNulty het volgende:
[..]
ook lkker want ik weet nu precies waar ik mijn kaassouffle ga eten
Nee ik ga nu pas lezen, thanksquote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:12 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Oversight
Wss kon je het al raden voordat ik de naam zei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |