Geilquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:50 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Heb er ook al genoeg mogen betasten daar.
Lekker mee kneden enzo.
Kan je daar nog wel voorstellen aan een paar negervriendinnetjes van me, die lusten er wel pap van.quote:
DM me de nummertjes maarquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:51 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Kan je daar nog wel voorstellen aan een paar negervriendinnetjes van me, die lusten er wel pap van.
Alleen een nummer gaat niet werken vriend, je hebt een wingman nodig.quote:
Dat vind ik nou weer jammer. Vet gruwelijk mooi stadsplein achter de brandweer. Om maar te zwijgen over alle mooie kunst op de rijksstraatweg.quote:
Die kunst kan ik me niet meer herinneren maar dat winkelcentrum is zo troosteloos... beton, overal beton.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:17 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Dat vind ik nou weer jammer. Vet gruwelijk mooi stadsplein achter de brandweer. Om maar te zwijgen over alle mooie kunst op de rijksstraatweg.
Tilburg vind ik ergens nog wel ok.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:13 schreef DennisR24 het volgende:
Almelo en Tilburg worden opvallend vaak genoemd. Ik ben er volgens mij nog nooit geweest, maar ik wordt nu toch wel nieuwsgierig. Misschien maar eens een kijkje nemen (via Google Maps dan).
Enschede valt wel mee toch?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:21 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Enschede en Rijswijk...man man man. Wibautstraat in Amsterdam is ook zo'n gedrocht. Net als de Efteling, wat een nepperij...
Ik heb ook liever een winkelcentrum van stront lemen hutjes met rieten daken en high end fashion stores van golfplaten. Maar nee...wij moeten weer alles van beton maken...tsss. ;-)quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:21 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Die kunst kan ik me niet meer herinneren maar dat winkelcentrum is zo troosteloos... beton, overal beton.
Ik heb vroeger heel wat dagtrips gedaan naar zo'n beetje alle grote steden. Bij enschede zat ik nog voor het avondeten weer in de trein. Imho was daar bar weinig te beleven. Misschien moet ik weer een keer terug.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:23 schreef Roland_Deschain het volgende:
[..]
Enschede valt wel mee toch?
Terneuzen is wel ziekelijk tragisch jaquote:
Wind. Zand. Zeehonden. Dorpen die aandoen als toeristische schreeuwerige plekken. De laatste boot die vet vroeg alweer teruggaat. Ecomare droevenis. Paal 17 ellende. En de lokale wijn is niet te hakken zo slecht. Enige pluspunt is Restaurant Vogelhuis-Oranjerie.quote:
Als je op een zomerdag komt wanneer er markt is is het nog wel een gezellige aangelegenheid als je de vele duitsers buiten beschouwing laat. Verder inderdaad een saaie nietszeggende vertoning.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:26 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik heb vroeger heel wat dagtrips gedaan naar zo'n beetje alle grote steden. Bij enschede zat ik nog voor het avondeten weer in de trein. Imho was daar bar weinig te beleven. Misschien moet ik weer een keer terug.
Heel simpel dit altijd. Maak een lijstje van de groeikernen van de grote steden en je hebt ze. De top 3 wordt in dit topic ook al vaker genoemd: Almere, Zoetermeer en Spijkenisse. Stiff competition aangezien die steden nog erger zijn dan de godsvergeten tyfuszooi die Eindhoven als groeikern heeft: Helmond.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 17:51 schreef DennisR24 het volgende:
Dus: welke plekken in Nederland zijn nog meer zo lelijk dat je er niet dood gevonden wilt worden?
Prachtig he. Dat dat tegenwoordig gewoon kan. Die (*^@()#*zooi dat Tilburg heet bekijken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:13 schreef DennisR24 het volgende:
Almelo en Tilburg worden opvallend vaak genoemd. Ik ben er volgens mij nog nooit geweest, maar ik wordt nu toch wel nieuwsgierig. Misschien maar eens een kijkje nemen (via Google Maps dan).
Klopt, maar die steden hebben vaak nog wel wat moderns en dat is dan weer iets wat veel mensen niet mooi vinden. Er zijn ook genoeg echt heel lelijke plekken in andere steden. Zo heb ik in een studentenkamer in Amsterdam Osdorp gezeten vlakbij deze buurt:quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:50 schreef OEM het volgende:
[..]
Heel simpel dit altijd. Maak een lijstje van de groeikernen van de grote steden en je hebt ze. De top 3 wordt in dit topic ook al vaker genoemd: Almere, Zoetermeer en Spijkenisse. Stiff competition aangezien die steden nog erger zijn dan de godsvergeten tyfuszooi die Eindhoven als groeikern heeft: Helmond.
geweldigquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:31 schreef DennisR24 het volgende:
[..]
Klopt, maar die steden hebben vaak nog wel wat moderns en dat is dan weer iets wat veel mensen niet mooi vinden. Er zijn ook genoeg echt heel lelijke plekken in andere steden. Zo heb ik in een studentenkamer in Amsterdam Osdorp gezeten vlakbij deze buurt
Turkenhoofdstad van oost-Nederland.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 00:16 schreef Toto69 het volgende:
Wauw, wat enorm veel haat op Almelo.
Ben er opgegroeid, toch 20 jaar gewoond, ben er nu al een ruim jaar weg (7 maanden Tilburg, 6 maanden Belfast en over twee weken Praag), maar vind het niet erg om hier nu even een paar weekjes te zijn. Heb er niet veel mee verder, maar ach, it's home. Wel veel te veel tuig.
Dit.. Het is het net helemaal niet.. Helaas ben ik er geboren.. Doe mij Surhuisterveen maarquote:Op woensdag 5 oktober 2016 00:10 schreef 24Fan het volgende:
Drachten![]()
![]()
Wat een lelijk gedrocht, serieus het Rotterdam van het noorden. Alleen maar nieuwbouw, vol met rotondes en drempels. Hebben ze eindelijk een mediamarkt, is het maar ter grootte van een postzegel.
Ik ben er twee keer geweest en ik vind het een hele deprimerende plek. Het is grauw en de indeling is vreemd. Het voelt niet goed.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 00:16 schreef Toto69 het volgende:
Wauw, wat enorm veel haat op Almelo.
Ben er opgegroeid, toch 20 jaar gewoond, ben er nu al een ruim jaar weg (7 maanden Tilburg, 6 maanden Belfast en over twee weken Praag), maar vind het niet erg om hier nu even een paar weekjes te zijn. Heb er niet veel mee verder, maar ach, it's home. Wel veel te veel tuig.
Die rolluiken zie je overal in Zuid Limburg.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:32 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Ik lees veel Heerlen. Heb daar randje stad in een kasteel "geslapen" op een landgoed. Dat was dan wel weer leuk. Wat mij opviel was de aluminium rolluiken voor de ramen. Mijn museum (?) is wel ok.
Dit idd. Als je nu in een land woont waar het de hele zomer >25 graden is snap ik het nog.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:28 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Die rolluiken zie je overal in Zuid Limburg.
Ik heb een tijdje in Zuid-Limburg gewoond, en die luiken was wat me het meest opviel. Ik begrijp niet waarom ze daar zo populair zijn. Makker van me had een huis gekocht in een dorp daar, en ja hoor, ook daar moesten rolluiken op.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:36 schreef Barrah het volgende:
[..]
Dit idd. Als je nu in een land woont waar het de hele zomer >25 graden is snap ik het nog.
Omgeving van Geleen (industrie) is ook buitengewoon lelijk. Moet altijd een beetje huilen als ik daar over de snelwegen rijdt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |