In mijn geval steekt alles nogal grauw af tegen over de laatste persoon waar ik een relatie mee hadquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 00:51 schreef Stratotanker het volgende:
Leuk, een date topic.Hoe vaker ik date hoe meer ik ervan overtuigd raak om gewoon eeuwig vrijgezel te blijven. Pfffrrrtttt.
Ook last van. Zondag een date met een meid in Delft, maar eens kijken of het buiten appen om ook klikt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 01:17 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
In mijn geval steekt alles nogal grauw af tegen over de laatste persoon waar ik een relatie mee had
we willen die kl0te dates horen!quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 00:51 schreef Stratotanker het volgende:
Leuk, een date topic.Hoe vaker ik date hoe meer ik ervan overtuigd raak om gewoon eeuwig vrijgezel te blijven. Pfffrrrtttt.
Klinkt wel herkenbaar, jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 00:51 schreef Stratotanker het volgende:
Het is de selectie niet. Ik kan het niet goed uitleggenquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 09:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Misschien enige vorm van selectie toepassen?
Ik heb het daten nooit gehaat oid. Sites wel, maar door wat langer te chatten filter je de idioten er online uit, ipv in je privéleven...
Voorheen wanneer? Toen je nog kind was en je een duidelijk romantisch beeld had?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 10:36 schreef Stratotanker het volgende:
Het gaat niet zozeer om idioten, selectie of misgaan. Het gaat om de vicieuze cirkel van aan jezelf werken, meer daten, selectie verscherpen, repeat. Natuurlijk gaat er weleens wat mis of zit er een idioot tussen. Maar vooral het gevoel dat een relatie voorheen zoheelveel simpeler was mis ik weleens.
Hoop je dat het mis gaat, of ben je bang dat het mis gaat?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 09:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klinkt wel herkenbaar, ja.
Hoewel ik nu een leuke date heb zit ik stiekem toch te wachten op het moment dat t mis gaat.
Selffulfilling prophecy zo.
Een vorm van zelfsabotage?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 09:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klinkt wel herkenbaar, ja.
Hoewel ik nu een leuke date heb zit ik stiekem toch te wachten op het moment dat t mis gaat.
Selffulfilling prophecy zo.
Dat laatstequote:Op vrijdag 14 oktober 2016 15:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoop je dat het mis gaat, of ben je bang dat het mis gaat?
Ik heb dat met een date van vorig jaar, nota benequote:Op vrijdag 14 oktober 2016 01:17 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
In mijn geval steekt alles nogal grauw af tegen over de laatste persoon waar ik een relatie mee had
Begin/midden 20 bijvoorbeeld. Ik heb eerlijk gezegd nooit echt een romantisch beeld gehad over relaties. Als ik terugkijk ben ik altijd erg (misschien wel heel erg) rationeel geweest. Sowieso vind ik het opmerkelijk dat ik altijd degene was die versierd werd. Het lijkt erop alsof een romantisch beeld na alle relaties en ervaringen juist sterker is geworden. Dus de ratio heeft later plaatsgemaakt voor gevoel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 11:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
Voorheen wanneer? Toen je nog kind was en je een duidelijk romantisch beeld had?
hoe dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 18:32 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik heb dat met een date van vorig jaar, nota beneWas echt een klik, we zagen elkaar vaak, leek richting relatie te gaan maar ging om een kutte en vooral domme manier kapot. En ik merk dat ik daar af en toe nog best last van heb. Hoe idioot het ook is.
Eigenaardig.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:33 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Begin/midden 20 bijvoorbeeld. Ik heb eerlijk gezegd nooit echt een romantisch beeld gehad over relaties. Als ik terugkijk ben ik altijd erg (misschien wel heel erg) rationeel geweest. Sowieso vind ik het opmerkelijk dat ik altijd degene was die versierd werd. Het lijkt erop alsof een romantisch beeld na alle relaties en ervaringen juist sterker is geworden. Dus de ratio heeft later plaatsgemaakt voor gevoel.
nee vuurwerkquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:11 schreef Allures het volgende:
[..]
hoe dan?
Was dat het meisje van de ontbijt date?
Want???quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:34 schreef Elvi het volgende:
Ok ik heb Tinder geïnstalleerd en nu voel ik me vies en verdrietig
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 00:51 schreef Stratotanker het volgende:
Dat zijn de fijnste ja.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 18:32 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik heb dat met een date van vorig jaar, nota beneWas echt een klik, we zagen elkaar vaak, leek richting relatie te gaan maar ging om een kutte en vooral domme manier kapot. En ik merk dat ik daar af en toe nog best last van heb. Hoe idioot het ook is.
Het wordt pas spannend als je je ex tegenkomt. Ik heb het dus maar weer verwijderd. Nirt dat ik verder ook maar 1 match had.... Kennelijk geen leuke foto's geplaatst.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:34 schreef Elvi het volgende:
Ok ik heb Tinder geïnstalleerd en nu voel ik me vies en verdrietig
Ik ben er vrij zeker van dat mn ex geen Tinder heeftquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 09:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het wordt pas spannend als je je ex tegenkomt. Ik heb het dus maar weer verwijderd. Nirt dat ik verder ook maar 1 match had.... Kennelijk geen leuke foto's geplaatst.
Aan de ene kant heb ik wel weer zin om te daten, maar ik heb totaal geen zin om er energie in te steken. (En dit is wel nodig als ik iets wil)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |