lekker boeren uitknijpenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:07 schreef Kurovski het volgende:
Nieuwe oogst aardappelen (kruimig, klasse I, extra groot). 5kg voor EUR3 ipv EUR5 bij Jumbo. Ze zijn goed zo te voelen en te zien.Aanbieding geldt nog een week.
Word je nu ook al onze boodschappenman?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:07 schreef Kurovski het volgende:
Nieuwe oogst aardappelen (kruimig, klasse I, extra groot). 5kg voor EUR3 ipv EUR5 bij Jumbo. Ze zijn goed zo te voelen en te zien.Aanbieding geldt nog een week.
Ja dan zit ik om 08.00 uur in de autoquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Wordt de reistijd weer een stuk korter als je weer een auto hebt?
Hadden ze maar een vak moeten leren tochquote:
Ja het is niet alsof wel je antwoord gingen geven hoor.quote:
Wat eet je in Suriname naast gebakken reptielen?quote:
volgens mij eten ze rotiquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat eet je in Suriname naast gebakken reptielen?
Ik post wel vaker over dingen die in de aanbieding zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Word je nu ook al onze boodschappenman?
Bij AH een 10 kg zak voor 5 euro.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:07 schreef Kurovski het volgende:
Haal ik bij de boer en niet bij die zwarte piet verradersquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:07 schreef Kurovski het volgende:
ZWARTE PIET IS GEEN RACISME!quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Haal ik bij de boer en niet bij die zwarte piet verraders
gekke uiquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:15 schreef Oberkullie het volgende:
Is het ruimtestation vannacht te zien Niels?
Wie?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:26 schreef Oberkullie het volgende:
Zou mmmgntbymenan in de AH op Gelderlandplein werken?
Dat was mijn tt .quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ZWARTE PIET IS GEEN RACISME!
Prima toch? Ik vond het een goeie koop net.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Haal ik bij de boer en niet bij die zwarte piet verraders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |