ja wel aardig vlgns mijquote:Op woensdag 5 oktober 2016 03:22 schreef Drug het volgende:
[..]
is het leuk waar je zit? je kamer enzo
o gvd da's dus echt niks voor mijquote:Op woensdag 5 oktober 2016 03:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja wel aardig vlgns mij
Schrok me wel dood toen er een hagedis (ofzo) langs m'n voeten rende toen ik even douchen was
ripquote:Op woensdag 5 oktober 2016 03:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja wel aardig vlgns mij
Schrok me wel dood toen er een hagedis (ofzo) langs m'n voeten rende toen ik even douchen was
flipselquote:
weet ik. goedemorgen SG'tjequote:
Verkleinwoord mij nietquote:Op woensdag 5 oktober 2016 07:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
flipsel
[..]
weet ik. goedemorgen SG'tje
Hoi gianni. Mijn trein had vertraging dus moest toch wat met mijn tijd. Als dank voor mijn wachten is de temperatuur aangenaam in de trein.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 07:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
flipsel
[..]
weet ik. goedemorgen SG'tje
ja, lekker fris wel buiten nuquote:Op woensdag 5 oktober 2016 07:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoi gianni. Mijn trein had vertraging dus moest toch wat met mijn tijd. Als dank voor mijn wachten is de temperatuur aangenaam in de trein.
Lekker fris? Potverdorie tegen vriezen aan.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 07:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, lekker fris wel buiten nu
hoe ist met mevrouw flips?
ja, lekker tochquote:Op woensdag 5 oktober 2016 07:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lekker fris? Potverdorie tegen vriezen aan.
Goed, daar?!
Was jij als puber emo?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 07:45 schreef -supergirl- het volgende:
Eindelijk begint het buiten zo koud, zwart en onaangenaam te worden als mijn ziel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |