Dit heb ik ook vaak, maar besef me dan ook dat andere mensen andere keuzes maken, en dat zij misschien wel meewarig naar mij kijken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:03 schreef Fazzoletti het volgende:
Ik kijk nog wel eens meewarig naar twintigers die dan al een 'burgerlijk' leven leiden met gezin en zulks, en denk dan 'Wat heb je dan zelf eigenlijk geleefd??'
/confession
Niet bedoeld als veroordeling uiteraard, maar zo beredeneerd vanuit mijn eigen referentiekadervoor de 30e had ik veels te druk met reizen, uitgaan, vriendjes, werk, studie etc om überhaupt aan een kind te denken
Nou ja, precies dat ja! Het proces dat je ergens brengt is het belangrijkste wmb, niet het moment waarop je bepaalde conclusies trekt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:59 schreef Burdie het volgende:
Dat is toch heel mooi, KP?Mijn leven is weer heel anders gelopen en ik ben er blij mee, want het bracht me daar waar ik vandaag ben.
😂 Welke maand bedoelde ik.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee ja ik zou ook niet weten welke andere '81
Ohja kak foto's!! Wacht ik duik ff mn archief in ♡quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
Daarom wordt er volgens mij ook meerdere keren gezegd dat de keuze heel persoonlijk is en dat iedereen daar een eigen afweging in maakt
Maar het begon eigenlijk over placenta smoothies toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja echt? Ik helemaal niet juist. Ik ben misschien felle discussies gewend over dit onderwerp maar dit was vooral een opsomming. Ik ben juist blij als iedereen doet wat hem/haar goed dunkt!quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:03 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Nou ja, precies dat ja! Het proces dat je ergens brengt is het belangrijkste wmb, niet het moment waarop je bepaalde conclusies trekt.
En SQ, dat lees ik wel, maar ik lees daar omheen even goed een soort onbegrip, dus ik voelde de behoefte om daar een nadere toelichting op te geven.
En z0mg Ik loog. Ik was 22
Daarom vind ik het zo leuk dat Tweedle (of 1 van de andere T's) ook gewoon toegeeft dat ze geitenwollensok is en wél overweegt iets met de placenta te doen ipv zich af te laten schrikken door andere reactiesquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja echt? Ik helemaal niet juist. Ik ben misschien felle discussies gewend over dit onderwerp maar dit was vooral een opsomming. Ik ben juist blij als iedereen doet wat hem/haar goed dunkt!
Ja, echtquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja echt? Ik helemaal niet juist. Ik ben misschien felle discussies gewend over dit onderwerp maar dit was vooral een opsomming. Ik ben juist blij als iedereen doet wat hem/haar goed dunkt!
Mn mail account is dicht van de opleiding, daar stonden ze inquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:35 schreef Sylver_ het volgende:
Ik wil naar bed, maar zit te F5'en voor Mignonne's foto's
Leuk al die leeftijden te lezen trouwens! Zelf val ik net buiten de 35+ kamp; 34 over 2 maanden
Dat vind ik ook nog altijd de meest aantrekkelijke optie, maar ik denk niet dat ik 'm uit het ziekenhuis mee naar huis vraagquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:40 schreef tombolafan het volgende:
Er schijnt ook de mogelijkheid te zijn m te drogen en capsules te laten maken, dat lijkt me dan weer wel wat
Ik las te snel en las dat je ermee gegourmet hadquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat vind ik ook nog altijd de meest aantrekkelijke optie, maar ik denk niet dat ik 'm uit het ziekenhuis mee naar huis vraag.
Heb je trouwens tegenwoordig nog een ondersteek nodig om te bevallen? Vorige keer heb ik 'm ongebruikt geretourneerd.
Ik ben ook een geitenwollensok, maar dit was er een van Thistlequote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:17 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Daarom vind ik het zo leuk dat Tweedle (of 1 van de andere T's) ook gewoon toegeeft dat ze geitenwollensok is en wél overweegt iets met de placenta te doen ipv zich af te laten schrikken door andere reacties
mja, t geregel eromheen vind ik ergens ook een beetje te veel gedoe.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat vind ik ook nog altijd de meest aantrekkelijke optie, maar ik denk niet dat ik 'm uit het ziekenhuis mee naar huis vraag.
Heb je trouwens tegenwoordig nog een ondersteek nodig om te bevallen? Vorige keer heb ik 'm ongebruikt geretourneerd.
Ik kan serieus niet meer bij mn foto's boehoe!quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:35 schreef Sylver_ het volgende:
Ik wil naar bed, maar zit te F5'en voor Mignonne's foto's
Leuk al die leeftijden te lezen trouwens! Zelf val ik net buiten de 35+ kamp; 34 over 2 maanden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Disclaimer ja daar staat een foto van een placenta dus.):)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |