quote:
quote:
Oh fruitjequote:
Sas waardeert dat ten zeerst.. bakken ze bruin ?quote:Op zondag 2 oktober 2016 21:49 schreef Soury het volgende:
Het is wel mijn plaatje. Ik heb een TR gezet
Ik kijk dat morgenquote:Op zondag 2 oktober 2016 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Sas waardeert dat ten zeerst.. bakken ze bruin ?
Nee dat is 1 2 3 wel te doen ((on demand) maar ik download allesquote:
Ok doe maar ..quote:Op zondag 2 oktober 2016 21:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat is 1 2 3 wel te doen maar ik download alles
Je moet ook wel eens wat wissen. Ik heb een Terra schijf voor 3d shitquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2016 21:08 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik was er niet meer geweest als ik Jood, homo of zigeuner was toen. Dat bedoelde je toch? En dat had mijn levensdrift moeten aanspreken. Toch?
Hoezo wissen? Koop er gewoon HD bij dan.quote:Op zondag 2 oktober 2016 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Je moet ook wel eens wat wissen. Ik heb een Terra schijf voor 3d shit
Ik kijk zelden twee keer naar een film of serie Nooitquote:Op zondag 2 oktober 2016 21:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoezo wissen? Koop er gewoon HD bij dan.
Kijk jij nog 3D shit? Ik vind dat zo'n gedoe voor weinig extraquote:Op zondag 2 oktober 2016 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Je moet ook wel eens wat wissen. Ik heb een Terra schijf voor 3d shit
Mijn tv is wel cool voor die shitquote:Op zondag 2 oktober 2016 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk jij nog 3D shit? Ik vind dat zo'n gedoe voor weinig extra
Dat ze gisteren aangaf er over 4 jaar geen zin meer in te hebben of zoietsquote:Op zondag 2 oktober 2016 22:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou steeds met leversdrift?
Ik begrijp je vraag nietsorry.....
ow....quote:Op zondag 2 oktober 2016 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ze gisteren aangaf er over 4 jaar geen zin meer in te hebben of zoiets
Stop er maar meequote:Op zondag 2 oktober 2016 22:05 schreef mrspoeZ het volgende:
Jij refereert aan het feit dat de Canadezen ons zijn komen redden alsof dat iets is waarom ik blij moet zijn.
Nee, als je liever vandaag dan morgen dood wil dat snap ik dat.quote:Op zondag 2 oktober 2016 22:05 schreef mrspoeZ het volgende:
Jij refereert aan het feit dat de Canadezen ons zijn komen redden alsof dat iets is waarom ik blij moet zijn.
Jij niet, een hoop anderen misschien wel, wie zal het zeggen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 22:05 schreef mrspoeZ het volgende:
Heb jij Canadees bloed Mo?quote:Op zondag 2 oktober 2016 22:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij niet, een hoop anderen misschien wel, wie zal het zeggen.
Nope, hoezo?quote:
Ik wil niet dood.quote:Op zondag 2 oktober 2016 22:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, als je liever vandaag dan morgen dood wil dat snap ik dat.
Oh nee dan was je er wel gewoon nog geweest .. of niet ik weet niet meer waar het over gingquote:Op zondag 2 oktober 2016 22:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nope, hoezo?
Ik heb alleen Nederlands en Duits bloed.
ow... gelukkig dan maar... ik dacht dat je gisteren zoiets zei n dat Chufi daaraan refereerde, maar dan hebben we je misschien verkeerd begrepen.quote:
Ja blijkbaarquote:Op zondag 2 oktober 2016 22:11 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... gelukkig dan maar... ik dacht dat je gisteren zoiets zei n dat Chufi daaraan refereerde, maar dan hebben we je misschien verkeerd begrepen.
Ik wil niet dood, ik hoef alleen niet per se te leven.quote:Op zondag 2 oktober 2016 22:11 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... gelukkig dan maar... ik dacht dat je gisteren zoiets zei n dat Chufi daaraan refereerde, maar dan hebben we je misschien verkeerd begrepen.
Ik vind er nier veel bij zitten maar het zijn vaak animaties. Die zijn leuk. Verder is er niet veel nee.quote:Op zondag 2 oktober 2016 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
De mijn e ook.. maar het boeit me echt niet..
ah... oké...quote:Op zondag 2 oktober 2016 22:12 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Ik wil niet dood, ik hoef alleen niet per se te leven.
Ik heb Saksisch bloed.quote:Op zondag 2 oktober 2016 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh nee dan was je er wel gewoon nog geweest .. of niet ik weet niet meer waar het over ging
Lekker met een stukje appelquote:
Ahhh gossiequote:
TR gezetquote:
Daar ga ik in meequote:
Vader op zoon is Joods.quote:Op zondag 2 oktober 2016 22:17 schreef mrspoeZ het volgende:
Mijn exman vindt zichzelf sinds een aantal jaar jood. Ik vind dat zó achterlijk.. de vader van zijn vader was joods, wat hem dus bepaald niet joods maakt, maar hij vindt zichzelf nu slachtoffer enzo.
Wanneer dat net zo lang duurt dan die droger ben je te laat.quote:Op zondag 2 oktober 2016 22:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik moet zo eerst effe douchen, misschien kom ik daarna
oh... dan hoef ik geen haast te maken ookquote:Op zondag 2 oktober 2016 22:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer dat net zo lang duurt dan die droger ben je te laat.
Ja wat snap je daar niet aan? En ik kom niet met een bronquote:Op zondag 2 oktober 2016 22:20 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Rrrright. Net als dat schoenen uit in een moslim huis klopt met de koran, toch?
ja maar als je nooit zo opgevoed bent of zo is dat slachtoffer gedoe wel een beetje aanstellerijquote:
Nou neequote:Op zondag 2 oktober 2016 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Je wilt dat ie je thuis komt opzoeken zeker uit wraak
Dat wijf doet niks andersquote:Op zondag 2 oktober 2016 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
ja maar als je nooit zo opgevoed bent of zo is dat slachtoffer gedoe wel een beetje aanstellerij
ja maar nee.quote:Op zondag 2 oktober 2016 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
ja maar als je nooit zo opgevoed bent of zo is dat slachtoffer gedoe wel een beetje aanstellerij
Knal er nog wel uur achteraan denk ik.quote:Op zondag 2 oktober 2016 22:21 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... dan hoef ik geen haast te maken ook
Zeg ik wat anders?quote:Op zondag 2 oktober 2016 22:25 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
ja maar nee.
Alleen die persoon waarvan de moeder ten tijde van de geboorte een Jodin was of de persoon die zich vrijwillig tot het jodendom heeft bekeerd op grond van de Joodse wetten is Joods. Deuteronomium 7:1-5
Neequote:
Laat googel maar even met rust.quote:Op zondag 2 oktober 2016 22:30 schreef mrspoeZ het volgende:
Vader op zoon is niet joods. Moeder op zoon wel.
Niet zo moeilijk het gaat via de vrouw/ moeder. Ik heb er niks mee verder dusquote:
Ja doeg he?quote:Op zondag 2 oktober 2016 22:32 schreef mrspoeZ het volgende:
Okay dan ga ik uit van jouw alwetendheid, Post je ook in flatearth?
Oh ik had het niet over details...quote:Op zondag 2 oktober 2016 22:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk het gaat via de vrouw/ moeder. Ik heb er niks mee verder dus
Ik heb er een neus voorquote:
Naar jou ? Nou okquote:Op zondag 2 oktober 2016 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus waarom gaan je dan in op de details naar mij toe?
Ze is nog aan het wissenquote:Op zondag 2 oktober 2016 22:57 schreef chufi het volgende:
Ik ben niet Joods..
Hey Sas.. Leuk om mee telezen hier ?
Ja tochquote:
Nou nouquote:
Lul dan nietquote:
enigjes!quote:Op zondag 2 oktober 2016 22:57 schreef chufi het volgende:
Ik ben niet Joods..
Hey Sas.. Leuk om mee telezen hier ?
KLOPTquote:Op zondag 2 oktober 2016 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach tegen jou weet ik dat het wel kan..
Ik schrok van de cosquote:Op zondag 2 oktober 2016 23:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De postcount van 40+ schiet omhoog.
ok, fijn om te wetenquote:Op zondag 2 oktober 2016 23:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Whehehehhehehequote:Op zondag 2 oktober 2016 23:15 schreef sacha het volgende:
en nu verlaat ik mijn desktop en ga verder mobiel, lief zijn allemaal
Extra kuddos .. En het regent weer sterk.. Wel blij dat Barca weer verloren heeft en ik geld op ze heb gewonnenquote:Op zondag 2 oktober 2016 23:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tuurlijk sasjequote:Op zondag 2 oktober 2016 23:15 schreef sacha het volgende:
en nu verlaat ik mijn desktop en ga verder mobiel, lief zijn allemaal
Piet ik kom niet naar de disco, we gaan film kijkenquote:Op zondag 2 oktober 2016 23:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 oktober 2016 23:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Piet ik kom niet naar de disco, we gaan film kijken
maakte ik weer typfout dan?quote:
Welke filmquote:
Alweer?quote:Op zondag 2 oktober 2016 23:17 schreef FANN het volgende:
[..]
ow film, leuk.quote:Op zondag 2 oktober 2016 23:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had iets beters verwachtquote:
Ja les gehadquote:
Geen van beidequote:Op zondag 2 oktober 2016 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Dans jij de Sirtaki of gooi je met borden?
Die kijkt filmquote:
Wilden we jaquote:
mogen we radenquote:
Doe eens een gokquote:
ik ken haar collectie niet.quote:
Fann niet meer.. Die dr Griek trekt altijd heel internet leeg.. Heb zij er iig geen last van snap jequote:
Nee ik ook niet , ten minste geen account.. heb wel gewoon alle series beschikbaar op de streamsquote:
Nee ik denk Samanta en Michaelquote:
dat maakt het gokken wat moeilijker, netflix heeft maar een paar films.quote:Op zondag 2 oktober 2016 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Fann niet meer.. Die dr Griek trekt altijd heel internet leeg.. Heb zij er iig geen last van snap je
Ik zeg niksquote:Op zondag 2 oktober 2016 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik ook niet , ten minste geen account.. heb wel gewoon alle series beschikbaar op de streams
klinkt niet als een pakkende filmtitel.quote:
Oh moet dat dan is het My Big Fat Greek Wedding (2002) - IMDbquote:Op zondag 2 oktober 2016 23:36 schreef drakin het volgende:
[..]
klinkt niet als een pakkende filmtitel.
Dan eerder andersom.. dan heeft het nog wat..quote:Op zondag 2 oktober 2016 23:36 schreef drakin het volgende:
[..]
klinkt niet als een pakkende filmtitel.
Is dat zo ?quote:
Dat zei ik dan weerquote:Op zondag 2 oktober 2016 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan eerder andersom.. dan heeft het nog wat..
oudje, die heeft ze natuurlijk allang gezienquote:Op zondag 2 oktober 2016 23:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh moet dat dan is het My Big Fat Greek Wedding (2002) - IMDb
welke film heb jij dan als laatste gezien?quote:
Fann was daar al in de 80'squote:Op zondag 2 oktober 2016 23:40 schreef drakin het volgende:
[..]
oudje, die heeft ze natuurlijk allang gezien
Ohh deze De fazantenmoordenaars (2014) - IMDbquote:Op zondag 2 oktober 2016 23:41 schreef drakin het volgende:
[..]
welke film heb jij dan als laatste gezien?
En was het wat?quote:Op zondag 2 oktober 2016 23:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh deze De fazantenmoordenaars (2014) - IMDb
Ja ik hou er wel van. Ik had er al meer van gezienquote:
maar toen was die film er nog niet.quote:
ok, even kijken wat het is.quote:Op zondag 2 oktober 2016 23:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh deze De fazantenmoordenaars (2014) - IMDb
2002 staat er toch?quote:Op zondag 2 oktober 2016 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee? Geen idee van welk jaar die film was
1961 al lees ikquote:Op zondag 2 oktober 2016 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee? Geen idee van welk jaar die film was
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die komt regelmatig langsquote:Op maandag 3 oktober 2016 00:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die heb ik al wel keer of 5 gezien denk ik zoiets.
Die was reeds in Amsterdam bij onze Fannquote:Op maandag 3 oktober 2016 00:07 schreef drakin het volgende:
Een heleboel bekende namen. Maar geen getrouwde grote vette Griek daarin
In 1961 al?quote:Op maandag 3 oktober 2016 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Die was reeds in Amsterdam bij onze Fann
Je broertje is toch ook een fokker!?quote:Op maandag 3 oktober 2016 00:09 schreef sacha het volgende:
[..]
correct, via mijn broertje, de krant via Theo![]()
#splinterwinter
hoelang al niet meer?quote:Op maandag 3 oktober 2016 00:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Fokken doe ik tegenwoordig niet meer.
Dr jongere heb ik het overquote:Op maandag 3 oktober 2016 00:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Fokken doe ik tegenwoordig niet meer.
Je vrouw?quote:Op maandag 3 oktober 2016 00:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dik 10 jaar zoiets, laat ze nu door anderen fokken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op maandag 3 oktober 2016 00:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Je vrouw?Wat denk je nu zelf!? Anders had ie je allang een lift aangeboden, wekelijks..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 oktober 2016 00:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Je vrouw?Ergens in de 40+ gaan ze opvliegen en valt er weinig meer te fokken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kleintjes kun je ook beter maken als de vrouwen nog wat jonger zijn.quote:Op maandag 3 oktober 2016 00:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ergens in de 40+ gaan ze opvliegen en valt er weinig meer te fokken.
Of nietquote:Op maandag 3 oktober 2016 00:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Kleintjes kun je ook beter maken als de vrouwen nog wat jonger zijn.
Waarom denk je dat ik als kwieke 50+ al opa ben?quote:Op maandag 3 oktober 2016 00:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Kleintjes kun je ook beter maken als de vrouwen nog wat jonger zijn.
Nee het hoeft niet, is wel makkelijker zonder.quote:
Gaat prima daarmee. leuk beestje.quote:Op maandag 3 oktober 2016 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
I know...
binnekort verkoopt ie er al weer een..
Dat gaat me dan niet meer lukkenquote:Op maandag 3 oktober 2016 00:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee het hoeft niet, is wel makkelijker zonder.
Maar als je wel kleintjes maakt is het gezonder om ze wat jonger te krijgen
Ga dan maar niet meer doen, is wel makkelijker zonder.quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2016 00:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Ga dan maar niet meer doen, is wel makkelijker zonder.
30% winst?quote:Op maandag 3 oktober 2016 00:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gaat prima daarmee. leuk beestje.
Waarom wil je dat weten?quote:Op maandag 3 oktober 2016 00:29 schreef chufi het volgende:
Zitten jullie nu al 40 +ers te zeiken over vruchtbaar etc ..?
Wie ovuleert nog maandelijks ?!!
Of heb ik een TR aan mijn gat hangen.quote:Op maandag 3 oktober 2016 00:29 schreef chufi het volgende:
Beter bekennen nuquote:Op maandag 3 oktober 2016 00:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Of heb ik een TR aan mijn gat hangen.
Ik bekenquote:
wat?quote:Op maandag 3 oktober 2016 00:29 schreef chufi het volgende:
ja doewiequote:Op maandag 3 oktober 2016 00:33 schreef chufi het volgende:
misschien is dit meer een apart topic waard maar dan lijkt het me geschgikter dat een dame dat ook opent
Dat denk ik ook jaquote:Op maandag 3 oktober 2016 00:33 schreef chufi het volgende:
misschien is dit meer een apart topic waard maar dan lijkt het me geschgikter dat een dame dat ook opent
Beginnenquote:Op maandag 3 oktober 2016 00:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Tuurlijk blijven de hormonen zeiken .. Had je maar eerder moeten beginnen
Altijd snachts..quote:Op maandag 3 oktober 2016 00:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik moet steeds vaker pissen, dat schijnt ouwe lullen kwaal te zijn.
prostaat vergroot?quote:Op maandag 3 oktober 2016 00:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
paar keer per nachtquote:Op maandag 3 oktober 2016 00:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dan maar hier danquote:Op maandag 3 oktober 2016 00:36 schreef drakin het volgende:
Ik denk niet dat het een stormlooptopic gaat zijn dat.
Nou het zal welquote:
zittend pissen Piet, beter voor de prostaatquote:Op maandag 3 oktober 2016 00:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
Je kan het ook aan de kleur zien.quote:Op maandag 3 oktober 2016 00:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb vaak dat wanneer ik minder drink ik ook minder zeik
Door de vergeetachtigheid steeds opnieuw 1 openen zeker?quote:
Bietjesquote:Op maandag 3 oktober 2016 00:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je kan het ook aan de kleur zien.
logicaquote:Op maandag 3 oktober 2016 00:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb vaak dat wanneer ik minder drink ik ook minder zeik
Overkomt me zelden.quote:Op maandag 3 oktober 2016 00:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Door de vergeetachtigheid steeds opnieuw 1 openen zeker?
Eerste kenmerk ervan is het ontkennenquote:
Ik zou dat nooit doen, zowel zou ik toch echt een leuke TT verzinnenquote:Op maandag 3 oktober 2016 00:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Eerste kenmerk ervan is het ontkennen
Heb autistische neigingen en er gaat geen fles uit de krat voordat de lege er weer instaat.quote:Op maandag 3 oktober 2016 00:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Eerste kenmerk ervan is het ontkennen
Met jou kan ik pratenquote:Op maandag 3 oktober 2016 00:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb autistische neigingen en er gaat geen fles uit de krat voordat de lege er weer instaat.
Draai je nu door dat ie leeg isquote:Op maandag 3 oktober 2016 00:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb autistische neigingen en er gaat geen fles uit de krat voordat de lege er weer instaat.
En helemaal leeg? Niet zoals ze in welke provincie was het ook alweer? Brabant of Limburg? De laatste paar slokken gewoon erin laten en dan al een nieuwe neerzetten?quote:Op maandag 3 oktober 2016 00:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Rustig aan.. Tis Pietquote:Op maandag 3 oktober 2016 00:49 schreef drakin het volgende:
[..]
En helemaal leeg? Niet zoals ze in welke provincie was het ook alweer? Brabant of Limburg? De laatste paar slokken gewoon erin laten en dan al een nieuwe neerzetten?
Ik heb er nog trauma's van dat ze dat doen daarquote:
Ben in Brabant geboren en met de fles grootgebracht.quote:Op maandag 3 oktober 2016 00:49 schreef drakin het volgende:
[..]
En helemaal leeg? Niet zoals ze in welke provincie was het ook alweer? Brabant of Limburg? De laatste paar slokken gewoon erin laten en dan al een nieuwe neerzetten?
ja tis wel erg iddquote:Op maandag 3 oktober 2016 00:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb er nog trauma's van dat ze dat doen daar
Op mijn 12e aan het bier en op 15e aan de hash.quote:Op maandag 3 oktober 2016 00:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb er nog trauma's van dat ze dat doen daar
Nee dat is goor .. Alleen te zuipen als het onder supervisie homemade is .. Dus dat is nooit in Nederland en nooit aan een Spaanse kustquote:
Waarom kijk je er dan naar?quote:Op maandag 3 oktober 2016 01:06 schreef chufi het volgende:
dat BigBrother Spain dat ik af en toe kijk gaat ook nergens over.. Zeik wijven en pussy mannen..
Erg onbekend die film, maar 329 votesquote:Op maandag 3 oktober 2016 01:07 schreef FANN het volgende:
[..]
10 Days in a Madhouse (2015) - IMDb
Heftige filmwaar gebeurd....
Maar wel een goeie....quote:Op maandag 3 oktober 2016 01:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Erg onbekend die film, maar 329 votes
Dat zijn vaak de beterequote:Op maandag 3 oktober 2016 01:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Erg onbekend die film, maar 329 votes
Trusten Fann, ik duik er ook zo inquote:
And running//quote:Op maandag 3 oktober 2016 01:07 schreef FANN het volgende:
[..]
10 Days in a Madhouse (2015) - IMDb
Heftige filmwaar gebeurd....
Ik hoef dan geen blockbusters, maar deze zijn vaak zo moeilijk te vindenquote:
Dat is jou probleemquote:Op maandag 3 oktober 2016 01:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik hoef dan geen blockbusters, maar deze zijn vaak zo moeilijk te vinden
Dus je hebt ze nog voor jezelf bewaardquote:Op maandag 3 oktober 2016 01:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik hoef dan geen blockbusters, maar deze zijn vaak zo moeilijk te vinden
Er was een tijdje terug een kaartje waar op stond hoeveel procent Engels kan per land.quote:Op maandag 3 oktober 2016 01:21 schreef chufi het volgende:
En 99.9987 % spreekt en verstaat Engels hier..
De noren kunnen er ook wat van, maar zijn nou eenmaal niet EUquote:
Je mag we naar eenmeetquote:Op maandag 3 oktober 2016 01:30 schreef drakin het volgende:
[..]
De noren kunnen er ook wat van, maar zijn nou eenmaal niet EU
Babytjes praten nog niet, en de rest zal wel Gaelic, Welsh, Schots of een van ver buiten Europese taal sprekenquote:Op maandag 3 oktober 2016 01:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
95% voor Engeland is wel schokkend.
ok, vertaal dit eens?quote:
En zo te zien hoort Turkije niet bij Europa.quote:
Waarom zou een imam de taal van het land waarin ie woont moeten spreken?quote:Op maandag 3 oktober 2016 01:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
95% voor Engeland is wel schokkend.
Mijn oerbeppe sprak ook geen NL anders, er zijn daar ook nog ouderen die alleen Gaelic, Schots of Welsch spreken.quote:Op maandag 3 oktober 2016 07:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waarom zou een imam de taal van het land waarin ie woont moeten spreken?
Je meent het.quote:Op maandag 3 oktober 2016 11:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Mijn oerbeppe sprak ook geen NL anders, er zijn daar ook nog ouderen die alleen Gaelic, Schots of Welsch spreken.
Halloquote:Op zondag 2 oktober 2016 21:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
ben benieuwd..................
[ afbeelding ]
Goedemiddag.quote:
Een jap is altijd goed. Die van mij 21 jaarquote:Op maandag 3 oktober 2016 19:28 schreef sacha het volgende:
mijn broertje krijgt een nieuwe leasebak en nu zit er een liedje van Gruppo Sportivo in mijn hoofd
deze...
Een Toyota?quote:Op maandag 3 oktober 2016 19:28 schreef sacha het volgende:
mijn broertje krijgt een nieuwe leasebak en nu zit er een liedje van Gruppo Sportivo in mijn hoofd
deze...
Klik je steeds random wiki pagina's aanquote:Op maandag 3 oktober 2016 22:46 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
hm! lekker!
Falafel balls
https://nl.wikipedia.org/wiki/Falafel
vind ik nou niet zo veel aan eigenlijk....quote:Op maandag 3 oktober 2016 22:46 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
hm! lekker!
Falafel balls
https://nl.wikipedia.org/wiki/Falafel
Dat is nou juist vegavoer dat ik wel aangenaam vind smaken.quote:Op maandag 3 oktober 2016 23:21 schreef FANN het volgende:
[..]
vind ik nou niet zo veel aan eigenlijk....
dat kan... het is ook een beetje onzin om als vleeseter ál het vegavoer per definitie alsquote:Op maandag 3 oktober 2016 23:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is nou juist vegavoer dat ik wel aangenaam vind smaken.
Ik eet die kikkererwten lieverr gewoon met iets andersquote:Op maandag 3 oktober 2016 23:21 schreef FANN het volgende:
[..]
vind ik nou niet zo veel aan eigenlijk....
Ik eet ze liever helemaal nietquote:Op maandag 3 oktober 2016 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik eet die kikkererwten lieverr gewoon met iets anders
Ik zei alleen dat ik ze lekker vind.quote:Op maandag 3 oktober 2016 23:30 schreef FANN het volgende:
[..]
dat kan... het is ook een beetje onzin om als vleeseter ál het vegavoer per definitie als
niet lekker te beschouwen, maar het is ook een beetje onzin dat ieder vega kikererwten,
linzen en falafel lekker te moeten vinden, ik vind die drie dingen nou juist nét niet om naar
huis te schrijven ..
Ja dat magquote:Op maandag 3 oktober 2016 23:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat ik ze lekker vind.
OKquote:Op maandag 3 oktober 2016 23:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat ik ze lekker vind.
Bruine bonen, witten bonen, tuinboontjes, sperzieboontjesquote:Op maandag 3 oktober 2016 23:37 schreef chufi het volgende:
Ik vind peulvruchten wel lekker om eerlijk te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |