abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165971846
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 14:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
Heb mij ook helemaal van alle datingsites uitgeschreven, en sluit mij helemaal aan bij Elvi.
Zelfde met die foto trouwens, leuk joh Paiq, heb je een vlot lopend gesprek met iemand, worden de foto's vrij gegeven "U bent uit de contactenlijst geblokkeerd door oppervlakkigetroela69"
:') waarom meteen iemand oppervlakkig noemen. Je moet het er wel op kunnen natuurlijk
  zaterdag 15 oktober 2016 @ 15:31:39 #277
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165971870
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 14:39 schreef Godshand het volgende:
Overigens Happn app verwijderd. Was er wel weer klaar mee.

Op zich grappig om te zien dat je bepaalde personen vaak kruist.
Happn heb ik misschien 1 dag geprobeerd :+. Vond het maar een vreemde app, op een of andere manier kwam ik steeds mannen uit Noord-Holland tegen en ik betwijfel of ze toevallig allemaal die dag voor mijn huis stonden :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zaterdag 15 oktober 2016 @ 15:33:23 #278
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165971905
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 10:49 schreef Fogel het volgende:
In de categotie IRL mensen tegenkomen... ik wil iemand die ik alleen oppervlakkig ken wat beter leren kennen. Heb geen idee of ze vrijgezel is, maar ga haar (zogauw ik het aandurf...) vragen of ze een keer wat wil gaan drinken met me (ik weet dat ze een bierfan is, dus dat is een hele normale vraag in dit geval).
Dit is best een grote stap voor me.
Heeft ook mijn voorkeur maar is altijd fucking spannend...

Aan de andere kant: niet geschoten is helemaal mis.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_165971963
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 15:29 schreef Allures het volgende:

[..]

:') waarom meteen iemand oppervlakkig noemen. Je moet het er wel op kunnen natuurlijk
Ja klopt, maar ik denk dat er meer is dan alleen het uiterlijk.
Als je met iemand een leuk gesprek hebt en er is een klik dan vind ik dat belangrijker dan iemand die er uitziet volgens de norm die ons word aangepraat via de media.
pi_165972533
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 15:38 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Ja klopt, maar ik denk dat er meer is dan alleen het uiterlijk.
Als je met iemand een leuk gesprek hebt en er is een klik dan vind ik dat belangrijker dan iemand die er uitziet volgens de norm die ons word aangepraat via de media.
ja jij. Dat maakt iemand niet meteen oppervlakkig als ze het wel mee wil laten wegen in Den toekomstige partner. En zoals ik al zei, je moet het er wel op kunnen. Waarom zou je meer moeten zien in iemand waar je van opdroogt?
pi_165972900
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 10:14 schreef Elvi het volgende:

[..]
Ik wil ook graag weer daten en verliefd worden, maar via datingsites is het echt kut. Ik verlies een beetje het vertrouwen in de mensheid :')
Idem ;(
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
  zaterdag 15 oktober 2016 @ 16:59:07 #282
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165972961
Kennissen van me willen me koppelen aan een boerenjongen hier uit de buurt :').
pi_165973014
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 16:59 schreef Samzz het volgende:
Kennissen van me willen me koppelen aan een boerenjongen hier uit de buurt :').
Altijd fijn van die koppelgestes van mensen die je kent :P Maar voor hetzelfde geld klikt het gewoon goed. En anders heb je wat om te lachen later :+
mag het weten
pi_165973429
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 10:14 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ik wil ook graag weer daten en verliefd worden, maar via datingsites is het echt kut. Ik verlies een beetje het vertrouwen in de mensheid :')
Datingsites zijn ook kut. Ik vraag mij af of er fatsoenlijke aantallen zijn op te noemen van stelletjes die elkaar hebben gevonden via zo'n site.

Sommige sites doen overduidelijk alles om je geld af te troggelen, op andere websites staan weer allemaal profielen met hele waslijsten aan eisen waar je aan moet voldoen en dan hebben we nog van die alleenstaande moeders van in de 20 met 3 tot 5 jonge kinderen die iemand zoeken en op de profielvraag of ze een kinderwens hebben, antwoorden met 'misschien'. Serieuse deelnemers bijna niet te bekennen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 15:29 schreef Allures het volgende:

[..]

Dan kun je gewoon een net bericht toesturen; Sorry ik ben niet (meer) geinteresseerd, groetjes.
Direct blokkeren is nogal recht voor zijn raap. Zeker als je voor de foto's gewoon leuke gesprekken hebt gehad.
  zaterdag 15 oktober 2016 @ 17:26:57 #285
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165973453
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 17:03 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Altijd fijn van die koppelgestes van mensen die je kent :P Maar voor hetzelfde geld klikt het gewoon goed. En anders heb je wat om te lachen later :+
Och ik laat ze er mooi grapjes over maken, denk niet dat ze t daadwerkelijk gaan doen :P.
pi_165973458
Tja ik heb dat een paar keer gezegd. Het gesprek waar je dan in beland is echt niet iets dat je blijft doen :')
Het is niet alsof mensen daar normaal op reageren en gewoon zeggen 'goh jammer, veel succes verder!'
pi_165973485
Ik heb overigens iemand ontmoet via een datingsite. Misschien biedt het hoop :P
pi_165973522
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 17:26 schreef Samzz het volgende:

[..]

Och ik laat ze er mooi grapjes over maken, denk niet dat ze t daadwerkelijk gaan doen :P.
Jij kent ze beter dus dat zal :D Vrienden hebben dat weleens voor mij gedaan. Was leuk en wel met twee bloedmooie vrouwen. O+ Maar verder dan een kopje thee of koffie kwam het niet. :+
mag het weten
pi_165973531
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 17:27 schreef Allures het volgende:
Tja ik heb dat een paar keer gezegd. Het gesprek waar je dan in beland is echt niet iets dat je blijft doen :')
Het is niet alsof mensen daar normaal op reageren en gewoon zeggen 'goh jammer, veel succes verder!'
:D Dat wel dan weer. Maar je komt dan niet bot over. Mocht je dan lastig gevallen worden, dan gewoon blocken die handel. :)
  zaterdag 15 oktober 2016 @ 17:33:29 #290
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_165973587
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 16:28 schreef Allures het volgende:

[..]

ja jij. Dat maakt iemand niet meteen oppervlakkig als ze het wel mee wil laten wegen in Den toekomstige partner. En zoals ik al zei, je moet het er wel op kunnen. Waarom zou je meer moeten zien in iemand waar je van opdroogt?
Hard maar waar. Ik zou zelf ook niet willen daten met iemand die me niet aantrekkelijk vindt, dat liever wat langer single en dan wel een relatie waarin ze me graag ziet komen (phrasing!)
pi_165973612
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 17:27 schreef Allures het volgende:
Ik heb overigens iemand ontmoet via een datingsite. Misschien biedt het hoop :P
N=1 though :+ En waar las ik nu dat 1 op de 7 bij datingsitises daadwerkelijk er een relatie aan overhield... Je kunt er genoeg mensen door ontmoeten, maar het zegt niks over of het uitgroeit tot iets meer dan een enkele ontmoeting.
mag het weten
pi_165974040
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 17:30 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

:D Dat wel dan weer. Maar je komt dan niet bot over. Mocht je dan lastig gevallen worden, dan gewoon blocken die handel. :)
jawel want die gesprekken dwingen je om bot te zijn wil je er ooit vanaf komen
En/of je moet alsnog blokken

Sorry maar ik ben van het vriendelijke gesprekje afgestapt

Ik gaf ooit ook antwoord op elk berichtje dat ik binnen kreeg. Soms gewoon iets van 'bedankt voor je bericht maar ik zie te weinig raakvlakken. Veel succes verder'. Dan krijg je de gemeente en meest dwingende shit terug hoor
Jammer voor die paar die aardig waren en daarna sip zijn, maar het was alleen maar contact via een datingsite of app en je bent elkaar niks verplicht
Als je daar langer dan 3 minuten sip van blijft moet je misschien sowieso wat anders gaan doen
pi_165974103
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 17:34 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

N=1 though :+ En waar las ik nu dat 1 op de 7 bij datingsitises daadwerkelijk er een relatie aan overhield... Je kunt er genoeg mensen door ontmoeten, maar het zegt niks over of het uitgroeit tot iets meer dan een enkele ontmoeting.
ja weet ik maar ik dacht laat ik wat positiefs de groep in gooien :P
pi_165974119
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 17:33 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Hard maar waar. Ik zou zelf ook niet willen daten met iemand die me niet aantrekkelijk vindt, dat liever wat langer single en dan wel een relatie waarin ze me graag ziet komen (phrasing!)
Mijn date is niet iemand waar ik qua uiterlijk direct op zou vallen. Maar duuuuuuuuuuuuuuuude wat vind ik hem opwindend :9~
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_165974123
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 15:00 schreef Kreator het volgende:

[..]

Iedereen zonder fok-account.
:D
Goede zelfkennis heb je ;)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_165974271
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 18:02 schreef Allures het volgende:

[..]

ja weet ik maar ik dacht laat ik wat positiefs de groep in gooien :P
Oh.. :@ Hmm dan houd ik mijn mond wel :P
mag het weten
  zaterdag 15 oktober 2016 @ 18:39:35 #297
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_165974580
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 18:02 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Mijn date is niet iemand waar ik qua uiterlijk direct op zou vallen. Maar duuuuuuuuuuuuuuuude wat vind ik hem opwindend :9~
Yes. Maar dat klinkt al anders dan niet knap vinden ;)
pi_165975697
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 18:02 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Toen je 'm beter leerde kennen begon je z'n uiterlijk ook aantrekkelijk te vinden of vind je 'm gewoon qua gedrag aantrekkelijk?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_165976848
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 17:58 schreef Allures het volgende:

[..]

jawel want die gesprekken dwingen je om bot te zijn wil je er ooit vanaf komen
En/of je moet alsnog blokken

Sorry maar ik ben van het vriendelijke gesprekje afgestapt

Ik gaf ooit ook antwoord op elk berichtje dat ik binnen kreeg. Soms gewoon iets van 'bedankt voor je bericht maar ik zie te weinig raakvlakken. Veel succes verder'. Dan krijg je de gemeente en meest dwingende shit terug hoor
Jammer voor die paar die aardig waren en daarna sip zijn, maar het was alleen maar contact via een datingsite of app en je bent elkaar niks verplicht
Als je daar langer dan 3 minuten sip van blijft moet je misschien sowieso wat anders gaan doen
Zielig dat soort mensen. Aangezien uiterlijk heel belangrijk is, is Tinder misschien wel een verstandigere oplossing. Alles begint namelijk met een foto. Hoef je gelijk geen hele gesprekken meer te houden voor je een foto ziet zoals bij Paiq.
  zaterdag 15 oktober 2016 @ 22:01:50 #300
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165979001
Hi hi, ja, plaatjes zijn net zo relevant als de binnenkant. Is toch een indruk immers waar je wel of niet mee hand in hand wil lopen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')