quote:Op woensdag 5 oktober 2016 01:06 schreef defokkingfoker het volgende:
Deze collectie![]()
V&A / [TK] Horror/shock/gore/Cat III DVD's
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 01:06 schreef defokkingfoker het volgende:
Deze collectie![]()
V&A / [TK] Horror/shock/gore/Cat III DVD's
Jah wat nou enige meid waar ik echt gevoelens voor heb en nu heb ik dr zo laat geappt en ze slaap nu kan ik gvd niuet slapen tot ze antwoordquote:
Geloof ik nietquote:
Alle vrouwen in deze SC zullen smelten voor je als ze dit lezen.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 01:59 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Jah wat nou enige meid waar ik echt gevoelens voor heb en nu heb ik dr zo laat geappt en ze slaap nu kan ik gvd niuet slapen tot ze antwoord
NEe gvd ik meen het de tering zeg wil dr zo graag en wil morgen gwn alles aan dr zeggen maar ze is zo afstandelijk altijd dus nu gezegd dat ik dr moet spreken of ze nouy wil of nietquote:Op woensdag 5 oktober 2016 02:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alle vrouwen in deze SC zullen smelten voor je als ze dit lezen.
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 02:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alle vrouwen in deze SC zullen smelten voor je als ze dit lezen.
ja wel aardig vlgns mijquote:Op woensdag 5 oktober 2016 03:22 schreef Drug het volgende:
[..]
is het leuk waar je zit? je kamer enzo
o gvd da's dus echt niks voor mijquote:Op woensdag 5 oktober 2016 03:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja wel aardig vlgns mij
Schrok me wel dood toen er een hagedis (ofzo) langs m'n voeten rende toen ik even douchen was
ripquote:Op woensdag 5 oktober 2016 03:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja wel aardig vlgns mij
Schrok me wel dood toen er een hagedis (ofzo) langs m'n voeten rende toen ik even douchen was
flipselquote:
weet ik. goedemorgen SG'tjequote:
Verkleinwoord mij nietquote:Op woensdag 5 oktober 2016 07:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
flipsel
[..]
weet ik. goedemorgen SG'tje
Hoi gianni. Mijn trein had vertraging dus moest toch wat met mijn tijd. Als dank voor mijn wachten is de temperatuur aangenaam in de trein.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 07:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
flipsel
[..]
weet ik. goedemorgen SG'tje
ja, lekker fris wel buiten nuquote:Op woensdag 5 oktober 2016 07:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoi gianni. Mijn trein had vertraging dus moest toch wat met mijn tijd. Als dank voor mijn wachten is de temperatuur aangenaam in de trein.
Lekker fris? Potverdorie tegen vriezen aan.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 07:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, lekker fris wel buiten nu
hoe ist met mevrouw flips?
ja, lekker tochquote:Op woensdag 5 oktober 2016 07:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lekker fris? Potverdorie tegen vriezen aan.
Goed, daar?!
Was jij als puber emo?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 07:45 schreef -supergirl- het volgende:
Eindelijk begint het buiten zo koud, zwart en onaangenaam te worden als mijn ziel
Ja bedankt ik sta in de kou bij de metroquote:Op woensdag 5 oktober 2016 07:45 schreef -supergirl- het volgende:
Eindelijk begint het buiten zo koud, zwart en onaangenaam te worden als mijn ziel
ja, heerlijkquote:Op woensdag 5 oktober 2016 07:45 schreef -supergirl- het volgende:
mogguhquote:
en in de metro wordt het ook niet veel beter..quote:Op woensdag 5 oktober 2016 07:50 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja bedankt ik sta in de kou bij de metro
Ik kom je zo opwarmen in de metroquote:Op woensdag 5 oktober 2016 07:50 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja bedankt ik sta in de kou bij de metro
het ging over toompjesquote:Op woensdag 5 oktober 2016 08:53 schreef Pensylvania het volgende:
ik wil niet weten waar jullie de eerst twee pagina's het over hebben gehad maar op mijn werk worden die geblokt wegens: Adult Material
ahh toompjes. Ik ben een beetje vies geworden van dat woord sinds ik bij een kroeg werkte. Daar een viesdik wijf weg zag gaan met een mattie van me. Die vervolgens de volgende dag terug kwam met een doosje met de vraag waar X was. Bleek ze haar excuses aan te willen bieden omdat ze zijn toompje had opengebeten die avond van te voren.quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:03 schreef HPLC het volgende:
O, die vervelende man is er ook al, tot ziens
dat kunnen er zo veel zijn..quote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:03 schreef HPLC het volgende:
O, die vervelende man is er ook al, tot ziens
ok erg geloofwaardigquote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:02 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ahh toompjes. Ik ben een beetje vies geworden van dat woord sinds ik bij een kroeg werkte. Daar een viesdik wijf weg zag gaan met een mattie van me. Die vervolgens de volgende dag terug kwam met een doosje met de vraag waar X was. Bleek ze haar excuses aan te willen bieden omdat ze zijn toompje had opengebeten die avond van te voren.
ik droomde dat ik per ongeluk plakjes kipfilet had gekocht en toen dacht, ja dan toch maar opmaken, anders is zonde. maar toen ik een hap nam voelde het zo ugh. en later vergelijkbare droom met rundergehaktquote:
Lekker, wat is haar nummer?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:02 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ahh toompjes. Ik ben een beetje vies geworden van dat woord sinds ik bij een kroeg werkte. Daar een viesdik wijf weg zag gaan met een mattie van me. Die vervolgens de volgende dag terug kwam met een doosje met de vraag waar X was. Bleek ze haar excuses aan te willen bieden omdat ze zijn toompje had opengebeten die avond van te voren.
ik weet niet wat ik er van moest vinden alleen het idee; viesdik wijf, mn mattie, toompje, tanden in je lul.. bahquote:
zeker? het is een vrouw maar ze lijkt op Roy Dondersquote:
Zekerquote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:13 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
zeker? het is een vrouw maar ze lijkt op Roy Donders
mijn ouders eten het nog als t een week over datum is . Dus zal wel goed komenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 07:39 schreef -supergirl- het volgende:
Ik eet kwark van 1 dag over datum. Hoop dat ik dit overleef.
Met kwark en yoghurt kan dat ook makkelijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
mijn ouders eten het nog als t een week over datum is . Dus zal wel goed komen
Als ik zo hoor wat jij van je projectgroep vindt zou ik juist erg veel zin hebben in hun van feedback voorzienquote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:27 schreef xcachet het volgende:
Blegh, geen zin meer in school. Moet alle leden uit mijn projectgroepje nog feedback gaan geven deze middag. Wil naar Haus.
Afrekenen.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:27 schreef xcachet het volgende:
Blegh, geen zin meer in school. Moet alle leden uit mijn projectgroepje nog feedback gaan geven deze middag. Wil naar Haus.
Stel je niet zo aanquote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:27 schreef xcachet het volgende:
Moest/moet voor elk lid een 360 graden feedback formulier met toelichting invullen. Heb ik naar waarheid maar even haarfijn ingevuld he.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:28 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Als ik zo hoor wat jij van je projectgroep vindt zou ik juist erg veel zin hebben in hun van feedback voorzien
Haha lid xDquote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moest/moet voor elk lid een 360 graden feedback formulier met toelichting invullen. Heb ik naar waarheid maar even haarfijn ingevuld he.
Ja hier word ik een beetje hard vanquote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:30 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ja hier word ik een beetje hard van
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:50 schreef Pensylvania het volgende:
Cachet en ik vermoorden even een topic
sorry, was poepenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:50 schreef Pensylvania het volgende:
Cachet en ik vermoorden even een topic
te koud om mijn bed uit te komenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:57 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Blauwe lucht, frisse wind... Wordt een prima dagje.
meid, tis watquote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:58 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
te koud om mijn bed uit te komen
R'dam, vliegveld Zestienhoven:quote:
Moet je aan Roma vragen. Volgens hem zijn jij en ik dezelfde persoon.quote:
Roma?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 10:24 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Moet je aan Roma vragen. Volgens hem zijn jij en ik dezelfde persoon.
Heb hem nog gewaarschuwd voor deze beschuldiging aan jou adres.
lacht mensen om 2nuts?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 10:25 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Gewoon opletten joh.
Diegene die om jou lachen zitten er iig bij.
*Lachenquote:
Die zigeuner die onder jou gepost heeftquote:
Ken ik verder niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 10:29 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Die zigeuner die onder jou gepost heeft
Zou ik zo houden. Als je mij al vervelend vindt ga je hem ook niet tof vindenquote:
van die bedelende koperdievenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 10:29 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Die zigeuner die onder jou gepost heeft
Sta neutraal tegenover jou hoor.... en die andere vent ken ik verder niet dus vind daar helemaal niks van.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 10:34 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Zou ik zo houden. Als je mij al vervelend vindt ga je hem ook niet tof vinden
nee nee, james zei net dat het meeviel..quote:
Hellooquote:
Ik ken echt zo veel mensen die zeggen 'oh ja maar ik let wel op hoor' ...quote:Op woensdag 5 oktober 2016 10:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
http://nos.nl/artikel/213(...)deo-op-facebook.html
Kutmongool met je mobiel tijdens het rijden
Sorry zaten goede Pokémon.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 10:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik let ook altijd gewoon op hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2016 10:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ken echt zo veel mensen die zeggen 'oh ja maar ik let wel op hoor' ...
ik kan dan echt niet oplettenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 10:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Helloo
[..]
Als ik dat zie heb ik altijd zo de neiging om ze de berm in te duwenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 10:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
ja vast, weer lekker ravotten zeker, wat dan uitmondt in een woeste vrijpartij en Drug die 2 weken niet meer kan zittenquote:
Die moet je gewoon uit en niet meppen en dan vragen: zag je die aankomen?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 10:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Helloo
[..]
Doe eensquote:Op woensdag 5 oktober 2016 10:58 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Als ik dat zie heb ik altijd zo de neiging om ze de berm in te duwen
Echt een stelletje hè.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 10:59 schreef Drug het volgende:
[..]
ja vast, weer lekker ravotten zeker, wat dan uitmondt in een woeste vrijpartij en Drug die 2 weken niet meer kan zitten
nee, niemandquote:
dan kom ik nooit op bestemmingquote:Op woensdag 5 oktober 2016 10:59 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Die moet je gewoon uit en niet meppen en dan vragen: zag je die aankomen?
Het gaat me ook meer om vergeldingquote:
Dat vind ik niet normaalquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:03 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Het gaat me ook meer om vergelding
'quote:
2 weken maar? Dat kan beterquote:Op woensdag 5 oktober 2016 10:59 schreef Drug het volgende:
[..]
ja vast, weer lekker ravotten zeker, wat dan uitmondt in een woeste vrijpartij en Drug die 2 weken niet meer kan zitten
Welke idioten?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:04 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
'
dat mag. ik vind die idioten niet normaal
...... waar we het net over hadden. Die met hun mobiel zitten te spelen achter het stuurquote:
Waarom zijn dat idioten?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:04 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
...... waar we het net over hadden. Die met hun mobiel zitten te spelen achter het stuur
Wie?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:08 schreef Crack_ het volgende:
Wie is hier allemaal verliefd op Alizee
wie is Alizee?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:08 schreef Crack_ het volgende:
Sow! Lekker wijf is datquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:08 schreef Crack_ het volgende:
Uiteraard.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:08 schreef Crack_ het volgende:
oh die, ja, 20 jaar geleden ofzoquote:
Wie?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:08 schreef Crack_ het volgende:
sekstekort jijquote:Op woensdag 5 oktober 2016 10:59 schreef Drug het volgende:
[..]
ikkequote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:08 schreef Crack_ het volgende:
nu wel jaquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:11 schreef Drug het volgende:
[..]
ja ik dacht dat dat wel duidelijk was voor iedereen
Jezusquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Best aardig, maar zou niet weten waar ik haar van moet kennen
geef ons nou geen valse hoopquote:
muziekquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Best aardig, maar zou niet weten waar ik haar van moet kennen
Welnee joh. daar voel je toch niks vanquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ja, ze is net weer getrouwd dus we zijn net te laat
jammer weet niet wat ik nu met mezelf aan moetquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ja, ze is net weer getrouwd dus we zijn net te laat
Ik heb echt nog nooit een vrouw voorbij zien komen waarop jij positief reageerde.quote:
hij is gewoon een latente homoquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit een vrouw voorbij zien komen waarop jij positief reageerde.
Ik ookquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:18 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hij is gewoon een latente homo
maar dat is bekend en geef je eerlijk toe. Dat siert jequote:
Heb nog wel 'n goede film voor jequote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:17 schreef Drug het volgende:
[..]
jammer weet niet wat ik nu met mezelf aan moet
is ook maar eentje de mooistequote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit een vrouw voorbij zien komen waarop jij positief reageerde.
Oh dit weer.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
is ook maar eentje de mooiste
Bedankt.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:19 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
maar dat is bekend en geef je eerlijk toe. Dat siert je
Oké dan is het goed, sommige mannen vinden hun moeder natuurlijk helemaal speciaal enzo.quote:
zeg ik lkkr niequote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oké dan is het goed, sommige mannen vinden hun moeder natuurlijk helemaal speciaal enzo.
Wie dan?
Denk t nietquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:25 schreef Ashqelon het volgende:
hebben ze een pinautomaat op amsterdam cs drug?
Wat denk jequote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:25 schreef Ashqelon het volgende:
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:25 schreef Ashqelon het volgende:
jaquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:25 schreef Ashqelon het volgende:
te ver lopen bedoel echt op het station.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
2 bij grote winkelstraat met hema, starbucks oid
DAT IS OP STATION IDIOOTquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:28 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
te ver lopen bedoel echt op het station.
dat is op station lolquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:28 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
te ver lopen bedoel echt op het station.
7 cm grapquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ben ik gewend, toch bedankt voor je reactie.
smoothie bar zit tegenover pizza toch?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:28 schreef Drug het volgende:
[..]
bij grote hal naast smoothie bar, bij gwk, bij tramhaltes beide zijden
Alle ogen van alle sukkels die stoer doen.quote:
In dat geval nee klopt inderdaadquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alle ogen van alle sukkels die stoer doen.
Ja graagquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:29 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Hem ook maar gaan klappen dan?
nee zit in grote hal net voor het achterste perron. als je op het ij afloopt aan je rechterhandquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:29 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
smoothie bar zit tegenover pizza toch?
Word je daar eigenlijk al moe van?quote:
Wie filmt het en zet het op youtube? Misschien kunnen we er dan nog wat mee verdienen of mogen we bij Matthijs aan tafel komen zitten.quote:
Jammer.quote:
im waitinquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oh oke, even vragen hoe die heet
tx.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:31 schreef Drug het volgende:
[..]
nee zit in grote hal net voor het achterste perron. als je op het ij afloopt aan je rechterhand
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:30 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
o weet waar starbuc is, zit daarnaast een auto?
De irritatie is ook zeg maar 7cm ipv een normale doorsnee 15?quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De irritatie is ook zeg maar 7cm ipv een normale doorsnee 15?
Slecht jaquote:
ik wil wel mee om het extra spannend te makenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:35 schreef Crack_ het volgende:
Nee ok en ga vanavond bij die zus van date eten, das best spannend want we hebben ook niks ofzo he dus ja euhhhh.
Ik word helemaal wild als je dit soort dingen zegt.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:36 schreef Drug het volgende:
[..]
ik wil wel mee om het extra spannend te maken
Vraag het lekker zelf daarquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:33 schreef Ashqelon het volgende:
kun je bij gwk tien euro wisselen voor leingeld?
hoelang al aan t daten?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:35 schreef Crack_ het volgende:
Nee ok en ga vanavond bij die zus van date eten, das best spannend want we hebben ook niks ofzo he dus ja euhhhh.
ja is goedquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:36 schreef Drug het volgende:
[..]
ik wil wel mee om het extra spannend te maken
Hoe zit het dan?quote:
Echt wat een achterlijk en raar figuurquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vraag het lekker zelf daar
Leiden wij jouw leven? Nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |