quote:Op woensdag 5 oktober 2016 01:06 schreef defokkingfoker het volgende:
Deze collectie![]()
V&A / [TK] Horror/shock/gore/Cat III DVD's
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 01:06 schreef defokkingfoker het volgende:
Deze collectie![]()
V&A / [TK] Horror/shock/gore/Cat III DVD's
Jah wat nou enige meid waar ik echt gevoelens voor heb en nu heb ik dr zo laat geappt en ze slaap nu kan ik gvd niuet slapen tot ze antwoordquote:
Geloof ik nietquote:
Alle vrouwen in deze SC zullen smelten voor je als ze dit lezen.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 01:59 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Jah wat nou enige meid waar ik echt gevoelens voor heb en nu heb ik dr zo laat geappt en ze slaap nu kan ik gvd niuet slapen tot ze antwoord
NEe gvd ik meen het de tering zeg wil dr zo graag en wil morgen gwn alles aan dr zeggen maar ze is zo afstandelijk altijd dus nu gezegd dat ik dr moet spreken of ze nouy wil of nietquote:Op woensdag 5 oktober 2016 02:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alle vrouwen in deze SC zullen smelten voor je als ze dit lezen.
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 02:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alle vrouwen in deze SC zullen smelten voor je als ze dit lezen.
ja wel aardig vlgns mijquote:Op woensdag 5 oktober 2016 03:22 schreef Drug het volgende:
[..]
is het leuk waar je zit? je kamer enzo
o gvd da's dus echt niks voor mijquote:Op woensdag 5 oktober 2016 03:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja wel aardig vlgns mij
Schrok me wel dood toen er een hagedis (ofzo) langs m'n voeten rende toen ik even douchen was
ripquote:Op woensdag 5 oktober 2016 03:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja wel aardig vlgns mij
Schrok me wel dood toen er een hagedis (ofzo) langs m'n voeten rende toen ik even douchen was
flipselquote:
weet ik. goedemorgen SG'tjequote:
Verkleinwoord mij nietquote:Op woensdag 5 oktober 2016 07:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
flipsel
[..]
weet ik. goedemorgen SG'tje
Hoi gianni. Mijn trein had vertraging dus moest toch wat met mijn tijd. Als dank voor mijn wachten is de temperatuur aangenaam in de trein.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 07:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
flipsel
[..]
weet ik. goedemorgen SG'tje
ja, lekker fris wel buiten nuquote:Op woensdag 5 oktober 2016 07:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoi gianni. Mijn trein had vertraging dus moest toch wat met mijn tijd. Als dank voor mijn wachten is de temperatuur aangenaam in de trein.
Lekker fris? Potverdorie tegen vriezen aan.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 07:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, lekker fris wel buiten nu
hoe ist met mevrouw flips?
ja, lekker tochquote:Op woensdag 5 oktober 2016 07:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lekker fris? Potverdorie tegen vriezen aan.
Goed, daar?!
Was jij als puber emo?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 07:45 schreef -supergirl- het volgende:
Eindelijk begint het buiten zo koud, zwart en onaangenaam te worden als mijn ziel
Ja bedankt ik sta in de kou bij de metroquote:Op woensdag 5 oktober 2016 07:45 schreef -supergirl- het volgende:
Eindelijk begint het buiten zo koud, zwart en onaangenaam te worden als mijn ziel
ja, heerlijkquote:Op woensdag 5 oktober 2016 07:45 schreef -supergirl- het volgende:
mogguhquote:
en in de metro wordt het ook niet veel beter..quote:Op woensdag 5 oktober 2016 07:50 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja bedankt ik sta in de kou bij de metro
Ik kom je zo opwarmen in de metroquote:Op woensdag 5 oktober 2016 07:50 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja bedankt ik sta in de kou bij de metro
het ging over toompjesquote:Op woensdag 5 oktober 2016 08:53 schreef Pensylvania het volgende:
ik wil niet weten waar jullie de eerst twee pagina's het over hebben gehad maar op mijn werk worden die geblokt wegens: Adult Material
ahh toompjes. Ik ben een beetje vies geworden van dat woord sinds ik bij een kroeg werkte. Daar een viesdik wijf weg zag gaan met een mattie van me. Die vervolgens de volgende dag terug kwam met een doosje met de vraag waar X was. Bleek ze haar excuses aan te willen bieden omdat ze zijn toompje had opengebeten die avond van te voren.quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:03 schreef HPLC het volgende:
O, die vervelende man is er ook al, tot ziens
dat kunnen er zo veel zijn..quote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:03 schreef HPLC het volgende:
O, die vervelende man is er ook al, tot ziens
ok erg geloofwaardigquote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:02 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ahh toompjes. Ik ben een beetje vies geworden van dat woord sinds ik bij een kroeg werkte. Daar een viesdik wijf weg zag gaan met een mattie van me. Die vervolgens de volgende dag terug kwam met een doosje met de vraag waar X was. Bleek ze haar excuses aan te willen bieden omdat ze zijn toompje had opengebeten die avond van te voren.
ik droomde dat ik per ongeluk plakjes kipfilet had gekocht en toen dacht, ja dan toch maar opmaken, anders is zonde. maar toen ik een hap nam voelde het zo ugh. en later vergelijkbare droom met rundergehaktquote:
Lekker, wat is haar nummer?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:02 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ahh toompjes. Ik ben een beetje vies geworden van dat woord sinds ik bij een kroeg werkte. Daar een viesdik wijf weg zag gaan met een mattie van me. Die vervolgens de volgende dag terug kwam met een doosje met de vraag waar X was. Bleek ze haar excuses aan te willen bieden omdat ze zijn toompje had opengebeten die avond van te voren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |