Of op een vlonder nabij Vinkeveenquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop wel op het originele format bij de pisbakken van een v/d Valk.
Prima idee. Zijn we er mooi vanaf.quote:
Kijk, een eend met een rooie snavel!quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Of op een vlonder nabij Vinkeveen
We zijn niet allemaal minderjarig zoals jij.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij zit liever in een kringetje met familie dan?
Liever voetbal kijken dan
Groningen - Zwolle twee jaar terug nog?quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Denk dat China daar wel groot voor wil betalen.
Hoe is dat relevant?quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij komt er toch niet dus wat zeik je
Huh?quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal minderjarig zoals jij.
Die zijn internationaal geliefd.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:20 schreef Vasion het volgende:
[..]
Groningen - Zwolle twee jaar terug nog?
Bij de JCS? Heb ik een kampioen gemist?quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:20 schreef Vasion het volgende:
[..]
Groningen - Zwolle twee jaar terug nog?
FIFA is alleen leuk als je met de Prumjur Liek speelt of dat FUT gebeuren en dat boeit me allebei niet. Gameplay in PES is dit jaar gewoon beter.quote:
je bent zelf niet meer speciaal.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee man dan is die wedstrijd niet meer speciaal.
Wel tenminste potjes van niveau.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee man dan is die wedstrijd niet meer speciaal.
quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:22 schreef Pascalus het volgende:
[..]
FIFA is alleen leuk als je met de Prumjur Liek speelt of dat FUT gebeuren en dat boeit me allebei niet. Gameplay in PES is dit jaar gewoon beter.
Dan liever een extra beker inlassen met Belgiëquote:
Wat dat betreft is het wel jammer dat Twente zo ingezakt is.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Je krijgt toch sowieso een kutploeg in Europa als 5e ploeg.
Dat vind ik ook, maar toen ik dat zei werd ik weggehoond hier.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:24 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het wel jammer dat Twente zo ingezakt is.
PES is sinds 2006/7 pure aids. Dat er nog mensen zijn die dat spelen.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:22 schreef Pascalus het volgende:
[..]
FIFA is alleen leuk als je met de Prumjur Liek speelt of dat FUT gebeuren en dat boeit me allebei niet. Gameplay in PES is dit jaar gewoon beter.
Dat kan ookquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan liever een extra beker inlassen met België
Alleen de top-8 van beide competities in die beker dan.
Met nieuwjaar behoor je gewoon teringbrak te zijn.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij zit liever in een kringetje met familie dan?
Liever voetbal kijken dan
Dan is het toch leuker om voetbal te kijken dan verplicht naar familie te moeten?quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Met nieuwjaar behoor je gewoon teringbrak te zijn.
Oud & Nieuw vier je met vrienden, kerst met familie.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan is het toch leuker om voetbal te kijken dan verplicht naar familie te moeten?
Als ik tot een uurtje of 8 in de ochtend aan de zuip en de rest zit heb ik weinig trek om een paar uur daarna weer in een trein oid te zitten.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan is het toch leuker om voetbal te kijken dan verplicht naar familie te moeten?
Ja he? Ben ik niet de enige die dat opvalt. Hij drapeert die woeste lok er wel overheen maar je ziet het toch.quote:
Ja leuk tering brak naar het stadion.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit ging om nieuwsjaarsdag.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:29 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Oud & Nieuw vier je met vrienden, kerst met familie.
Naar het stadion gaanquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ik tot een uurtje of 8 in de ochtend aan de zuip en de rest zit heb ik weinig trek om een paar uur daarna weer in een trein oid te zitten.
Had ik vorig seizoen bij Feyenoord Roda. Achteraf geen spijt van gehad.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja leuk tering brak naar het stadion.
Dan lig je in bed brak, al dan niet met een lelijk wijf naast je.quote:
Hallo kiender, het rtl boulevard topic is iets verderop.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja he? Ben ik niet de enige die dat opvalt. Hij drapeert die woeste lok er wel overheen maar je ziet het toch.
En René is helemaal gek met dat blauwe overhemd. Toegegeven, het staat het leuk
Je kiest er zelf voor om zoveel te gaan zuipen, niemand verplicht het je.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja leuk tering brak naar het stadion.
Sorry Caland zal niet meer gebeuren maar het was toch ff saai dus ik dacht het kan wel.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Hallo kiender, het rtl boulevard topic is iets verderop.
Niet iedereen zit op zijn zolderkamer bij dat soort dagen.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kiest er zelf voor om zoveel te gaan zuipen, niemand verplicht het je.
Dat doet niks af aan dat het raar is om daar rekening mee te gaan houden.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Niet iedereen zit op zijn zolderkamer bij dat soort dagen.
Redcatquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Competitie Manager, Redcat etc
Wist niet dat Bert Maaldrink een vrouw was. Wel een lekker ding inderdaad.quote:
100000 botten en 10000 kazen, zou ik er niet voor over hebbenquote:
Vorig jaar ook meer dan de helft van de winnaar waren Feyenoorders. En hoeveel waren ze uiteindelijk geworden?quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al die Feyenoorders stemmen op Mulder![]()
Ik heb op BREEEUUUUUUEERRR gestemdquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al die Feyenoorders stemmen op Mulder![]()
Somsquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wie gaat er kijken naar dit gameprogramma?
Dat was alleen leuk met Martijn Krabbé.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
ik kijk straks DARTSquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ook.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:38 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik heb op BREEEUUUUUUEERRR gestemd
quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Weddenschapjes voor vijf miljoen, slaapmiddel in de thee van de tegenstander stoppen
Dat kijk ik alleen in de laatste week van het jaar met het WKquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:41 schreef Coco98 het volgende:
SPT / [darts] World Grand Prix 2016 #2: Zonder beelden
Hij mist zijn sigaret.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:42 schreef Scrummie het volgende:
Jongens, GGMM was vanavond wat chagrijnig he. Wat denken jullie dat hem dwarszit?
GGMM transformeert langzaam maar zeker in een kattenvrouwtje.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:42 schreef Scrummie het volgende:
Jongens, GGMM was vanavond wat chagrijnig he. Wat denken jullie dat hem dwarszit?
Coco confronteerde hem met zijn vader verleden.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:42 schreef Scrummie het volgende:
Nee dat was jijquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:44 schreef Vasion het volgende:
[..]
Coco confronteerde hem met zijn vader verleden.
Eigenlijk compleet tegenstrijdig wat ze zeggen. Die moslimspelers moeten zich wel aan onze cultuur aanpassen met het handen schudden met vrouwen, terwijl ze het compleet belachelijk vinden als Bert zich wel aanpast aan de cultuur in het land waar hij werkt.quote:
quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:43 schreef Caland het volgende:
[..]
GGMM transformeert langzaam maar zeker in een kattenvrouwtje.
Allemaal goeie redenen.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:44 schreef Vasion het volgende:
[..]
Coco confronteerde hem met zijn vader verleden.
Ik zou mezelf verhangen als ik zo'n accent had. Slecht nieuws voor iedereen: zo'n accent heb ik nietquote:
jij verwacht rechtlijnigheid van deze heren?quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:45 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Eigenlijk compleet tegenstrijdig wat ze zeggen. Die moslimspelers moeten zich wel aan onze cultuur aanpassen met het handen schudden met vrouwen, terwijl ze het compleet belachelijk vinden als Bert zich wel aanpast aan de cultuur in het land waar hij werkt.
Dan laat ik even buiten beschouwing of het een verstandige keuze van Bert is om überhaupt in dat land te gaan werken.
Eensquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:52 schreef Caland het volgende:
Profclubs die geen grasmat kunnen onderhouden moet je gewoon gelijk de licentie afpakken.
Bert werkt in een land waar de doodstraf is.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:45 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Eigenlijk compleet tegenstrijdig wat ze zeggen. Die moslimspelers moeten zich wel aan onze cultuur aanpassen met het handen schudden met vrouwen, terwijl ze het compleet belachelijk vinden als Bert zich wel aanpast aan de cultuur in het land waar hij werkt.
Dan laat ik even buiten beschouwing of het een verstandige keuze van Bert is om überhaupt in dat land te gaan werken.
Weinig mis meequote:Op maandag 3 oktober 2016 21:54 schreef Vasion het volgende:
[..]
Bert werkt in een land waar de doodstraf is.
Johan gaat elk jaar op vakantie naar een land waar de doodstraf is.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:54 schreef Vasion het volgende:
[..]
Bert werkt in een land waar de doodstraf is.
quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:54 schreef Ingolstadt het volgende:
ikweethetooknietmeer (of zo) is nu aan het genieten.
Waar?quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Johan gaat elk jaar op vakantie naar een land waar de doodstraf is.
Hoe weet jij dat? Jij speelt nooitquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan gebeuren zouden ze zeggen bij haxball
Wist niet dat het zo grappig was, maar blij dat je erom kan lachenquote:
Breukieboyquote:Op maandag 3 oktober 2016 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind het wel metsjfiksing dat er nu twee keer geen VI is. Zit Hans van Breukelen daar achter?
ik antwoordde namens ikweethetooknietquote:Op maandag 3 oktober 2016 22:04 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Wist niet dat het zo grappig was, maar blij dat je erom kan lachen
Dankje lieverdquote:Op maandag 3 oktober 2016 22:34 schreef bascross het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)904-2fe4fa314104.mp4
Nee, dat ben ik inderdaad niet gewend van ze. Toch blijf ik het leuk vinden om dit soort dingen aan te kaarten.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:53 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
jij verwacht rechtlijnigheid van deze heren?
Sowieso prima seizoen. Ze draaien lekker.quote:Op maandag 3 oktober 2016 23:22 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik inderdaad niet gewend van ze. Toch blijf ik het leuk vinden om dit soort dingen aan te kaarten.
Ik vond het overigens best een leuke aflevering. Zeven en een halfje ofzo.
Gewoon downloaden of lukt dat niet?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 06:11 schreef GotenSSJ het volgende:
Hebben jullie er ook wel eens last van dat die mp4 stotterend gaat? Kan VI nooit zien omdat ik niet in NL woon, maar de laatste weken is de MP4 van bijzonder slechte kwaliteit voor mij![]()
Van de laatste 5 showtjes heb ik er maar 1 kunnen kijken
Probeer ik eigenlijk zo veel mogelijk te vermijden omdat het internet in Australie niet echt fantastisch is. Denk dat het gemiddeld een goed uurtje ofzo duurt voor ik een showtje binnen heb. Op de universiteit is het overigens wel prima, waar ik altijd de MP4 keek, maar ze werken hier met datacapsquote:
Het duurt even dan, maar je kan dan wel kijken zonder haperingen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 06:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Probeer ik eigenlijk zo veel mogelijk te vermijden omdat het internet in Australie niet echt fantastisch is. Denk dat het gemiddeld een goed uurtje ofzo duurt voor ik een showtje binnen heb.
Normaal heb ik geen problemen met streamen (Youtube, Netflix etc.), dus het verbaast me een klein beetje. Maar ben inderdaad bang dat er weinig anders op zit dan wachten op de download
Hansie heeft de meeste kijk op voetbal. Derksen en Gijp blaffen maar bijten niet. Die zijn het op wonderbaarlijke wijze ook altijd met elkaar eens en standaard niet eens met Hansie.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 09:39 schreef ZuidGrens het volgende:
Showtje van gisteren krijgt van mij ook een 6/10. Ik vond Gijp maar irritant in het begin eigenlijk, maar dat kan aan mij liggen. Merk sowieso dat ik Johan meer waardeer om zijn humor en Gijp wanneer hij serieus over voetbal praat (omdat hij dan, in mijn ogen, vaak zinnige dingen zegt). Als GIjp zijn medicijnen niet heeft genomen dan begint het soms ook op overacting te lijken. Hoewel ik hem wel echt een baas vind hoor, maar net als gisteren het eerste kwartier mag het van mij wel een tandje minder.
Showtjes met Hansie en Boskamp blijven wat mij betreft het leukst, Valentijn is ook steeds beter te pruimen.Alleen die Gert-Jan Verbeek heb ik dan weer wat minder mee.
Liever Gert-Jan dan Valentijn. Met Gert-Jan gaat het tenminste inhoudelijk over voetbal en durft zijn mening te geven, die Valentijn loopt alleen maar te zeiken op alles.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 09:39 schreef ZuidGrens het volgende:
Showtje van gisteren krijgt van mij ook een 6/10. Ik vond Gijp maar irritant in het begin eigenlijk, maar dat kan aan mij liggen. Merk sowieso dat ik Johan meer waardeer om zijn humor en Gijp wanneer hij serieus over voetbal praat (omdat hij dan, in mijn ogen, vaak zinnige dingen zegt). Als GIjp zijn medicijnen niet heeft genomen dan begint het soms ook op overacting te lijken. Hoewel ik hem wel echt een baas vind hoor, maar net als gisteren het eerste kwartier mag het van mij wel een tandje minder.
Showtjes met Hansie en Boskamp blijven wat mij betreft het leukst, Valentijn is ook steeds beter te pruimen.Alleen die Gert-Jan Verbeek heb ik dan weer wat minder mee.
valazijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 12:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liever Gert-Jan dan Valentijn. Met Gert-Jan gaat het tenminste inhoudelijk over voetbal en durft zijn mening te geven, die Valentijn loopt alleen maar te zeiken op alles.
We willen Kraaij in een rolstoel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 13:56 schreef DrDentz het volgende:
http://www.voetbalinside.(...)t_snelste_gele_kaart
Dik fluitconcert als Hansie erin komt
Lekker tussen de hoerenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 18:43 schreef DrDentz het volgende:
Is dat dan vanuit een Van der Valk hotelletje?
Da's Boskamp.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 10:01 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Hansie heeft de meeste kijk op voetbal.
witte bergen hoop ikquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 18:43 schreef DrDentz het volgende:
de hipster onder de hotels.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 18:43 schreef DrDentz het volgende:
https://www.een.be/buurma(...)-doet-u-nu-3-oktoberquote:Cath gaat langs bij de populairste voetbalanalist van Nederland, René van der Gijp tijdens het EK Voetbal. Voor het eerst in jaren is Oranje daar niet bij, maar de Rode Duivels wel. Precies op de dag dat België tegen Italië speelt, supportert Cath met René voor de Belgen in het hol van de leeuw.
Buurman wat doet u nu?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:39 schreef Heufd het volgende:
[..]
https://www.een.be/buurma(...)-doet-u-nu-3-oktober
Ik heb de aflevering met Peter Jan Rens gezien, topshow is dat.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:39 schreef Heufd het volgende:
[..]
https://www.een.be/buurma(...)-doet-u-nu-3-oktober
Matig. Het echte Doordekken is ongeëvenaard.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |