ja, op fok ben je dan wel benedengemiddeld jong inderdaadquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 16:36 schreef Sam1993 het volgende:
Ben ik de enige die zo jong is? Net 23 en 2e onderweg?
Toen ik 23 was keek ik nog niet eens in OUDquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 16:36 schreef Sam1993 het volgende:
*Toch maar niet ivm herkenbaarheidquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 16:49 schreef Tweedledee het volgende:
Messina
[..]
Toen ik 23 was keek ik nog niet eens in OUD
Maakt allemaal niks uit toch![]()
30+ 35- hier trouwens
ik wel, oldtimelurker hierquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 16:49 schreef Tweedledee het volgende:
Messina
[..]
Toen ik 23 was keek ik nog niet eens in OUD
Maakt allemaal niks uit toch![]()
30+ 35- hier trouwens
quote:Op [quote]
[b]Op dinsdag 4 oktober 2016 15:04 schreef Stormqueen het volgende:
Volgens mij zitten er stiekem best veel mid dertigers hier. Kan er nu al zo tien-vijftien opnoemen van om en nabij de 35 of ouder.
Conclusie: 35 is het nieuwe 25!
Dat boek lezen voor het slapen gaan gaat bij mij meestal gruwelijk mis. Het blijft in mijn hoofd zitten en eindig dan meestal met mijn rug in de kussen, bril op mijn snavel en 1 oog dicht van de vermoeidheid en het boek in mijn handen tot het uit isquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
Ik laat mijn telefoon sinds een paar weken beneden liggen als ik naar bed ga. Ik heb in tijden niet zo goed geslapen.![]()
(waarmee het grote verschil vooral is is dat ik niet tot ik mijn ogen dicht doe in een beeldscherm zit te kijken, ik lees een boek en da's veel rustgevender voor mijn hersenen blijkbaar?)
Ik denk dat je gewoon mijn zwangerschapsspek voor babyvetjes hebt aangezien danquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 17:12 schreef Hilzillah het volgende:
[..]![]()
In mijn hoofd ben jij echt 10 jaar jonger dan ik ofzo. Ik ben niet aan het slijmjurken, want daar doe ik niet aan. Maar echt. Ik heb je 1x gezien, ik dacht het echt!
'81 ftw!!
Die gingen ook al voor de tweede?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 17:13 schreef Sam1993 het volgende:
Had het nog niet in de gaten. Toen ik 4.5 jaar geleden op oud zat met toen 18 jaar was ik ook de jongste maar er waren er toen wel veel die nog rond de 25 vielen.
Ja, daar ben jij het levende bewijs vanquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 17:20 schreef Skittles het volgende:
[..]
Die gingen ook al voor de tweede?
De meesten van 18-25 zijn nog te druk bezig met bier en tieten tralalalalala![]()
Hahaha ja dat.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 17:15 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Dat boek lezen voor het slapen gaan gaat bij mij meestal gruwelijk mis. Het blijft in mijn hoofd zitten en eindig dan meestal met mijn rug in de kussen, bril op mijn snavel en 1 oog dicht van de vermoeidheid en het boek in mijn handen tot het uit isRaak je niet uitgerust van als je om 04.00 het lampje uitdoet
Lieve schoonmoedersquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 17:23 schreef Cygne het volgende:
[..]
Hahaha ja dat.
Mijn schoonmoeder stond vanochtend ineens onaangekondigd op de stoep maar op een of andere manier kan ik t wel hebben van haar. Ze zit niet op mn huid en bemoeit zich nergens mee.
Uitzonderingen daargelaten jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 17:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, daar ben jij het levende bewijs van
Rip aan de nabestaandenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 17:36 schreef Skittles het volgende:
[..]
Uitzonderingen daargelaten ja![]()
Zelfs de tieten heb ik niet meer
Nou verre van dat hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 17:20 schreef Skittles het volgende:
De meesten van 18-25 zijn nog te druk bezig met bier en tieten tralalalalala![]()
Ik kreeg mijn 2e op mijn 23stequote:Op dinsdag 4 oktober 2016 16:36 schreef Sam1993 het volgende:
Wie wilde 'm nou op gaan eten dan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:00 schreef Miezziej het volgende:
Ik las placenta?Hij ligt nog in de vriezer
Ik was 24 toen ik beviel van M. Inmiddels ben ik al 25![]()
Zijn er nog concrete placentaplannen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:00 schreef Miezziej het volgende:
Ik las placenta?Hij ligt nog in de vriezer
we aim to pleasequote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:30 schreef WupWup het volgende:
Ik ben wel blij met jullie fossielen hierDan voel ik me nog lekker piep
1981.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:04 schreef Hilzillah het volgende:
Fossiel in da houuuuuuuuuuse!!![]()
Dan ben ik trouwens wel benieuwd van welke '81 jij bent SQ.
Moet wel toegeven, ik ben nu meer bezig met tieten dan ooit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 17:20 schreef Skittles het volgende:
[..]
Die gingen ook al voor de tweede?
Das een 40+ kwaaltjequote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:56 schreef Franny_G het volgende:
Hee, dat leeftijdsgedoe was maar een grapje he..
Op een gegeven moment ben je zo oud dat je gaat roepen dat leeftijd helemaal niet belangrijk is verder..
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |