quote:
quote:
Oh fruitjequote:
Sas waardeert dat ten zeerst.. bakken ze bruin ?quote:Op zondag 2 oktober 2016 21:49 schreef Soury het volgende:
Het is wel mijn plaatje. Ik heb een TR gezet
Ik kijk dat morgenquote:Op zondag 2 oktober 2016 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Sas waardeert dat ten zeerst.. bakken ze bruin ?
Nee dat is 1 2 3 wel te doen ((on demand) maar ik download allesquote:
Ok doe maar ..quote:Op zondag 2 oktober 2016 21:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat is 1 2 3 wel te doen maar ik download alles
Je moet ook wel eens wat wissen. Ik heb een Terra schijf voor 3d shitquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2016 21:08 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik was er niet meer geweest als ik Jood, homo of zigeuner was toen. Dat bedoelde je toch? En dat had mijn levensdrift moeten aanspreken. Toch?
Hoezo wissen? Koop er gewoon HD bij dan.quote:Op zondag 2 oktober 2016 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Je moet ook wel eens wat wissen. Ik heb een Terra schijf voor 3d shit
Ik kijk zelden twee keer naar een film of serie Nooitquote:Op zondag 2 oktober 2016 21:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoezo wissen? Koop er gewoon HD bij dan.
Kijk jij nog 3D shit? Ik vind dat zo'n gedoe voor weinig extraquote:Op zondag 2 oktober 2016 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Je moet ook wel eens wat wissen. Ik heb een Terra schijf voor 3d shit
Mijn tv is wel cool voor die shitquote:Op zondag 2 oktober 2016 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk jij nog 3D shit? Ik vind dat zo'n gedoe voor weinig extra
Dat ze gisteren aangaf er over 4 jaar geen zin meer in te hebben of zoietsquote:Op zondag 2 oktober 2016 22:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou steeds met leversdrift?
Ik begrijp je vraag nietsorry.....
ow....quote:Op zondag 2 oktober 2016 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ze gisteren aangaf er over 4 jaar geen zin meer in te hebben of zoiets
Stop er maar meequote:Op zondag 2 oktober 2016 22:05 schreef mrspoeZ het volgende:
Jij refereert aan het feit dat de Canadezen ons zijn komen redden alsof dat iets is waarom ik blij moet zijn.
Nee, als je liever vandaag dan morgen dood wil dat snap ik dat.quote:Op zondag 2 oktober 2016 22:05 schreef mrspoeZ het volgende:
Jij refereert aan het feit dat de Canadezen ons zijn komen redden alsof dat iets is waarom ik blij moet zijn.
Jij niet, een hoop anderen misschien wel, wie zal het zeggen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 22:05 schreef mrspoeZ het volgende:
Heb jij Canadees bloed Mo?quote:Op zondag 2 oktober 2016 22:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij niet, een hoop anderen misschien wel, wie zal het zeggen.
Nope, hoezo?quote:
Ik wil niet dood.quote:Op zondag 2 oktober 2016 22:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, als je liever vandaag dan morgen dood wil dat snap ik dat.
Oh nee dan was je er wel gewoon nog geweest .. of niet ik weet niet meer waar het over gingquote:Op zondag 2 oktober 2016 22:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nope, hoezo?
Ik heb alleen Nederlands en Duits bloed.
ow... gelukkig dan maar... ik dacht dat je gisteren zoiets zei n dat Chufi daaraan refereerde, maar dan hebben we je misschien verkeerd begrepen.quote:
Ja blijkbaarquote:Op zondag 2 oktober 2016 22:11 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... gelukkig dan maar... ik dacht dat je gisteren zoiets zei n dat Chufi daaraan refereerde, maar dan hebben we je misschien verkeerd begrepen.
Ik wil niet dood, ik hoef alleen niet per se te leven.quote:Op zondag 2 oktober 2016 22:11 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... gelukkig dan maar... ik dacht dat je gisteren zoiets zei n dat Chufi daaraan refereerde, maar dan hebben we je misschien verkeerd begrepen.
Ik vind er nier veel bij zitten maar het zijn vaak animaties. Die zijn leuk. Verder is er niet veel nee.quote:Op zondag 2 oktober 2016 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
De mijn e ook.. maar het boeit me echt niet..
ah... oké...quote:Op zondag 2 oktober 2016 22:12 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Ik wil niet dood, ik hoef alleen niet per se te leven.
Ik heb Saksisch bloed.quote:Op zondag 2 oktober 2016 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh nee dan was je er wel gewoon nog geweest .. of niet ik weet niet meer waar het over ging
Lekker met een stukje appelquote:
Ahhh gossiequote:
TR gezetquote:
Daar ga ik in meequote:
Vader op zoon is Joods.quote:Op zondag 2 oktober 2016 22:17 schreef mrspoeZ het volgende:
Mijn exman vindt zichzelf sinds een aantal jaar jood. Ik vind dat zó achterlijk.. de vader van zijn vader was joods, wat hem dus bepaald niet joods maakt, maar hij vindt zichzelf nu slachtoffer enzo.
Wanneer dat net zo lang duurt dan die droger ben je te laat.quote:Op zondag 2 oktober 2016 22:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik moet zo eerst effe douchen, misschien kom ik daarna
oh... dan hoef ik geen haast te maken ookquote:Op zondag 2 oktober 2016 22:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer dat net zo lang duurt dan die droger ben je te laat.
Ja wat snap je daar niet aan? En ik kom niet met een bronquote:Op zondag 2 oktober 2016 22:20 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Rrrright. Net als dat schoenen uit in een moslim huis klopt met de koran, toch?
ja maar als je nooit zo opgevoed bent of zo is dat slachtoffer gedoe wel een beetje aanstellerijquote:
Nou neequote:Op zondag 2 oktober 2016 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Je wilt dat ie je thuis komt opzoeken zeker uit wraak
Dat wijf doet niks andersquote:Op zondag 2 oktober 2016 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
ja maar als je nooit zo opgevoed bent of zo is dat slachtoffer gedoe wel een beetje aanstellerij
ja maar nee.quote:Op zondag 2 oktober 2016 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
ja maar als je nooit zo opgevoed bent of zo is dat slachtoffer gedoe wel een beetje aanstellerij
Knal er nog wel uur achteraan denk ik.quote:Op zondag 2 oktober 2016 22:21 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... dan hoef ik geen haast te maken ook
Zeg ik wat anders?quote:Op zondag 2 oktober 2016 22:25 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
ja maar nee.
Alleen die persoon waarvan de moeder ten tijde van de geboorte een Jodin was of de persoon die zich vrijwillig tot het jodendom heeft bekeerd op grond van de Joodse wetten is Joods. Deuteronomium 7:1-5
Neequote:
Laat googel maar even met rust.quote:Op zondag 2 oktober 2016 22:30 schreef mrspoeZ het volgende:
Vader op zoon is niet joods. Moeder op zoon wel.
Niet zo moeilijk het gaat via de vrouw/ moeder. Ik heb er niks mee verder dusquote:
Ja doeg he?quote:Op zondag 2 oktober 2016 22:32 schreef mrspoeZ het volgende:
Okay dan ga ik uit van jouw alwetendheid, Post je ook in flatearth?
Oh ik had het niet over details...quote:Op zondag 2 oktober 2016 22:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk het gaat via de vrouw/ moeder. Ik heb er niks mee verder dus
Ik heb er een neus voorquote:
Naar jou ? Nou okquote:Op zondag 2 oktober 2016 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus waarom gaan je dan in op de details naar mij toe?
Ze is nog aan het wissenquote:Op zondag 2 oktober 2016 22:57 schreef chufi het volgende:
Ik ben niet Joods..
Hey Sas.. Leuk om mee telezen hier ?
Ja tochquote:
Nou nouquote:
Lul dan nietquote:
enigjes!quote:Op zondag 2 oktober 2016 22:57 schreef chufi het volgende:
Ik ben niet Joods..
Hey Sas.. Leuk om mee telezen hier ?
KLOPTquote:Op zondag 2 oktober 2016 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach tegen jou weet ik dat het wel kan..
Ik schrok van de cosquote:Op zondag 2 oktober 2016 23:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De postcount van 40+ schiet omhoog.
ok, fijn om te wetenquote:Op zondag 2 oktober 2016 23:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Whehehehhehehequote:Op zondag 2 oktober 2016 23:15 schreef sacha het volgende:
en nu verlaat ik mijn desktop en ga verder mobiel, lief zijn allemaal
Extra kuddos .. En het regent weer sterk.. Wel blij dat Barca weer verloren heeft en ik geld op ze heb gewonnenquote:Op zondag 2 oktober 2016 23:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |