SPOILER: Schema R2 en verderOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Format
First Round - Best of three Sets
Second Round - Best of five Sets
Quarter-Finals - Best of five Sets
Semi-Finals - Best of seven Sets
Final - Best of nine Sets
Dubbel in Dubbel uit. Vanaf zondag. Thornton is de titelverdediger.
Zie TTquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:30 schreef icloud het volgende:
Hebben jullie ook problemen golden arrow stream? ze zijn herhalingen aan het uitzenden van winstanley en vdv.
Sky Sports ook niet.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:31 schreef icloud het volgende:
[..]
Rtl7darts stream heeft ook geen beelden?
twitter:PhilTaylor twitterde op maandag 03-10-2016 om 20:36:54Don't worry, I'll be at the venue shortly... #PowerCut reageer retweet
twitter:MattPorter_PDC twitterde op maandag 03-10-2016 om 20:33:54TV generators restarted....everything being reset and we will be back live within 10 minutes. Thanks for your patience reageer retweet
Lees de posts boven je.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:43 schreef icloud het volgende:
De wedstrijd is stil gelegd? of hangt dartsdata ook.
De wedstrijd ligt stilquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:43 schreef icloud het volgende:
Man man manquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:43 schreef icloud het volgende:
icloud leest het ook al nietquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kijk
Maak je niet druk zou ik zeggen
Ik bedoel, als ik kijk valt er geen negendarterquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
icloud leest het ook al niet
Jammer dit
Hopelijk is er snel weer een power cut danquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik bedoel, als ik kijk valt er geen negendarter
Eens kijken of er dan weer een nieuw Kong-gifje te maken isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |