SPOILER: Schema R2 en verderOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Format
First Round - Best of three Sets
Second Round - Best of five Sets
Quarter-Finals - Best of five Sets
Semi-Finals - Best of seven Sets
Final - Best of nine Sets
Dubbel in Dubbel uit. Vanaf zondag. Thornton is de titelverdediger.
Zie TTquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:30 schreef icloud het volgende:
Hebben jullie ook problemen golden arrow stream? ze zijn herhalingen aan het uitzenden van winstanley en vdv.
Sky Sports ook niet.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:31 schreef icloud het volgende:
[..]
Rtl7darts stream heeft ook geen beelden?
twitter:PhilTaylor twitterde op maandag 03-10-2016 om 20:36:54Don't worry, I'll be at the venue shortly... #PowerCut reageer retweet
twitter:MattPorter_PDC twitterde op maandag 03-10-2016 om 20:33:54TV generators restarted....everything being reset and we will be back live within 10 minutes. Thanks for your patience reageer retweet
Lees de posts boven je.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:43 schreef icloud het volgende:
De wedstrijd is stil gelegd? of hangt dartsdata ook.
De wedstrijd ligt stilquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:43 schreef icloud het volgende:
Man man manquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:43 schreef icloud het volgende:
icloud leest het ook al nietquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kijk
Maak je niet druk zou ik zeggen
Ik bedoel, als ik kijk valt er geen negendarterquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
icloud leest het ook al niet
Jammer dit
Hopelijk is er snel weer een power cut danquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik bedoel, als ik kijk valt er geen negendarter
Eens kijken of er dan weer een nieuw Kong-gifje te maken isquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
De dubbels bij Kong
Scorend altijd goed, maar de dubbels
Niet genoeg bijeen gegooid. Weet nog wel dat hij aan het begin van het jaar wel dacht gebakken te zitten met een p18 of p19 op de Pro Tour OoM zodat hij mee kon doen aan euro toursquote:
Bij de laatste payers championships waarop de spelers zich konden kwalificeren eruit gewerkt door Steve West. VDV heeft een matig jaar en t gaat niet meer beter worden met zn rugquote:
Man dat gaat ook de verkeerde kant op dan. Barney mist EC ook al en wss PC.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet genoeg bijeen gegooid. Weet nog wel dat hij aan het begin van het jaar wel dacht gebakken te zitten met een p18 of p19 op de Pro Tour OoM zodat hij mee kon doen aan euro toursmooi nada
PC finals doet ie wel mee geloof ikquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Man dat gaat ook de verkeerde kant op dan. Barney mist EC ook al en wss PC.
Bij Barney is t deels een bewuste keuze geweest niet aan alle kwalificaties mee te doen. VDV deed datwel en was gewoon niet goed genoegquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Man dat gaat ook de verkeerde kant op dan. Barney mist EC ook al en wss PC.
Ja, daar doet TOP64 mee.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
PC finals doet ie wel mee geloof ik
Nee beste 64. Onderste 32 spelen de eerste ronde tegen elkaar. Daarna nrs 16-32 tegen de winnaars ronde een en vervolgens stroomt de top 16 in in ronde 3quote:
Hij staat daar als 65e, of heeft iemand zich al teruggetrokken?quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.dartsdatabase.co.uk/QualifyingList.aspx?EventKey=7485
Nee kwalificatie is nog steeds gaandequote:Op maandag 3 oktober 2016 21:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij staat daar als 65e, of heeft iemand zich al teruggetrokken?
Hij staat 63e door countback zie ik alquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij staat daar als 65e, of heeft iemand zich al teruggetrokken?
Ty!quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nee beste 64. Onderste 32 spelen de eerste ronde tegen elkaar. Daarna nrs 16-32 tegen de winnaars ronde een en vervolgens stroomt de top 16 in in ronde 3
Scottyquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
BDO GSOD-Representatives
Scott Waites - 2016 Lakeside Champion
Jeff Smith - 2016 Lakeside Championship Runner-Up
Darryl Fitton - 2016 BDO World Trophy Champion
Glen Durrant - 2015 World Masters Champion
Scott Mitchell - BDO Ranked Second
Danny Noppert - BDO Ranked Third
Jamie Hughes - BDO Ranked Fourth
Martin Adams - BDO Ranked Fifth
Ik vraag me af of Adams meedoet. Heeft prostaatkankerquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:44 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Scotty
Fitton
Wolfie
de rest /care
Adie Lewisquote:Op maandag 3 oktober 2016 22:12 schreef icloud het volgende:
Is er al een partij gespeeld waarbij de uiteindelijke winnaar niet achter kwam/verloor de eerste set?![]()
![]()
![]()
Het hebben van een leven is niet verbodenquote:Op maandag 3 oktober 2016 22:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Excuus voor mijn afwezigheid de laatste dagen
Het was niet dat ik een leven hadquote:Op maandag 3 oktober 2016 22:17 schreef luckass het volgende:
[..]
Het hebben van een leven is niet verboden
mandquote:Op maandag 3 oktober 2016 22:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het was niet dat ik een leven had
Maar goed, lang verhaal
Jouw mening over bepaalde spelers valt moeilijk serieus te nemenquote:Op maandag 3 oktober 2016 22:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Suljovic
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Ik ben bedroefd dat hij vandaag matig speelt, daarnaast ben ik niet zo'n groot fan van hem zoals Ajacied dat wel isquote:Op maandag 3 oktober 2016 22:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jouw mening over bepaalde spelers valt moeilijk serieus te nemen
Suljovic is mooi johquote:Op maandag 3 oktober 2016 22:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ben bedroefd dat hij vandaag matig speelt, daarnaast ben ik niet zo'n groot fan van hem zoals Ajacied dat wel is
Lekker morgen om 9:00 college maar dat mag de pret niet drukkenquote:Op maandag 3 oktober 2016 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vandaag wordt het wel extreem, we gaan richting 2 uur toe
ik ga gewoon pitten om 11 uurquote:Op maandag 3 oktober 2016 22:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lekker morgen om 9:00 college maar dat mag de pret niet drukken
Dan gaan er 26 negendartsers vallenquote:
Ik vind jou een vriendelijke jongenquote:Op maandag 3 oktober 2016 22:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tja, niet iedereen heeft een goede smaak
Ik jou ook luckassquote:Op maandag 3 oktober 2016 22:37 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik vind jou een vriendelijke jongen
Moet je wel +10 bij doen voor een gemiddeld normaal average.quote:Op maandag 3 oktober 2016 22:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mensur met ontzagwekkende 79.36 average
MEnsonterendquote:Op maandag 3 oktober 2016 22:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Echt walgelijk slecht gedart door beiden
Rikgodquote:Op maandag 3 oktober 2016 22:45 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Ik moet steeds aan Kees&Co denken door die vent
Die zal ongetwijfeld weer bij een of ander obscuur potje in de Skrill Liek South zijnquote:
27quote:Op maandag 3 oktober 2016 22:48 schreef Slobeend het volgende:
Hoeveelste staat Norris inmiddels op de OoM? Ja ik ben lui.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |