Jullie kennen die track beter in de uitvoering van The Proppelerheads & David Arnold. Dit was het origineel.quote:
ik ben nu al 3 uur in gesprek met microsoft.quote:Op maandag 3 oktober 2016 18:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja dat snap ik...
Heb je deze stappen al gevolgd voordat je hem opstuurde?
Klinkt niet best.quote:Op maandag 3 oktober 2016 19:49 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik ben nu al 3 uur in gesprek met microsoft.
Oh joy... Hoe moeilijk kan het zijn om het probleem te diagnostiseren, RMA maken en laten opsturen?quote:Op maandag 3 oktober 2016 19:49 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik ben nu al 3 uur in gesprek met microsoft.
Sorry, kon geen plaatje vinden van "voetbalhooligans die vragen, worden overgeslagen."quote:
quote:
quote:
Blij dat je dat vindt. Een tijdje geleden heb ik van deze band het nummer "Cloaked" ook al eens gedraaid. Een paar maanden geleden hebben ze een EP uitgebracht waar beide tracks op staan. Achter Woolf and the Wondershow gaan twee gerenommeerde songwriters / producers schuil.quote:
wacht is ToT geen roosteraarquote:Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Heb je wat shows meegeluisterd en het topic een beetje leren kennen? Wil je deel uitmaken van dit markante station? Dan kun je je aanmelden voor het DJ team door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Melting, Rafeiro, Symphonic, Fogel, knokkels, MadMaster of Piet_Piraat kan ook nog
laat Jan Cees eerst maar even de sfeer leren kennen hier en wat meeposten.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:03 schreef tailfox het volgende:
[..]
stuur even een PM naar robdriessen.
en zet anders wat andere in de CC.
nou ik moest bewijzen dat het niet mijn schuld was. maar goed ik heb nu garantiequote:Op maandag 3 oktober 2016 20:04 schreef knokkels het volgende:
[..]Dat heeft even geduurd
![]()
![]()
Hoe komt het dat het zo lang duurde dan? Enige keer dat ik zo lang (iets minder lang) aan de (andere kant van) de lijn zat, was met een 89 jarige stokdove opa.
En volgens mij ben jij dat niet
hij is er al een paar keer geweestquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:04 schreef just me het volgende:
[..]
laat Jan Cees eerst maar even de sfeer leren kennen hier en wat meeposten.
Stond dan ook in mijn jaarlijst van 2015quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |